ورزش

عکس| 10 سال از تاریخی ترین دیدار در باشگاه رئال مادرید گذشت

به گزارش خبرگزاری سی وی نت؛ در تابستان 2013، فلورنتنیو پرز پس از این که در راه جذب نیمار جونیور ناکام ماند و این ستاره برزیلی راهی بارسلونا شد، پروژه خرید گرت بیل را استارت زد. پرز گرت بیل را با رقمی حدود 100 میلیون یورو از تاتنهام خریداری کرد و به این ترتیب گرت بیل تبدیل به گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید در آن زمان شد. گرت بیل هم‌پست رونالدو بود و خیلی ها می گفتند که این خرید ممکن است موجب ایجاد اختلاف در ترکیب رئال مادرید شود.

اما برخورد کریستیانو رونالدو با گرت بیل از همان ابتدا بسیار خوب بود. در چنین روزی در سال 2013 بود که بیل و رونالدو برای اولین بار با هم به تمرین رئال مادرید رفتند و دیداری با یکدیگر داشتند. گرت بیل در آخرین روز های پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2013 به رئال مادرید آمد. این خرید پس از به فروش رسیدن مسعود اوزیل به وقوع پیوست.

عکس| 10 سال از تاریخی ترین دیدار در باشگاه رئال مادرید گذشت

رونالدو در سال اول حضور گرت بیل در رئال مادرید همواره از او حمایت می کرد و در مقابل انتقاد هایی که از گرت بیل می شد، می گفت که باید به ستاره ولزی فرصت داد.

آنچلوتی از گرت بیل در پست وینگر راست استفاده می کرد و کریم بنزما مهاجم مرکزی بود و کریس رونالدو در پست وینگر چپ بازی می کرد و به این ترتیب مثلث BBC در خط حمله رئال مادرید شکل گرفته بود.

257 251

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا