جامعه و خانواده

خطر مرگ در کانال‌های آب / تذکر آتش نشانی به متولیان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به تهدید کانال ، عمدتا برای کسانی که جاده را نمی شناسند ، گفت: “کسانی که اعتماد دارند یا کسانی که کانال دارند ، بسیاری از آنها آب را تصفیه یا تصفیه می کنند ، باید برای تقویت آن اقدام کنند. ”

سید جلال ملکی در مصاحبه سی وی نت ، وی در مورد محافظت از کانال گفت: کانال یک شرط است و مانند دارایی است در واقع آنها صاحب دارند که از آن مراقبت و مراقبت می کند.

وی ادامه داد: متأسفانه در گذشته مواردی داشتیم که نیروهای ما برای کمک به جایی که مردم در کانال افتاده اند اتفاق افتاده است اعزام شده اند ؛ اما فاجعه رخ داده است خواه ناخواه مرده.

سخنگوی وزارت آتش نشانی تهران گفت: “این نشان می دهد که مراقبان یا صاحبان کانال ها که بسیاری از آنها برای حمل و نقل آب و این یک تصفیه آب است ، برای تغییر آنها باید کاری انجام شود. ” ما می دانیم که برخی از این کانالها طولانی هستند ، اما این دلیل نمی شود که مسئولیت را به خودتان بدهید. اگر پوشاندن این کانالها امکان پذیر نباشد ، کوتاهترین حالت پوشاندن معابر عبور کننده از محل زندگی یا قرار دادن حصار یا دیواری در مقابل آن است.

وی افزود: “در گذشته یکی از موارد گزارش شده به سازمان آتش نشانی تهران در یک کانال در منطقه قیامدشت اتفاق افتاده بود.” این کانال از مسیر عبور می کند. شاید دو یا سه متر در امتداد کانال قرار داشته باشد که ممکن است فاقد حفاظ باشد و اگر غریبه ای شبانه از آن عبور کند ، ممکن است به درون آن بیفتد.

مالکی گفت: “یک نمونه بارز خط راه آهن است. وقتی کابل آن از طریق شهر عبور می کند ، باز می شود و روی زمین کار می کند ؛ اما وقتی مساله به مسکن می رسد ، آنها یک دیوار بتونی در کنار آن می سازند ، که مانع عبور مردم می شود ، اما اکنون مشکل رانندگی کاهش یافته است.

وی افزود: “این موضوع می تواند به عنوان نمونه كانال در نظر گرفته شود ، اگر از سر تا پا قابل پوشاندن نباشد ؛ زیرا گران است. در مدت كوتاهی ، در خانه.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: همچنین ممکن است آتش سوزی هایی وجود داشته باشد که محل را مشخص کند تا افراد ناآشنا در حال رانندگی و دیدن وجود این کانال ها باشند. ”

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: شاید در گذشته ، همزمان شاهد حوادثی در کانال بودیم ، اما این تعداد طی سالها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. پوشاندن بسیاری از کانال ها یا در وسط بلوار و بدون آن. به همین دلیل است که اکنون دو دهه گذشته کاهش یافته است. موقعیت هایی وجود دارد که یک موتور سیکلت با یکدیگر رقابت می کند و به کانال می افتد است.

وی افزود: این باید الگویی برای طرح دعوا در خارج از شهر باشد؛ بعضی از قسمتهای کانالها را مشاهده می کنیم که کاملاً به اتمام رسیده اند ، اما به دلیل ناامنی ، ممکن است بخشی در آن بیفتد و چون هر دو قسمت سیمان هستند ، خارج شدن از آن مشکل است. هر دو کانال بدتر هستند و ما همچنان هر دو طرف را کثیف می دانیم. کف به طور مرتب شسته و تخلیه می شود.

ملکی گفت: “سرانجام ، اپراتورهای این کانال ها و همچنین قدرت و نصب این کانال ها تحت برخی از آنها هستند ، علاوه بر بهره برداری از این کانال ها ، باید مراقبت شود که نگهش دار. ” متأسفانه ، در بعضی موارد ، ما به دنبال یک راه حل جامد و بزرگ هستیم. اگرچه سنگهای بزرگ نشان می دهد که نمی کوبد که باید یک قدم جلوتر برویم. این سنگهای بزرگ تنها راه فرار است که منجر به داشتن وقت یا بودجه می شود ، اما در صورت عدم وجود امکانات ، می توانید اقدامات پیشگیرانه لازم را به روشی مانند حفاظت انجام دهید.

وی افزود: حدود یک ماه پیش کودکی در منطقه قیامدشت در کانال کانال افتاد و جان خود را از دست داد. هلال احمر غیامدشت در محل حاضر شد و سرانجام پسر بی جان را پیدا کرد. نباید به این سخنان خطری اضافه کنیم و بگوییم اکنون دلیلی برای افتادن زین وجود ندارد. ما باید خود را در خانواده این کودک شهید قرار دهیم. ما باید تمام جنبه های کار اختصاص داده شده خود را در نظر بگیریم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ما در گذشته تصادفات زیادی داشته ایم كه برخی از آنها منجر به فوت شده است. چندی پیش ، هنگام سقوط یک سوارکار به رودخانه ، تصادف کردیم.

سرانجام وی گفت: دستگاه های نظارتی نیز عملکردهایی دارند و باید از ایمن بودن چنین مناطقی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا