فرهنگ و هنر

جلال مقامی: همسر و همکار دلسوزم را از دست دادم

جلال مقامی، سرباز دوبله که همسرش بامداد جمعه ششم اسفند ماه درگذشت رفعت هاشم پور، اکنون در غم از دست دادن همسرش می گوید: همسر و همکار دلسوزم را از دست دادم، اما احتمال، مرگ و به هر حال بس. .

این عکاس که روزی در سوگ درگذشت همسرش بود، همچنان به گرمی با ما سلام می کند و از گفتگوی کوتاهش با سی وی نت می گوید: ممنون که همیشه به یاد ما هستید. متأسفانه روز جمعه همسر عزیزم را از دست دادم. من و همسرم خانم هاشم پور بیش از 50 سال با هم زندگی کردیم. ما در تمام این سال ها با هم بوده ایم و با هم کار کرده ایم. طبیعتاً از رفتن او ناراحت شدم، زیرا به غیر از همسرم، یک همکار دلسوز را از دست داده بودم.

در پاسخ کدام یک از شما در این سال ها معلم بوده اید؟ او توضیح می‌دهد: «هیچ‌کدام از ما استاد نیستیم، چون وقتی به واحد دوبلاژ آمدم و آن‌ها آنجا بودند، با هم کار کردیم و از هم یاد گرفتیم، اما بر همدیگر مسلط نشدیم.»

این صدای ماندگار ادامه می دهد: مرگ برای همه است. مخصوصاً در این مورد که متأسفانه کرونا در نظر مردم به عنوان یک گیاه محسوب می شود. باور کنید شاید یک سال و نیم خانه ام را ترک نکرده باشم. اما به خاطر بیماری و وضعیتم. به دلیل شکستگی پایی که تقریباً دو سال پیش اتفاق افتاد، نمی توانستم به راحتی راه بروم و از واکر استفاده کردم.

جلال مقامی در پایان درباره مراسم تشییع پیکر مرحوم هاشم پور می گوید: روز شنبه 7 اسفند مراسم تشییع همسرم در بهشت ​​سکینه کرج برگزار می شود اما بعدازظهر یا نه بعد از ظهر مشخص نشده است. به دلیل شیوع کرونا بیش از پنج یا شش نفر اجازه حضور در مراسم را ندارند. به هر حال ممنون از دوستانی که پیغام دلداری میفرستن زنگ میزنن و یادمون میکنن ولی مراسمی برگزار نمیشه.

به گزارش سی وی نت، رفعت (رفعت) هاشم پور از پیشکسوتان عرصه ثبت نام ایران روز جمعه ششم اسفندماه بر اثر کهولت سن درگذشت.

این دو نفر اکرم محمدی و «پدرسالار»، هتی کینگ و «قصه های جزیره»، فخری خوروش و «امام علی» و فریده سپاه منصور را در «پاکی ناب» معرفی کرده اند.

دیگر اجرای خاطره انگیز این دوبلور، اجرای آوازی اسکارلت اوهارا در فیلم «گمشده» است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا