ورزش

حامی فدراسیون بوکس و بازرسی های گذشته!

اگرچه حدود چهار ماه طول کشید تا فدراسیون بوکس یک اسپانسر جدید را امضا کند ، اما اسپانسر فدراسیون از انجام تعهدات خود امتناع می ورزد!

به گزارش سی وی نت ، حسین سوری ، رئیس فدراسیون بوکس ایران (چهارشنبه 16 ژانویه 2009) برای معرفی اسپانسر جدید این رشته ، کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد. ملی باشید ، توافقی که در آن حامیان مالی با اشتباهات روبرو هستند.

به گفته حسین ثوری ، در یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 16 ژانویه ، قرارداد فدراسیون بوکس با یک اسپانسر جدید (گروه اقتصادی ملل) در تاریخ 6 ژانویه با حضور رسانه ها به امضا رسید. طبق توافق طرفین ، این موسسه باید تا سال آینده از تیم بوکس ایران حمایت کند ، وقتی که به نظر می رسد از ابتدا به تعهدات خود عمل نکرده است.

این قرارداد که 25 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام شده بود ، قرار بود با هزینه 5 بازرسی (500 میلیون تومان در هر چک) به فدراسیون بوکس ایران منتقل شود ، اما تاکنون هیچ یک از این بازرسی ها انجام نشده است.

حسین حسین به سی وی نت گفت: “متأسفانه تاکنون چیزی از اسپانسر خود ندیده ایم. او پول پرداخت کرد تا مبلغ امروز و فردا را پرداخت کند اما هیچ خبری نیست.” من فکر می کنم او می خواهد به بوکس کمک کند ، اما او نمی تواند.

وی در مورد تلاش های فدراسیون برای نظارت بر موضوع ، گفت: در حال حاضر اسپانسر بازرسی را پشت سر نگذاشته است و این بازرسی ها در اختیار فدراسیون بوکس است. طرف مقابل گفت که من موضوع را برطرف کرده ام ، اما ما هنوز چیزی ندیده ایم. در هر صورت ، ما در حال مذاکره هستیم و منتظر هستیم.

رئیس فدراسیون بوکس همچنین درباره انتخاب یک اسپانسر جدید برای تیم ملی و فدراسیون گفت: در هر صورت اگر این وعده های بد ادامه یابد و مسئله حل نشود ، باید در مورد یک اسپانسر جدید فکر کنیم.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا