ورزش

توضیحات فدراسیون درباره حق رشد جنجالی جهانبخش

حمیرا اسدی ، سرپرست تیم ورزشی ، در مورد رویداد هفته گذشته درباره علیرضا جهانبخش و اعتراض رئیس داماش پارسه تهران گفت: رئیس جمهور فعلی دولت انگلیس برایتون می دهد.

حمیرا اسدی ادامه داد: با توجه به ارائه موضوع به اداره قانون فدرال ، بدنبال جلسه وزارت دولت و ر theسای دفاتر درباره وضعیت ثبت نام باشگاه در تاریخ 15/4/1399 و نامه 9952370 ، داماش پارسه تهران اعلام می شود. ارسال فرم ثبت نام در خبرنامه رسمی و آخرین تغییرات در موضوع کنفرانس همچنین گزارش شد که داماش تهران پارسه در سال 1996 ثبت نام کرد ، اما هیئت فوتبال استان تهران رکورد علیرضا جهانبخش را در فصول 88-89 و 89- ثبت کرد. 90 در باشگاه داماش تهران “.

رئیس روابط بین الملل فدراسیون افزود: فغانپور با دریافت گواهینامه ثبت نام باشگاه بر اساس نامه شماره 458/99 / ح مورخ 25/4/1399 این اعلامیه را در تاریخ 28/3/1396 به عنوان غیر شرکت اعلام کرد. – تجاری داماش پارسه تهران ثبت شده و غیر مرتبط با باشگاه داماش تهران است. داماش پارسه تهران علیرغم اعلام این بیانیه به باشگاه مذکور ، همچنان اصرار دارد که درخواست وی پشتیبانی نشده و در تاریخ 25 آگوست 2016 ، وی درخواست کرد که از طریق سیستم TMS دولت برای شرکت برایتون شکایت کند. تا قدرت جهانبخش را بدست آورد. برای شرکت در روند.

اسدی گفت: در همین راستا و براساس اظهارات دفتر حقوقی رسمی دولت ، اعلامیه ادعای فعالیت غیرقانونی باشگاه داماش پارسه تهران توسط فیفا اعلام شد.

وی ادامه داد: “متأسفانه ، علیرغم جلسات مكرر و اعلام سو of رفتار در این باشگاه ، آنها به درخواست های بدون پشتوانه خود به ارسال ایمیل های بعدی ادامه دادند و n ‘در نتیجه ، از دولت و كمیته انضباطی فیفا شکایت كرد و فدراسیون فوتبال ایران 10 هزار جریمه شد فرانک البته این پرونده مربوط به اکتبر سال گذشته است.

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: سرانجام به دلیل کمبود شرکت و هشدارهای کتبی و دولتی ، تخلف باشگاه داماش پارسه تهران در تاریخ 3 سپتامبر 2016 پس از صحبت درباره باشگاه ، به کمیته اخلاق گزارش شد. و کمیته اخلاق رئیس باشگاه داماش پارسه تهران در نامه ای به تاریخ 15/9/1399 به شماره 859/121 / D اذعان کرده است که شرکت ذکر شده در سال 1396 توسط ثبت شرکت و ثبت شرکت و نامهای مشابه مانند داماش گیلان و غیره هیچ پیوندی ندارید. این باشگاه متعلق به این باشگاه نیست و تأیید می کند که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و اختیارات سیستم پذیرش جهانبخش به این باشگاه تعلق ندارد. مدیرعامل ضمن رد شکایت خود از دولت ، اعلام کرد که همه ادعاها را رد خواهد کرد و سرانجام ، او از دولت خواست که ادعاهای مطرح شده علیه این شرکت را کنار بگذارد.

وی گفت: “با توجه به اینکه استفاده از نام جعلی داماش تهران از باشگاه داماش پارسه تهران قانع کننده و اثبات کننده است ، کمیته دریافت جریمه 10 هزار فرانکی را به دنبال داشته است ، کمیته گفت: برای اخلاق فعلی اعلام شد که برنامه داماش پارسه تهران و سایر برنامه هایی که اخیراً در کمیته اخلاق برگزار شده است ، در شیوه های قبلی باشگاه ذکر شده بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: طلاق عاطفی رونالدو – یووه!

253 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا