جامعه و خانواده

توصیه‌های طب سنتی برای حفظ آرامش در بحران کرونا

حدود پنج ماه از ورود coronavirus به شهر گذشته است. این ویروس علاوه بر اینکه بسیاری از افراد را آلوده کرده و باعث مرگ آنها می شود ، شیوه زندگی مردم را تغییر داده و استرس زا می کند. به گفته کارشناسان ، ویروس حداقل سال آینده با ما خواهد بود ، اما چگونه می توانیم بر استرس روانی نتایج غلبه کنیم.

به گزارش سی وی نت ،طب سنتی روشهای مختلفی برای غلبه بر آن دارد. استفاده از روغنهای طبیعی و گوش دادن به صدای افراد می تواند به سلامتی جسمی و روحی شما وابسته باشد و درد و رنج کرونا را کاهش دهد.

روغن چه احساسی دارد؟

قبل از رفتن به رختخواب ، می توانید روغن بادام شیرین یا روغن گل سرخ کن را در بالای شش روغن بادام از جمله معبد ، در پشت و پیشانی بمالید. .

همچنین می توانید از روغن یا روغن بادام یا روغن یا روغن یا روغن برای تهیه یا ساخت آن استفاده کنید.

درست در کنار گوش دادن به موسیقی

به گفته وزارت بهداشت ، درمان و خدمات بهداشتی و درمانی ایران ، یکی دیگر از عواملی که در این زمینه قابل بررسی است گوش دادن به موسیقی است. Soundsda خوب به نظر می رسد و آهنگ فوق العاده است و می تواند فوق العاده باشد ، همچنین صداهای متناقض و آهنگ های غیرواقعی می توانند بدن و روح را ناراضی کنند. در مورد تأثیراتی که بر روحیه موسیقی تأثیر می گذارد ، باید حداقل این نکات را در خاطر داشته باشید:

– صدای این صدا هنگام گوش دادن به موسیقی نباید آنقدر زیاد باشد که به اطراف گوش ندهد. راهی را که قرار است به نظر برسد کنار بگذارید و تأثیر جدی جسمی و روحی بگذارد.

– بازی نباید کند یا کند باشد. به طور کلی سرعت یک مسیر خاص نسبت به ضربان قلب هر فردی که ممکن است دارای عضلات مزخرف ، عضلانی و عقلی باشد مانند ضربان قلب ، لحن عضلانی ، کاهش کنترل ، کاهش انرژی و عوارض ، زمان سریع تری دارد. معلوم نیست بهترین پاسخ برای هر شخص این است که پس از گوش دادن به یک قطعه موسیقی با صدای بلند ، قلب آنها ناگهان نا آرام می شود.

– کاربراتور کم یا کم نباید شما را غافلگیر کند اما درهم و برهمی باید یک روش سرگرم کننده برای بازی باشد.

– ایجاد گوش دادن به موسیقی با لیزر نیز با جلوه های صوتی سروکار دارد ، بر افکار و احساسات تأثیر می گذارد ، اما شما نمی توانید آن را بشنوید.

Soundsda طبیعی می تواند برای آرامش خاطر فوق العاده باشد. پرندگان پرندگان حالت ها ، راحتی ، امنیت ، غذا و آب را به وفور آواز می دهند ، صدای درختان ، صدای امواج ، امواج ملایم ، موج های ملایم و بیشتر. آنها به شما کمک می کنند آرام باشید و بهبود می یابید.

پایان ماموریت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا