ورزش

جشنواره گل شاگردان اسکوچیچ/ ایران برای عراق خط و نشان کشید

مستقر در سی وی نت؛ تیم ملی فوتبال ایران ساعت 19 امشب در ورزشگاه ملی ماناما به مصاف تیم کامبوج رفت. این دیدار با پیروزی 10 بر صفر ایران به پایان رسید تا شاگردان دراگان اسکوچیچ بتوانند یک امتیاز برای تیم عراق بدست آورند جایی که در این دیدار 3 امتیاز کسب کردند.

دراگان اسکوچیچ هم تیمی هایش را برای بازی عوض کرد و به برخی از بازیکنان فوتبال فرصت داد تا به مصاف عراق بروند. مسابقه رسیدن به هدف اولین اتفاقی بود که در آغاز یک تورنمنت ملی در کامبوج رخ داد ، تیم ملی کشورمان بازی آهسته ای را ارائه داد تا دروازه حریف را باز کند. با این حال آنها تلاش کردند 15 دقیقه به هدف برسند تا اینکه علیرضا جهانبخش در محوطه دادرسی قرار گرفت و داور کره ای پنالتی را اعلام کرد. جهانبخش این ضربه را به گل تبدیل كرد تا در دقیقه 16 به اولین گل ایران تبدیل شود. در دقیقه 22 ایران در حمله خود هیزم گرفت که توسط علی قلی زاده برای ارسال گل ارسال شد و شجاع خلیل زاده به مرد ایرانی گل دوم را داد. این گل توسط یک محافظ امنیتی در کامبوج به روش اشتباه به ثمر رسید.

در دقیقه 27 علیرضا جهانبخش توپ را در وسط زمین گرفت و مهدی طارمی را با عبور از عمق سیستم دفاعی در موقعیت گل قرار داد. در دقیقه 32 محمدی که از جناح چپ خود آمده بود سعی در ارسال توپ به محوطه جریمه بازیکنان داشت اما توپ به دروازه بان کامبوج برخورد کرد و آن را به تور دروازه زد تا ایران گل این دیدار را به ثمر برساند. ایران در دقیقه 44 دوباره به گل رسید ، علیرضا جهانبخش توپ مهدی طارمی را فرستاد که توپ حریف را به محوطه جریمه زد و در دقیقه 45 سعید عزت الهی پشت توپ ایستاد اما ضربه او به صورت برخورد کرد. و او گل نزد تا نیمه اول با برتری چهار گل به پایان برسد.

499

با شروع نیمه دوم ، اسکوچیچ سه تغییر در تیم ملی ایجاد کرد تا خلیل زاده ، طارمی و نوراللهی استراحت کنند. با این حال نمایندگان آنها نیز خوب عمل کردند و سعی کردند با یک حرکت عصبانی تعداد گلهای ایران را افزایش دهند. چراغ نیمه دوم میلاد محمدی بود که علی مهدی قائدی را با عبور از محوطه جریمه به گل پنجم تبدیل کرد. محمدی وقتی توانست از کریم انصاری فرد عبور کند با یک ضربه محکم از بین پای یک نگهبان کامبوجی دروازه حریف را باز کرد.

تیم ایران دوباره سبک حمله خود را انداخت و در دقیقه 63 با ضربه سر مرتضی پورعلی گنجی گل ششم را به ثمر رساند. در دقیقه 77 مهدی قائدی با خطای مدافعان دشمن وارد محوطه جریمه شد و قاضی مجازات را اعلام كرد و انصاری فرد ، رهبر نیمه دوم ایران ، دروازه دشمن را باز كرد. کاوه رضایی که در آخرین لحظه به زمین آمد و موقعیت های زیادی را دور ریخت ، سرانجام در دقیقه 80 با یک پاس زیبا و یک پاس خوب از صادق محرمی از غذای کنار دستی موفق شد گل هشتم را به ثمر برساند. گل نهم مهدی قائدی بود و رضایی دقایقی بعد دهمین گل برای ایران به ثمر رساند تا تیم ما قبل از بازی با عراق یک پیروزی آسان داشته باشد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا