ورزش

درگیری شدید منصوریان با داور در رفسنجان+عکس

طبق گزارش ها پیلبرخلاف قسمت جنوبی شهر ، معمولاً اشتباهاتی که انجام می شود یا حتی فشار فوتبال اغلب منصوریان را ناراحت می کند. به همین دلیل حرکت فعلی او پس از آخرین بازی دیدار برابر مس رفسنجان غوغا کرد. بردی در زمانی که فشار بی سابقه ای به این مدیر قدرت داده است. اما چرا رئیس تراکتور دیوانه شد؟

خبر این است که علیرضا منصوریان از ابتدای بازی با ضربه سر چهارم مشکل داشت. مربی که به زندگی در کنار هم مشهور است ، گاهی اوقات از صحبت کردن با بازیکنان خود خارج می شود. به دنبال آن اخطار کارمند چهارم داده شد. تنها هنگام صحبت این مربی ، داور چهارم بازی مانع اخطار منصوریان شد و او را عصبانی کرد.

درگیری در نیمه دوم ادامه خواهد داشت تا اینکه علیرضا منصوریان نقش جالبی را بازی کند. او یک قاضی را صدا می کند که بیاید و پرونده را با قاضی چهارم حل و فصل کند و موضوع را حل و فصل کند. اما محمدرضا تارخ ، داور مسابقه پس از امتناع از کمک وی ، به منصوریان کارت زرد داد تا سرمربی تراکتور را آزرده کند اما با حضور به موقع آذرنیا ، این عصبانیت کنترل شد. .

این موش که تا پایان بازی کنترل می شد ، سرانجام آتش بزرگی ایجاد کرد و باعث ظاهر بی سابقه منصوریان شد. به نظر می رسد بعد از آخرین بازی این مسابقه ، منصوریان از داور چهارم شنیده است كه این دلیل درگیری علی منصور با این قاضی بوده است. معلوم نیست اگر نزدیکان فرمانده نبودند چه اتفاقی می افتاد. سرانجام علی دهقان ، معاون مدیر تراکتور منصوریان ، موفق شد راهی برای جلوگیری از این کار به رختکن پیدا کند.

علیرضا منصوریان که از زمان مرگ مقابل سپاهان در حال استراحت است ، اکنون در این پیروزی نزدیک به ساحل است. با این حال ، این واکنش به او نشان می دهد که چگونه فشار بر روی تراکتور کار می کند و باعث می شود مدیر بیمار مانند او اینگونه شکایت کند. او اکنون تیم خود را برای شش مبارزه با فولاد در هفته پنجم مسابقات آماده می کند. این برد بعد جدیدی به سرمربی تراکتور می آورد و سرخ پوشان تبریزی را به رقابت می اندازد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا