اقتصادیکسب و کار ایرانی

حل ارور Whatsapp has Stopped Working با آزاد سازی حافظه

پاک کردن حافظه کش و دیتا واتس اپ برای حل مشکل پیغام واتساپ متوقف شده است

همانطور که اشاره کردیم، پر شدن و یا وجود داده های معیوب در حافظه کش برنامه، می تواند مشکلات مختلفی را از جمله ارور متاسفانه واتساپ متوقف شده است را به وجود آورد. بنابراین باید این حافظه را به طور کلی حذف نمایید. ما قبلا در انزل وب روش های را به شما آموزش داده ایم.

پس از آن در صورتی که مشکل رفع نشد، می توانید حافظه دیتا یا داده ها را نیز حذف کنید.

همچنین در صورت مشکل اختلال در اتصال واتس اپ، پیشنهاد می کنیم مطلب ۶ روش رفع مشکل اختلال در دسترسی به اینترنت و را هم مطالعه نمایید.

هر برنامه ای به خصوص واتس اپ برای اجرای سالم خود نیاز به حافظه کافی در گوشی دارد. اگر حافظه دستگاه شما پر شده باشد، در اجرای صحیح برنامه دچار مشکل می شوید. بنابراین فضای ذخیره سازی خود را بررسی کنید و تا حد ممکن آن را خالی کنید.

ارور واتساپ متوقف شده است به دلیل معتبر نبودن اکانت جیمیل

بعد از حذف اکانت مجدد واتس اپ را چک کنید.

آپدیت کردن واتس اپ برای حل پیام متاسفانه واتساپ متوقف شده است

اگر مشکل خاصی در برنامه وجود داشته باشد، برای کاربران زیادی نمایش پیغام برنامه واتس اپ متوقف شده است اتفاق می افتد. به همین دلیل توسعه دهندگان این مشکل را رفع کرده و آپدیت برنامه را انتشار می دهند. بنابراین یکی از کارهایی که برای رفع مشکل واتس اپ باید انجام دهید، آارور متاسفانه واتساپ متوقف شده در مواقع مختلفی رخ میدهد که اگر به تازگی با این ارور مواجه شده اید پیشنهاد میشود که بدنبال برطرف نمودن آن باشید تا با مشکلات جدی تری از مشکل متوقف شدن برنامه مواجه نشوید. واتساپ یک پیامرسان رایگان و البته محبوب جهانی بوده است که با فیلتر شدن تلگرام به محبوبیت بیشتری هم رسید.

در این میان ممکن است گاهی اوقات در حین کار با واتساپ با که از اصلی ترین آنها میتوان به مشکل متوقف شدن واتساپ اشاره داشت. این ارور بدلایل مختلفی رخ میدهد که باید تمامی آنها را بررسی کنید تا بتوانید اصلی ترین دلیل بوجود آمدن این مشکل را شناسایی و سپس برطرف کنید.

از سایت drtricks.com دیدن کنید

5 روش کاربردی جهت رفع ارور متاسفانه واتساپ متوقف شده

مشکل متوقف شدن واتساپ همانطور که گفته شد به دلایل مختلفی رخ میدهد که طبق بررسی های 5 مورد از رایج ترین آنها را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که پیشنهاد میشود در این زمینه نظرات خود را باما در میان بگذارید.

  1. پاکسازی کش | آموزش حل مشکل متوقف شدن واتساپ

کش یک از اقداماتی است که در برنامه انجام داده اید که این مورد گاهی اوقات میتواند سبب بروز مشکل شود. اگر جزو کاربرانی هستید که از این برنامه برای مدت زمان طولانی استفاده کرده اید و تاکنون سری به کش آن نزده اید پیشنهاد میشود که ابتدا به سراغ پاکسازی کش و دیتای واتساپ بروید. با آزادسازی این مورد برنامه فضای بیشتری را برای فعالیت دراختیار خواهد داشت که بسیاری از کاربران با انجام این روش توانسته اند به مشکل خود پایان دهند.

  1. خالی کردن حافظه دستگاه | حل مشکل متوقف شدن ناگهانی واتساپ

دومین مورد در خصوص رفع مشکل متوقف شدن واتساپ که از دید پلازا مهم بوده حافظه دستگاه بوده است. در صورت نداشتن حافظه مناسب برای عملکرد برنامه قطعا با مشکلات مختلفی مواجه خواهید شد که امکان دریافت و ذخیره سازی کوچکترین عکس را نیز نخواهید داشت. این مورد شاید از نگاه اول مبحث مهمی نباشد اما در خصوص رفع مشکل گزینه مهمی بوده است. در صورت انجام دادن دومورد فوق اگر هنوز با ارور متاسفانه واتساپ متوقف شده مواجه هستید پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

  1. قدیمی بودن برنامه | حل ایراد متوقف شدن واتساپ

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در هنگام فعالیت با آن مواجه شوید قدیمی بودن واتساپ بوده است. شرکت سازنده برنامه درنظر دارد تا همیشه از لحاظ امنیت و ویژگی جزو بهترین های جهان باشد که در این زمینه اگر باگ یا مشکلی در برنامه دیده شود با ارائه یک آپدیت کاربران را مجاب میکند تا بدنبال بروزرسانی برنامه باشند. این مورد درصد کمی از این مبحث را فراخواهد گرفت اما نکته مهمی بوده که پیشنهاد میشود قبل از انجام هریک از موارد فوق این مورد را انجام دهید. در ادامه مقاله ارور متاسفانه واتساپ متوقف شده باما همراه باشید.

  1. حذف و نصب مجدد واتساپ | دلیل ارور متاسفانه واتساپ متوقف شده

گاهی اوقات عملکرد گوشی بدلایل مختلف نظیر ویروسی شدن با مشکل مواجه میشود که در این زمینه عملکرد برنامه های بسیاری با تداخل مواجه خواهد شد. واتساپ یکی از برنامه های هدف بوده که بدلیل ماهیت آنلاینی که در اختیار داشته سریعا با مشکل مواجه میشود. در این زمینه پیشنهاد میشود که یکبار نسخه اصلی را حذف و سپس آنرا نصب کنید. البته موارد امنیتی دستگاه خود را نیز باید بررسی کنید که با مشکلی مواجه نشده باشد.

سخن پایانی

مقاله ای با موضوع برطرف کردن خطای متاسفانه واتساپ متوقف شده در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این زمینه 5 راهکار برای شما معرفی شد. شما عزیزان میتوانید روش و پیشنهادات خود در این زمینه را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر در خصوص چگونه مشکل متاسفانه واتساپ متوقف شده را حل کنیم؟ سوال دیگری دارید که به آن اشاره نشده است میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

پدیت آن به آخرین نسخه موجود است.

رفع خطای واتساپ متوقف شده است با نصب مجدد واتس اپ

در برخی از موارد دلیل این مشکل بروز خطا در خود برنامه است. در نتیجه برای رفع این مشکل ابتدا باید برنامه را به طور کلی از گوشی خود حذف کنید. سپس به اپ استور خود رفته و آخرین نسخه را مجدد دانلود کنید.

با وجود اینکه نسخه بتا واتس اپ کاملا پایدار نیست، اما در صورتی که مشکل پیام رسانی متوقف شده است در نسخه اصلی مانع از استفاده شما می شود، می توانید از استفاده کنید.

پس از نصب واتس اپ بتا، می توانید مدتی را از آن برنامه استفاده کنید.

در پایان در صورتی که مشکل رفع نشد، مطالعه مطلب ۸ روش کاربردی رفع در اندروید را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

 

دکمه بازگشت به بالا