ورزش

دست صندوق حمایت از قهرمانان برای واکسینه کردن پیشکسوتان بسته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش رسانه آنلاین ، تقی عسگری در مصاحبه ای گفت گفتن “این روزها ، ما بیش از این کار خواهیم کرد.” قبل از مراقب باش. متأسفانه سو abuse مصرف مواد مخدر در کشور ما همچنان ادامه دارد ملایم باشید دلایل مختلفی از جمله کمبود واکسن وجود دارد تیز بیب

وی ادامه داد: تولید ، پذیرش و توزیع داروهای ضد ویروسی ایران به زمان نیاز دارد و تنها آنچه در این زمینه باید انجام شود ، نیاز دارد. زمان خردمندان با این حال ، واکسن محافظت آشکاری ایجاد نمی کند و همچنین نشان داده شده است که به دلیل کم بودن زمان تولید واکسن فعلی ، در برخی افراد عوارض جانبی ایجاد می کند.

عسکری با گفتن آن در باره در برابر پیشکسوتان واکسیناسیون کنید موسوم به پول بسته شد و بر شرایط دشوار افزود در باره تاج بر کشور حاکم است. در دوران مدیریت خود ، دکتر ابطحی برای جانبازان شما هر آنچه در توان دارد انجام داده است و می توان گفت از همه مدیران مالی قبلی نیز م moreثرتر است.

این ورزشکار ملی ادامه می دهد: با ورود دکتر ابطحی در راس مدیریت مالی پشتیبانی توسعه همه جا را فرا گرفته است و پول خانه پیشکسوتان شده است. برده ای مثل پیر زیاد مسئولان ورزشی از این شهر تمجید کردند. ابطحی و خودش همکاران سلامتی شما را می خواهم.

وی به سرمایه گذاری در این تماس اشاره کرد در باره وی با حمایت از معالجه پزشکی و بیمه همسرش ، افزود: “متأسفانه همسرم دچار کرونا و ویروس کرونا او هم منتظر من بود. همانطور که مشخص شد ، الان هم می توانم باشم. می توان امیدوار بود که این ویروس شیطانی هر چه زودتر از جهان ناپدید شود.

تقی عسگری در فوریه 1961 متولد شد و دو جلسه تمرین را در بازی های آسیایی دهلی نو در سال 1961 با موفقیت پشت سر گذاشت. انجمن و وارد شوید تا دو مدال نقره دریافت کنید. وی همچنین در سال 1323 درگذشت نایب قهرمان قهرمان کشور شد و از آن سال تا 1344 با عمر در یازده مسابقه بین المللی شرکت کرد برنده مسابقه 21 سال طول کشید. در این 11 فصل ، او 9 بار قهرمان و دو بار دونده شد. سال گذشته عسگری در مسابقات 41 ساله کشور شرکت کرد و پس از کسب مقام اول گفت که به این مسابقات می رود.

قرار است در 11 نوامبر اعلام شود ۱۳۹۸ وی از تقی عسگری به همراه عبداللهی موحد کشتی گیر و حسن حبیبی فوتبالیست تمجید کرد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا