ورزش

توقف برگزاری انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با دستور موقت دیوان عدالت اداری

به گزارش تیم ورزشی خبرگزاری آنا ، محمد امامی کورنده ، منتخب مجمع قانونگذاری فدراسیون فوتبال ، گفت: “به دلیل فساد مطلق ، رانت و مشارکت زیاد در انتخابات هیئت فدراسیون” زمان بیشترین ماه اخیر ، روسای مقامات نظارتی ، به طور عمده وزارت ورزش و امور جوانان ، متاسف هستند که به اندازه کافی توجه و موشکافی دقیق این سیستم بی قانونی مطلق برای تأمین عدالت و جستجوی این حقوق و غیر قابل تعویض وجود ندارد ، من تصمیم گرفتم درخواست خود را لغو کنم . شرایط و جزئیات مربوط به نامزدی برای سمت هیئت مدیره اصول انتخابات و دستورالعمل های برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مصوب 9/8/99 ، مطابق متن دادخواست و صدور قرار تعلیق موقت ر Presسای دیوان عدالت اداری “و بالاترین صلاحیت دیوان عدالت اداری.

وی افزود: “بسیار مهم است که در این فرایند” نقض حقوق شهروندی “من تنها بنده به عنوان یک سیاستمدار نیستم اما متأسفانه باید بگویم که بیش از 27 نفر به دلیل دروغ های کامل مربوط به بند 2 از قانون مشارکت در انتخابات به حالت تعلیق درآمده است ، یا مطابق با قانون بین الملل ، این عمل و اقدامات ارعاب و تبعیض توسط دولت مغایر اصول و روح قانون اساسی است. و انتخابات آزاد و حق مردم برای در انتخابات دیگر شرکت کنید علی رغم قانون مدنی ، حق آزادی بیان و اجماع در سراسر جهان.

امامی کورنده اضافه کرد: “به عنوان یک قاعده ، من تمام اسناد و اطلاعات مربوط به این ثبت نام را مطابق با ماده 26 قوانین فیفا فدراسیون فوتبال نوشتم و در روز ثبت نام ، تمام اسناد و مدارک را تحویل دادم. در مدیریت ورزشی و مزایای ثبت نام را دریافت کردم. “من دانشجوی دکترای مدیریت رسانه ، بازاریابی رسانه ، تبلیغات و پخش و روزنامه نگاری بین المللی هستم. از طرف دیگر ، من بیش از 10 سال تجربه مدیریت در زمینه های ورزشی ، فرهنگی ، اجتماعی ، علمی و رسانه ای دارم ، این دلیل بزرگی است که من نظر و پذیرش شهروندان لیگ فوتبال را نمی خواهم !!

وی گفت: “من فرزند این سیستم و انقلابی و یک جنگجوی محلی هستم و به احترام رهبر معظم انقلاب ، تا پایان سال به دنبال قدرتهای مقاومت ناپذیر خود و سایر هواداران فدراسیون فوتبال خواهم بود. فصل به دلیل نقش دین در جنگ حضرت زمان زیادی تأکید کرد: «“می توان اجازه گرفت.”

وی گفت: طبق قانون ، اصل و ماهیت پرونده من ، حداقل در مورد کمیسیون انتخابات ، کامل ، صریح و پشتیبانی می شود. کمیسیون انتخابات پشتیبانی من را در تمام سوابق من تأیید کرد ، حتی پاسخ به س ofال آژانس اطلاعاتی و امنیتی من باعث شده دولت در 14/11/99 از وزارت ورزش محافظت کند ، بنابراین در تمام موارد قانونی ، دفتر و نامزد.

بیشتر در مورد بخوانید

این سیاستمدار با اشاره به بند 2 قانون انتخابات و پذیرش دو عضو مجمع فدراسیون برای کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: متأسفانه ، این نمونه مثالی از نقض فدراسیون فوتبال و مخالفت با اصول و اصول قانون و آزادی های مدنی. “این حقوق بشر است. از آنجا که پس از تاریخ قانونی انتخابات 31 مارس ، بنابراین این حق قانونی تمام کسانی است که مایل به شرکت در این رویداد برای این روز هستند که توسط همه 89 عضو مجمع فدراسیون در همان روز انتخاب می شوند. . به موجب این روش ، که قبل از ثبت نام داوطلبان باید دو مصوبه از طرف مقامات دولتی ارائه کند ، یعنی اجاره ، تبعیض ، تبعیض و فساد ، که خلاف همه قوانین دولت ایران است و حداقل قانون اساسی ولایت فقیه و این قانون اساسی برای صحیح بودن قانون پیش بینی کرده است. به نقض این سیاست دولت در قوانین بین المللی فیفا رأی دهند. برای بند 3 ماده 3 اساسنامه به صراحت بیان شده است که “اتحادیه فوتبال به احترام به کلیه قوانین بین المللی حقوق بشر احترام می گذارد و تبعیض را به هر شکل در هرجایی منع کرده و از آن جلوگیری می کند.”

وی با اشاره به روند صحیح این پرونده گفت: “با توجه به متن و اهمیت رویه کوتاه مدت ، باید بلافاصله و همچنین به دستور رئیس دیوان عدالت در برنامه گنجانده شود. مسئول مراقبت ، آقای حجت الاسلام بهرامی ، مطابق قانون ، در تاریخ 11/08/99. “در دادگاه تجدیدنظر ، با عبور از رسای نمایندگی ها و مراجعه به کمیته ویژه در تاریخ 28/11/99 ، به بخشهای مورد نیاز رسیده است.

این دانشجو با اشاره به نقض اختیارات خود و تعداد کاندیداهای بیش از بیست و هفت نفر ، تأکید کرد: نقض فدراسیون فوتبال و روند رأی گیری با عجله و سکوت و حریم گفتاری تنها این دو مورد نیست. اما بیش از 10 دادخواست برای تفسیر و وضعیت هر یک از آنها و اعتبار حقوق تخلف ناپذیر فرد و سایر موارد ذکر شده در جریان است.

وی یکی از نمونه های تبعیض در روند انتخابات را که ناقض اصول قانون فدرال است ، تأیید کرد و هفته گذشته نام آقای امین کریمیان را در این دوره قرار داد و گفت: “متأسفانه ، من تبعیض قائل می شوم ، وام می گیرم و پول برای استفاده از یکی از نمونه های سیستم دولت آغاز شده است. نام برخی از نامزدهای خروج و اقتدار که من می دانم آقایان سلطان پور ، آقای مراغه چیان ، آقای نهوی ، محمدی ، نوشاور و آقای هستند. امین کریمیان ، 30 ساله. بدیهی است که 30 نفر از ما ، آقای کریمیان ، توانسته ایم درگیر روند اجاره شویم. !!!

انتهای پیام / 4048 /

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا