اقتصادی

جذب بازرسان افتخاری کنترل نامحسوس ترافیک در غرب استان تهران‌ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جذب بازرسان افتخاری کنترل نامحسوس ترافیک در غرب استان تهران‌ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ ایوب زرگران پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از جذب بازرسان افتخاری کنترل نامحسوس ترافیک در غرب استان تهران خبر داد.

زرگران گفت: برابر ابلاغیه صادره و همچنین قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به پلیس راهور این مجوز داده شده تا از طریق گزارش داوطلبان مورد وثوق آموزش دیده که دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی بوده و دوره آموزشی را طی کرده باشند، نسبت به تشخیص و اعلام تخلف به راهور اقدام کنند.

وی افزود: پلیس راهور غرب استان تهران به منظور افزایش مشارکت‌های اجتماعی، پیشگیری از تخلفات رانندگی، افزایش انضباط و ایمنی عبور و مرور و جلب همکاری سازمان‌های ذیربط اقدام به فراخوان و ساماندهی بازرسان افتخاری کنترل نامحسوس ترافیک کرده است.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران در ادامه پیرامون ثبت تخلفات رانندگی توسط بازرسان افتخاری در برنامه «پلیس من» گفت: با طراحی سامانه ثبت تخلفات رانندگی مختص بازرسان افتخاری در بستر برنامه «پلیس من» و گذراندن موفقیت آمیز مراحل آزمایش آن به جهت توسعه و گسترش آن، در نظر است در مرحله اول پلیس راهور به صورت محدود نسبت به فراخوان و جذب مدیران استانی و اعضا هیأت علمی دانشگاهی علاقمند اقدام کنند.

دکمه بازگشت به بالا