حوادث

دستگیری سارق با هوشیاری مالک ساعت‌فروشی

رئیس پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی تهران از تحقیقات در مورد سرقت منزل 20 میلیارد ریالی در شمال تهران خبر داد و گفت: یکی از متهمان پرونده در بازداشت یک نگهبان امنیتی دستگیر شد. است.

به گزارش سی وی نت ، سرهنگ جلیل اهدا کننده است بیانیه: مردی 70 ساله در تاریخ 4 ژانویه از ایستگاه پلیس 163 در ولنجاک بازدید کرد و گفت که برای تمیز کردن خانه خود با شرکت نظافت تماس گرفته است و این شرکت یک زن را برای تمیز کردن خانه فرستاده است. بله

وی افزود: “به گفته مالباخته ، یک زن 35 ساله پس از مدتی برای تمیز کردن به خانه او می آید ، پس از تمیز کردن برخی چیزها ، آنچه را که می تواند آب آن را فشار دهد آماده می کند و در حالی که او یکی را می خورد لیوان ، او در شیشه دیگر من را ستایش می کند و من چیزی پیدا نکردم. هنگامی که پسرم به خانه آمد ، او متوجه شد که من هنوز نادان هستم و متوجه شد که من همه چیزهای ارزشمند خود را در خانه سرقت کرده ام.

رئیس پلیس تهران که مانع دستگیری می شود ، با اشاره به اینکه شاکی گفت 24 ساعت از چیزی نمی داند و ارزش سرقت شده 20 ریال است ، گفت:

اهدای کمک مالی توضیح داد: مالباخته صبح دیروز ، ششم ژانویه با ایستگاه پلیس دیگری تماس گرفت و گفت: مردی که ادعا می کرد ساعت ساز است ، گفت که شخصی به مغازه ساعت فروشی او رفته و یک ساعت لوکس و گران قیمت خریداری کرده است. قیمت از یک خط برای فروشنده به آن داده است. رفتار مشتری سوال برانگیز است و با توجه به اینکه توضیحات اولین ساعت خریدار ارسال شده در سایت خرید شرکت با اولین خریدار تماس گرفته است.

وی افزود: پس از تحقیقات پلیس ، هویت فرد مظنون در زمان دستگیری مشخص شد و مظنون در حالی كه در دادرسی قضایی مخفی شده بود ، دستگیر شد.

یکی از شاهدان گفت که متهم در کلانتری به صراحت به جرم خود اعتراف کرد و گفت: “من و خواهرم تصمیم به شرکت حقوقی گرفتیم و پس از تماس با موکلین و ارسال تمیز کردن آنچه همسرم است ، در مدت کوتاهی با صاحبخانه تماس بگیرید ما بسیاری از چیزهای مفید و مفید را در خانه خود سرقت کردیم.

براساس گزارش پلیس ، پلیس در حال تحقیق برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده و اطلاع از جزئیات آن در مورد سایر جرایم مشابه است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا