ورزش

از نگاه حل مسئله‌ دانشگاه آزاد تا لزوم تعامل پژوهشگران با صنعت

لاله ملکونیا مدیرکل دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی و سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی از بخش های مختلف کارخانه محله بیرجند بازدید و با سیدرضا شمس آبادی مدیرعامل این کارخانه دیدار کردند. مدیران و کارشناسان این شرکت، توسعه دهنده بزرگ با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.


بیشتر بخوانید:

بورسیه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل صنعت خراسان جنوبی

نقش کارکنان پژوهشی در تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت


هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی دارای پتانسیل، زیرساخت و ظرفیت بالایی برای کار در توسعه منطقه است.

مدیرکل دانشگاه، مؤسسه و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی افزود: فرصت ارزشمندی برای جوانان است، مردم به دنبال فناوری و هنرآموزی هستند.

ملکونیا در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زمینه را به گونه ای فراهم کرده است که شاید همخوانی بیشتری با صنعت داشته باشد: دانشگاه و صنعت آنها تا به حال نتوانسته اند در زبان مشترک به یک مکان برسند و یکدیگر را درک کنند.

از منظر حل مسئله دانشگاه آزاد و لزوم تعامل محققین با صنعت

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی به جزیره ای تبدیل شده و به آزمایشگاهی کامل، مستحکم و یکپارچه تبدیل شده است و با این ظرفیت عظیم، تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی در هیچ دانشگاه کشوری مانند دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

مدیرعامل دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن صنعت و صنعت با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی می تواند در حوزه های مختلف کویر تایر را یاری کند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای اختیار 400 واحد دانشگاهی در 22 هزار گروه آموزشی است. تیم آنها جزو برترین متخصصان است. 11000 آزمایشگاه و 170 آزمایشگاه در کنار مرکز اجتماعی وجود دارد.

مدیر کویرتایر همچنین با ابراز خرسندی از رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی برای این شرکت اظهار داشت: شرکت کویرتایر نیاز به بازنگری سالانه فناوری خود را به صورت فراخوان اعلام می کند.

شمس آبادی گفت: با استراتژی و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی اعتبار این شرکت محقق می شود.

وی تصریح کرد: شرکت کویرتایر می تواند از کارشناسان و محققان دانشگاه آزاد اسلامی در سه حوزه تحقیق مواد، تحلیل قطعات مکانیکی، طراحی سیستم و ساخت استفاده کند.

خاتمه اطلاعات / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا