جامعه و خانواده

توسعه ۲۴ هزار مترمربعی فضای سبز پایتخت با تکمیل باغ راه حضرت فاطمه(س)

توسعه 24000 متر مربع در پایتخت با تکمیل پارک حضرت فاطمه (س)

رئیس وزیر و شهردار تهران گفت: از طریق احداث فاز نخست پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) بیش از 24000 متر مربع به فضای باز 17 و 18 منطقه تهران اضافه می شود. شهر

بر اساس سی وی نت ، صفا صبوری دیلمی در این باره ، افزود: مدیر عامل فاز اول پروژه جاده حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت 5 پیمانکار در سطوح مختلف و انتظار می رود نوسازی این شهر به طور کامل انجام شود. از جمله طراحی و اجرای 24000 متر مربع تأثیر بسزایی در کیفیت زندگی شهروندان ساکن در مناطق 17 و 18 خواهد داشت.
وی گفت: وجود پنبه ، پنبه و دانه پنبه با کیفیت بالا در مناطق فوق الذکر ، کار اولین پروژه جاده حضرت فاطمه زهرا (س) از نظر تأمین مزایای ایمنی ، برای جامعه نیز سودمند است.
کارمند و کارمند دولت مستقر در تهران ، اعلام کرد که پارک راهنمایی و رانندگی حضرت فاطمه زهرا (س) باید از نظر طرح راه سازی کلی که در زمان کنونی تدوین شده است ، الگویی باشد. مدیریت جامعه ، این پروژه اعلام و تأکید کرد: اولین تجهیزات و همچنین تجهیزات کامل و مبلمان توسعه یافته به شهروندان تحویل داده خواهد شد.
وی نامناسب بودن طرح کف این قسمت از کشور را از مهمترین مشکلات این پروژه دانست و افزود: نصب تختخوابها با آهک و سیمان به عنوان یک روش مهم در مناطق مختلف دیده می شود.تنوع کار برای پیاده روی کامل و سوار شدن همچنین ، ایجاد یک افزونه نباید در آینده مشکلی ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری اداره فنی و سرمایه ای تهران ، پروژه باغ جاده حضرت فاطمه زهرا (س) پس از انتقال خط آهن تهران – تبریز به زمین در سال 1392 ، در سقف این تونل در حدود 9 کیلومتری هر دو شرق و غرب غربی با متوسط ​​عرض 30 متر در مساحت حدود 27 هکتار تعریف شده است. یکی از این پروژه ها شامل یک مسیر 6 کیلومتری بین میدان شهدا و خیابان الغدیر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا