حوادث

حریق انبار کفش در محدوده خیام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در دو آسمان خراش در منطقه خیام خبر داد.

سید جلال ملکی در مصاحبه ای با سی وی نت وی در همین رابطه گفت: ساعت 16:30 امروز یک حادثه آتش سوزی در خانه ای در خیابان خیام شمالی به چاپ بیست و پنجم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد و بلافاصله سه دستگاه آتش نشانی و یک خودرو به دنبال آن اعلام شد. تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نکته اصلی در اینجا این است که به دلیل عرض کم برخی از معابر در منطقه مرکزی تهران ، کامیون های بزرگ قادر به ورود صحیح به این بندر نیستند و آتش نشانان در آنجا وارد آب می شوند.

ملکی گفت: ایستگاه آتش نشانی یک ساختمان قدیمی دو طبقه است که می تواند خانه ای باشد و به محل نگهداری کفش تبدیل شود. بسیاری از کفش های تولید شده در طبقه همکف نگهداری می شوند و دو طبقه دیگر ، دو برج کاملاً روشن هستند.

وی افزود: “آتش سوزی در حال گسترش به خانه های اطراف خود بود که آتش نشانان کار خود را آغاز کردند و با ورود به ساختمان و پشت بام از گسترش آتش به طبقه همکف و اطراف آن جلوگیری کردند.”

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: “برخی از خانه های منطقه اطراف به دلیل دود ناشی از منطقه تخلیه شده اند. آتش سوزی مدتی است که خاموش شده است. آتش محل را می بیند و از آن محافظت می کند.”

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا