جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

دانشگاه هایی که تافل هوم ادیشن را قبول دارند

پس از گذراندن کلاس و دوره تافل باید در این آزمون ثبت نام کنید. شاید در حین ثبت نام کلمه TOEFL Home Edition را شنیده باشید، اما این آزمون چیست و کدام دانشگاه ها تافل Home Edition را قبول می کنند؟ این سوالی است که ممکن است بسیاری از نامزدها را نگران کند.

در واقع نسخه خانگی تافل به داوطلبان این امکان را می دهد که در خانه و بدون مراجعه به مراکز آزمون در این آزمون شرکت کنند. از آنجا که این آزمایش در خانه انجام می شود، برای داوطلبان تردید ایجاد می کند و ذهن آنها را پر از سؤال می کند. مهمترین سوال آنها در مورد دانشگاه هایی است که این آزمون را می پذیرند.

اکنون به عنوان راهنما، ما اینجا هستیم تا به رفع شک و تردید شما در مورد نسخه خانگی تافل کمک کنیم و دانشگاه هایی را که آن را می پذیرند فهرست کنیم. با دانستن بهتر و بهتر این مباحث می توانید نوع آزمون تافل را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید.

آزمون TOEFL Home Edition چیست؟

با توجه به اپیدمی کرونا و گسترش این بیماری، مراکز آزمون تافل تصمیم گرفته اند این تست را در خانه و با نظارت از راه دور هوش مصنوعی ProctorU انجام دهند. در طول این آزمون نیازی به مراجعه به مراکز اداری نیست، می توانید در منزل بمانید و زیر نظر کارشناسان و ممتحنین حرفه ای به تمامی سوالات پاسخ دهید.

در واقع TOEFL iBT Home Edition زیرمجموعه TOEFL iBT است و از نظر ساختار بسیار شبیه است. این آزمون همچنین تمامی بخش های مربوط به اسپیکینگ، ریدینگ، لیسنینگ و رایتینگ را پوشش می دهد و از نظر نوع و سبک سوال تفاوتی با تافل iBT ندارد. علاوه بر این، نسخه خانگی مورد پذیرش بسیاری از مراکز و دانشگاه های جهان است، بنابراین نگرانی شما در این مورد نیز از بین خواهد رفت.

شما می توانید 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در این آزمون شرکت کنید، به سیستم ProctorU کامپیوتر خود متصل شوید و به سوالات پاسخ دهید. اگر از این روش استفاده کنید، مکان شما دیگر اهمیتی نخواهد داشت و حتی اگر در شهر یا مکان دوری هستید، می توانید به راحتی در امتحان شرکت کنید.

توجه داشته باشید که TOEFL iBT و Home Edition به جز نوع مدیریت تفاوتی ندارند. مانند iBT، این آزمون 2 ساعت طول می کشد و تا 2 سال اعتبار خواهد داشت. با این روش در مدت زمان کوتاهی معمولاً 6 تا 10 روز گواهینامه خود را دریافت خواهید کرد.

با شرکت در کلاس پیشرفته تافل می توانید به سرعت برای این آزمون آماده شوید. برای شرکت در آزمون جی آر ای با ما تماس بگیرید.

بررسی مزایای نسخه خانگی تافل

در زیر لیستی از مزایای اصلی تافل نسخه خانگی آورده شده است:

برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی توصیه می شود

مدیریت بهتر استرس

برای شرکت در آزمون نیازی به سفر به شهر یا منطقه دیگری نیست

نتایج سریع بگیرید

همه کارها را بیرون انجام دهید

معرفی دانشگاه هایی که نسخه خانگی تافل را می پذیرند

در زیر لیستی از دانشگاه هایی که تافل خانگی را در کشورهای مختلف می پذیرند آورده شده است:

دانشگاه های هلند

اراسموس

(دانشگاه اراسموس) لیدن

(دانشگاه لیدن) اراسموس

(دانشگاه اراسموس) لیدن

(جامعار لیدن) اراسموس

(ERASMUS WANANGA) رنج

(دانشگاه لیدن)

دانشگاه های استرالیا

سیدنی

(دانشگاه سیدنی) چارلز داروین

(دانشگاه چارلز داروین) سیدنی

(دانشگاه سیدنی) چارلز داروین

(دانشگاه چارلز داروین) سیدنی

(دانشگاه سیدنی) چارلز داروین

(دانشگاه چارلز داروین)

دانشگاه های فرانسه

I-Grenoble Alpes

(دانشگاه گرنوبل آلپ) گردآوری شده توسط لئوناردو داوینچی

(دانشگاه اصلاح شده لئوناردو داوینچی) گرنوبل آلپ

(دانشگاه آلپ د گرنوبل)

دکمه بازگشت به بالا