دستیابی به بهترین کیفیت سطحی تختال در هلدینگ فولاد مبارکه
مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاههای شرکت فولاد هرمزگان گفت: با توجه به راهبردهای کلی سازمان مبنی بر افزایش کیفیت محصول، توانستیم در خرداد به بهترین کیفیت سطحی تختال در فرآیند بازرسیهای کنترل کیفی دست پیدا کنیم.
وی افزود: در خرداد امسال فولاد هرمزگان موفق شد میزان تختالهای کیفی و بدون عیب سطحی در بازرسی گرم را به میزان ۹۹.۶۵ درصد کل تختالهای تولیدی محقق کند، رکورد قبلی به میزان ۹۹.۴۵ درصد بوده که در فروردین ۱۴۰۱ محقق شد.
مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاههای شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: افزایش کیفیت در کنار افزایش تولید، اقتصادی بودن و مزیت کارخانه را در مقایسه با رقبای داخلی و به ویژه خارجی افزایش میدهد که خوشبختانه در این زمینه شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در سطح هلدینگ فولاد مبارکه و کشور، این مهم را به خوبی محقق ساخت. عملکرد این شرکت در حوزههای کیفیت محصول و نتایج آزمایشگاهی موجب افزایش قابل توجه رضایت مشتریان داخلی و خارجی شده است.
بارانپویان با اشاره به ارزیابیهای صورت گرفته درباره رضایتمندی مشتریان گفت: در آخرین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایت مشتریان داخلی از کیفیت محصول به میزان ۸۴.۳ درصد رسیده که در مقایسه با سایر رقبا در سطح کشور یکی از بالاترین عملکردها به شمار میرود. در بخش صادرات نیز میزان رضایت از کیفیت محصول صادراتی فولاد هرمزگان به میزان ۸۳.۳ درصد است.