جامعه و خانواده

دستگیری ۲ زورگیر خشن در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق با بیش از 30 مظنون در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این گزارش گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت و زورگیری از راکب و سرنشین موتورسیکلت آپاچی در دولت آباد شهرری، رسیدگی به موضوع و طرح پلیس آگاهی تشکیل شد. . رهبران

وی افزود: گروه ضربت کلانتری دولت آباد با رصدهای مکرر میدانی، تحقیقات ویژه و به دست آوردن ناقلان جنایت، صحنه جنایت را تحت پوشش قرار دادند تا اینکه نیروهای امنیتی هنگام اقدام به ربودن مرد جوانی به دام مطالبات افتادند. منطقه دولت آباد و برای دستگیری آنها وارد عمل شد. متهمان پس از مشاهده پلیس، متواری شدند، این اقدام تعقیب و گریز را آغاز کرد و دقایقی بعد موتورسیکلت متوقف و راکب دستگیر شد. متأسفانه موتورسوار نیز از محل متواری شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از هماهنگی های لازم برای تحقیقات تخصصی و سایر جزئیات به پلیس آگاهی شهرستان ری دستگیر شد. در خاتمه متهم فراری طی عملیات هماهنگ پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گفته وی، در تحقیقات انجام شده متهمان پرونده های کیفری زیادی را در مناطق مختلف تهران و شهرری اعلام کرده و 34 شاکی نیز شناسایی شدند.

جلیلیان گفت: در زمان سرقت یکی از شاکیان که در حین سرقت در مقابل سارقان مقاومت کرده بود به دلیل ضربات چاقو به دلیل سرقت در بیمارستان بستری شد و وضعیت سلامتی وی رو به بهبود است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با دریافت شکایت از دادسرا، تحقیقات تکمیل و پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا