ورزش

حضورم در پرسپولیس و فدراسیون فوتبال، همسو است

به گزارش شفاف، بیژن ذوالفقارنسب درباره حضورش در پرسپولیس و انتخابش به عنوان رئیس این شرکت گفت: امروز (چهارشنبه) پس از جلسه ای سه ساعته، رئیس جدید شرکت پرسپولیس در صحن علنی معرفی شد. حرفه خود را شروع کند

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از وضعیت مالی این باشگاه اطلاعی دارند یا خیر؟ او گفت: بله، هیچکس منکر مشکلات مالی باشگاه نیست و یکی از وظایف ما پرداخت این قبوض است. این نیروی طبیعی یک شرکت است که یک شرکت بدهی های خود را پرداخت می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت جدید از کادر فنی تیم حمایت خواهد کرد یا خیر؟ وی گفت: یکی از وظایف ما حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس است. ما سعی می کنیم تیم فوتبال پرسپولیس را توسعه دهیم و همیشه پایه های تیمی داشته باشیم. من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال ایران به هواداران پرسپولیس قول می دهم که آینده اینگونه خواهد بود. این تیم ها باید هم در رده بزرگسالان و هم در رده بزرگسالان کار خوبی داشته باشند، یکی از راه های درآمد باشگاه در آینده واگذاری بازیکن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره پرسپولیس با کارمند جدید این شرکت به کار خود ادامه می دهد یا خیر؟ وی گفت: به خرده فروش گفته ایم که پروژه را ادامه دهد.

وی درباره حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه نیز گفت: جایگاه من در این دو پست مانع از این نیست زیرا آنها در یک مسیر هستند. من یک معلم 30 ساله هستم و روزی هشت ساعت کار می کنم. این دو نقش برای من متقابل نیستند. سه هفته دیگر چهار روز در باشگاه فوتبال خواهم بود، برای پرسپولیس وقت می گذارم و اگر خدا بخواهد ادامه می دهیم. برخی از معاصران ما تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس تربیت بدنی هستند. انشاءالله ما می توانیم هر دو را انجام دهیم.

در نهایت برنامه هیات مدیره پرسپولیس برای پیگیری موضوع حذف این باشگاه از آسیا چیست؟ وی گفت: این یکی از برنامه های مهم و تاثیرگذار ما برای حل مشکل با کمک فدراسیون فوتبال و برخی وزارتخانه های کشور است.

دکمه بازگشت به بالا