حوادث

دستگیری سرمایه‌دار قلابی که ۳۸۰ میلیارد از تاجران کلاهبرداری کرده بود

سی وی نت / بوشهر کلانتری شهرستان بوشهر گفت: فردی که از چندین کسبه بوشهری زیر نظر شهردار و صاحب دفتر ریال 380 ریال گمراه کرده بود ، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی گفت: با شکایت بسیاری از افراد که اموال خود را به دلیل انجام میلیاردها دلار از دست داده اند ، تحقیقات در این مورد توسط پلیس آگاه در این باره انجام شده است.

وی گفت: بلافاصله تیم ویژه ای از بازرسان به سرپرستی اداره کلاهبرداری و کلاهبرداری پلیس آگاهی محلی کار خود را برای دستگیری متهم با انجام اقدامات اطلاعاتی آغاز کردند.

سخنگوی پلیس منطقه بوشهر گفت: در صحرا و تحقیقات ویژه پلیس ، دریافت كه بیمه گر بیمه ، صاحب شركت و شركت ، اعلام كرد كه می تواند در تحویل اتومبیل ، غذا (عمدتا برنج) توسط چندین کارآفرین بوشهری ، فارس و تهرانی 380 کرور برای 20 تا 50 ریال هزینه کرده و بدون انجام وظایف خود به مکان نامعلومی فرار کرده اند.

سردار واعظی با اعلام اینکه متهم در بازار فعال است و همچنین اشرافی در زمینه خرید و فروش است ، این امر توضیح او را برای کسانی که خواهان او بودند آسان تر می کند اما آنها را فریب می دهد ، و می افزاید: “مردم تجربه کم تجربه و فقط سر و صدای بازار را از دست می دهند. آنها می خواهند کالاهایی را خریداری کنند که در بازار کمیاب باشد و سود داشته باشد ، به آن اعتماد کنند و سرمایه خود را به این شخص بدهند. .

افسر پلیس گفت: پلیس آگاهی با استفاده از ترفندهای ویژه پلیس و تحقیقات پنهانی در یافتن مخفیگاه متهم در شهر تهران موفق بود و سپس وی را به صورت پنهانی دستگیر کرد. او در زمان حمله.

سردار خلیل واعظی توصیه می کند: شهروندان ، به ویژه کسانی که سرمایه گذاری می کنند ، قبل از هرگونه فعالیت اقتصادی یا هرگونه سرمایه گذاری ، سعی می کنند سوالات و تحقیقات لازم را از مردم یا خالقین دریافت کنند و این قانون است

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا