ورزش

دیپلماسی ورزشی و توسعه روابط

دستاوردهای سفر وزیر ورزش به قطر: دیپلماسی ورزشی و توسعه روابط

سرپرست امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان به تشریح تحقق حضور دکتر سید حمید سجادی از قطر.

به گزارش خبرگزاری سی وی نت؛ محمدحسن تقی زاده در خصوص سفر وزیر ورزش و جوانان به قطر گفت: از ورزشگاه ها و ورزشگاه های قطر بازدید کنید.

وی با اشاره به دیدار وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران با وزیر ورزش و جوانان قطر افزود:

همچنین در نشست ویژه کارکنان ورزش و جوانان قطر و امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان ایران، مقرر شد که نمایندگان حرفه‌ای قطر به زودی سندی را با حضور وزیر در بازی‌های با جوانان قطری آماده کنند. و این طرح را اجرا کنید، به ایران بروید.

تقی زاده با اشاره به دکتر سیدحمید سجادی، ملی پوش بسکتبال ایران گفت: این همایش مایه قوت جوانان کشور است. در بخشی از این بازی با توجه به درخواست بازیکنان برای این اردو، وزیر ورزش و جوانان دستور داد تا تمرینات ملی پوشان در ورزشگاه افراسیابی تا تعیین تکلیف تیم فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود. آماده.

وی یادآور شد: از دیگر نتایج این سفر آماده قطری ها می توان با استفاده از محصولات مبتنی بر اطلاعات ساخت ایران برای معلولان با حمایت تیم های ویژه ورزش همگانی دو کشور و توسعه و استفاده مشترک از نرم افزارهای ارائه شده توسط وزارت ورزش و جوانان قطر در مورد ورزش همگانی. او گفت که تأسیس شد.

تقی زاده افزود: تاکید مجدد قطری ها برای مشارکت جوانان در عرصه دیپلماسی یکی دیگر از نقاط عطف این سفر است و طرفین توافق کردند که طرح مدیریتی آن به زودی با گروه جوانان آماده شود و ایران و قطر همکاری خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری نشست کارشناسان جوانان در قطر گفت: وزارت ورزش و جوانان در این نشست دعوت شد و پیشنهاد برگزاری نمایشگاه های مشترک جوانان ایرانی و قطری در مناطق مختلف را مطرح کرد.

تقی زاده گفت: با توجه به اینکه یکی از راه های دولت 13 گانه گسترش روابط بین الملل به تمامی مناطق است. هدف وزارت ورزش و جوانان با هدایت وزیر ورزش و جوانان توسعه روابط بین المللی در دو حوزه ورزش و جوانان است.

رئیس دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: بیانیه وزارت ورزش و جوانان قطر برای استفاده از سالن ها و بلندمرتبه های ورزشی در ایران از دیگر موارد مطرح شده و مورد استقبال قرار گرفت. بازدید کنید. .

پایان پیام //

دکمه بازگشت به بالا