ورزش

خودم را در رئال مادرید می‌بینم/ چیزی کمتر از «ناواس» ندارم

به گزارش شفاف، امیر عابدزاده، دروازه بان ایرانی تیم فوتبال پونفرادینا مستقر در لالیگا 2 درباره وضعیت خود در این تیم در دوران حضورش در اسپانیا اظهار داشت: امسال پیشرفت زیادی داشته ام. ما دو گزینه داریم. اما خوب را ببین یا مثل اکثر مردم بد و ناسپاس برو و گریه کن. من همیشه سپاسگزارم.

او درباره رویای پیوستن به رئال مادرید گفت: ما خودمان را در رئال می بینیم. من چیزی از «کیلور ناواس» (نگهبان خوب) ندارم. او نیز این رویکرد را در پیش گرفته است. اکنون هدف من این است که بازی را به صورت روزانه در بازی پیش ببرم.

این نگهبان ایرانی درباره اینکه در گذشته به نام پدرش احمدرضا عابدزاده بوده و مشکلات زیادی داشته است، گفت: الان فکر می کنم نمی توانم بگویم این شکنجه بوده است. اگر همه چیز شکست خورد، از دیگران ایده بگیرید. آن کارها باید انجام شود.

عابدزاده که با فرمول یک صحبت می کرد نیز رفتار خود را شبیه رفتار پدرش عنوان کرد: ورزش را دوست دارم. من همچنین در یک بازی بزرگ یک Relaxer خودکار بودم. شاید من و پدرم مجبور شدیم تغییراتی را انجام دهیم. هر کسی شخصیت خودش را دارد. پدرم دیده‌بان بزرگی بود و شخصیت او باعث شد در قلب‌ها بماند. خوشبختانه او همه چیز را به من آموخت.

دکمه بازگشت به بالا