فرهنگ و هنر

فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۰

مرکز ویژه توسعه فناوری نانو سالانه رویدادی “فناوری نانو و رسانه” را با هدف معرفی بهترین خدمات رسانه ای در بخش فناوری نانو برگزار می کند.

بر اساس سی وی نت ، علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند کارهای خود را تا تاریخ 6 ژوئن 2014 به دبیر برنامه “نانو و رسانه” ارسال کنند.

در نانو در جشنواره مبارزات انتخاباتی 1400 ، علاوه بر تقدیر از بهترین کار در هر گروه تبلیغاتی ، بهترین اثر نیز بدون توجه به سیستم عامل در “سه خط ویژه” مورد ستایش قرار می گیرد.

موضوعات ویژه جشنواره امسال عبارتند از: “فناوری نانو و زندگی مردم” ، “صادرات محصولات نانو” و “نانو و تاج”.

مطالب ارسالی باید مربوط به موضوعات ، موضوعات و رویدادهای مربوط به فناوری نانو باشد و فعالیت های منتشر شده در جشنواره بین 1 ژوئیه 1399 تا 15 ژوئن 1400 توسط دولت ملی یا شبکه های ارتباطی شبکه پذیرفته شده.

هر شرکت کننده می تواند 5 پروژه بدون ورود به چندین دامنه (روند کار) به جشنواره ارسال کند و شرکت کنندگان می توانند همزمان در چندین دامنه به رقابت بپردازند.

علاقه مندان به شرکت در جشنواره نانو و تبلیغات می توانند با مراجعه به nanomedia.ir خدمات خود را به شرح زیر ارائه دهند.

فقط نشریاتی که در روزنامه ها و مجلات به طور گسترده توزیع می شوند (بخش رسانه های عمومی) و همچنین نشریات تخصصی (بخش رسانه های حرفه ای و شرکت ها) در این بخش پذیرفته می شوند.

به گفته کارکنان جشنواره ، ارسال کننده عکس مالک پروژه است و مسئولیت اختلافات و عواقب آن بر عهده او است.

کلیه فعالیت های افراد و رسانه های مرتبط با فناوری نانو و کلیه شبکه های اجتماعی (توییتر ، اینستاگرام ، شبکه های اجتماعی ایرانی و …) واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند.

در نانو و جشنواره تبلیغات ، بالاترین رتبه و بالاترین عملکرد کانال های رسانه ای بر اساس عملکرد سال 1399 معرفی می شوند. برای این منظور ، محتوای منتشر شده در رسانه های دولت ملی نیز بررسی می شود. روزها و به عنوان معیارهای عددی محاسبه می شوند و درجه.

علاقه مندان بسته به ستاد نانو می توانند در ساعات اداری با دبیر جشنواره با شماره های 02166511596 و 09206310063 تماس بگیرند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا