جامعه و خانواده

دستگیری سارقان مسلح و خشن منازل در مرکز تهران

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان غارت و خشونت در منزلی در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سرهنگ رضا حاتمی با اشاره به دستگیری سارقان منازل در مرکز تهران گفت: در پی چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در مرکز تهران، جمعی از کشفیات باب 11 بزرگتر. پلیس آگاهی تهران رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

وی در ادامه ادامه داد: در اولین مورد، پلیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی به محل سارقان مراجعه و در بررسی های اولیه متوجه شد که سه سارق کارشناس بوده که از دیوار و صورت حیاط بالا رفته اند. و سعی کنید چیزی با ارزش را بدزدید. از جمله جواهرات و سکه ها، تبلت های گران قیمت، لپ تاپ و تلفن همراه.

حاتمی گفت: ماموران در روندی دیگر با تحلیل دوربین مداربسته و تحلیل اطلاعاتی، چهره و هویت متهمان را شناسایی و موفق به کشف مخفیگاه آنها در جنوب پایتخت شدند.

مدیر پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات به محل مخفیانه متهم در دستگاه قضایی مراجعه کردند و سه جوان را که در حال انجام بودند دستگیر کردند. دزدی مردم و بردن آنها به زندان. مقر پلیس.

وی با اشاره به کشف سارقان مسلح در زمان دستگیری گفت: متهم با انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم و سرقت از منزل کودکان اعتراف کرد. شهروندان با بالا رفتن از دیوارها بالکن و چیزهایی که به سرقت رفته بود بالغ بر سه میلیارد است. تومان نیز در مخفیگاه سارقان کشف شد.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده در اکثر سرقت های خود که نیمه های شب انجام شده بود وارد منزلی شدند که مقتولان در آن حضور داشتند. با ورود به این خانه ها ابتدا مالک و اعضای خانواده اش را با اسلحه کلت تهدید کرده و اقدام به سرقت کردند.

وی با اشاره به هویت مال باختگان نیز گفت: 18 مال گمشده کشف و با صدور قرار قانونی از سوی دادسرا متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند. و سایر شاکیان و اموال گمشده را شناسایی کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا