جامعه و خانواده

اتصال سیستم های اعلام حریق به آتش نشانی در شهر هوشمند

یک کارشناس ایمنی با اشاره به اینکه دنیا تمایلی به سرمایه گذاری در زمینه جلوگیری از آتش سوزی ندارد ، گفت: “در یک شهر زیبا ، سیستم بیمه آتش سوزی با آتش نشانی و آتش نشانان در ارتباط است.” برخی تحت سیستم فعلی همچنین در مورد محل این آتش سوزی اطلاعات کسب کنید.

محمدرضا مرشد دوست در مصاحبه سی وی نت وی در مورد عملکرد خاموش کننده ها و سیستم های اطفا حریق گفت: سیستم حفاظت از آتش نگران کننده است و سیستم اطفا حریق می تواند در آن زمان برای جلوگیری از گسترش آتش اقدام مقتضی انجام دهد.

وی گفت: “در بحث پیشگیری از آتش سوزی ، ابتدا از آتش سوزی جلوگیری می کنیم و در مرحله بعدی می گوییم اگر آتش سوزی شروع شود ، سیستم اعلامیه برای اولین بار آن را شناسایی می کند و سپس اعلام می کند چه موقع اول از همه ، ما باید سعی کنیم از آتش سوزی جلوگیری کنیم ، اما در صورت بروز ، باید بازرسی ، تسطیح و خروج آتش را در این سیستم و همچنین سیستم هشدار در این سطوح نقش بسیار مهمی دارد.

مرشددوست افزود: سیستم آتش نشانی همچنین می تواند آتش را زود خاموش کرده و از گسترش آن جلوگیری کند.

کارشناس ایمنی در مورد اتصال سیستم اعلام حریق به شهرهای زیبا گفت: در کشور ما به مردم گفته می شود که بلافاصله پس از آتش سوزی با آتش نشانی تماس بگیرند اما در یک شهر زیبا سیستم حفاظت از آتش نشانی را آتش نشانی می نامند. متصل به آتش نشانی می داند آتش سوزی کجاست. در این حالت ، تماس شهروند و نیروهای آتش نشانی با یک تابلو یا شعله ای که در آتش نشانی روشن می شود و محل آتش سوزی را روشن می کند ، برطرف می شود.

وی ادامه داد: “در برخی از ساختمانهای مهم صنعتی کشور مانند موزه ها ، این سیستم را با سیستم موجود داریم ، اما در مناطق مرتفع جهان ، مسکن این همه مانند این است ، یکی از اولین آموزش های ما “شهروندی چگونه می توان با آتش تماس گرفت و با یک شماره تماس گرفت ، اما این آموزش در شهرهای زیبا شکست خورده است. انجام این کار خوب است ، اساس این کار انجام آن است بگذارید شهر باهوش باشد.

وی در مورد جدیدترین روش جهان برای کاهش آتش سوزی گفت: طبق سیستم فعلی ، دنیا سرمایه گذاری در اطفای حریق را متوقف کرده و در حال اطفای حریق است. هرچه تعداد ایستگاه ها ، نیروگاه ها و اتومبیل ها را افزایش دهیم ، اگر جلوی آن را نگیریم ، تصادفات نیز افزایش می یابد. البته این محدودیت فقط مربوط به سازمان آتش نشانی نیست و مردم خواهان آن خواهند بود و به عنوان ماهیت ساختمان مورد نیاز ، این ایمنی خواهد بود.

این کارشناس ایمنی در مورد شرایط مورد نیاز یک خانه در مورد استفاده از کپسول آتش نشانی و سیستم اگزوز گفت: برخی از ساختمان ها باید دارای سیستم حفاظت از آتش و سیستم خاموش باشند. شرایط خانه جدید باید مشخص شود اما خانه های قدیمی وجود دارند که این شرایط را نمی پذیرند.

وی با تأکید بر اینکه صورتحساب های ایمنی اقتصادی است ، گفت: “اگر از کارگران ساختمان پلاسکو یا سایر ساختمان های آسیب دیده در یک حادثه که می خواهند بپردازند ، هزینه های امنیتی پول است.” برای ایمنی. ” آنها پاسخ می دهند که همه چیز لازم را خرج می کنند ، اما این کارها باید قبل از وقوع حادثه انجام شود و پس از آن ، دیگر مفید نیست.

این کارشناس امنیتی گفت: همچنین گزارش شده است که ساختمان پلاسکو فاقد سیستم هشدار است و اکنون می توان سیستم آن را فعال کرد. باید بخاطر داشته باشیم که نه تنها نصب این سیستم ها ، بلکه نگهداری این سیستم ها نیز مهم است. لامپهایی که به آتش متصل می شوند نیز نیاز به نگهداری ، زنگ هشدار و سیستمهای خاموش با تخته های برقی و غیره دارند. به استثنای پلاسکو ، بسیاری از ساختمانها هنگام نصب به تعمیرات خود توجه نمی کنند. حتی اگر به ورودی این موارد خیلی دقت کنید اما به اصلاحات و به روزرسانی های آنها توجه کنید ، موثر نخواهند بود.

وی افزود: “شرکت های تجاری ، چه قدیمی و چه جدید ، باید هشدار دهنده آتش در سیستم روشنایی داشته باشند ، اما متأسفانه ، گاهی اوقات آنها دیده نمی شوند.”

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا