ورزش

توسعه ورزش در گرو توجه به آمایش سرزمینی است

سی وی نت/یزد رییس سازمان بسیج ورزشکاران تاکید کرد: توسعه ورزش در گرو توجه جدی مسئولان به آمایش سرزمینی در تصمیم‌گیری‌های ورزش است.

«مهدی میرجلیلی» شامگاه روز گذشته (پنجشنبه ۳۰ فروردین) با حضور در جمع اعضای هیأت اندیشه ورز بسیج ورزشکاران استان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان یزد برگزار شد، گفت:‌ توجه به زیست‌بوم منطقه و شرایط و مسائل مختلف و همچنین شناسایی ظرفیت‌ها با آمایش سرزمینی، موجب رسیدن به اهداف عالیه ورزش کشور می‌شود.

وی در خصوص هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج نیز افزود: فلسفه ایجاد هیات اندیشه ورز از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده تا با استفاده از افکار و نظرات صاحب‌نظران، نخبگان و متخصصان، تصمیمات درست اتخاذ و چراغ راهی برای مدیریت کشور باشد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: باید برای بهتر شدن نتایج این نشست‌ها از همه اقشار و افکار استفاده و نظرات آنها اتخاذ شود.میرجلیلی تأکید کرد:‌ فرهنگ‌سازی و ترغیب مردم به ورزش به بسترسازی مناسب نیاز دارد و این مهم نیز در گرو عزمی همگانی است.

میرجلیلی گفت: با همگانی شدن ورزش در ورزش قهرمانی نیز موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: پرهیز از هرگونه موازی کاری را از جمله دیگر الزامات توسعه ورزشی در کشور دانست و بیان کرد:‌ ادارات کل ورزش و جوانان متولی اصلی مدیریت راهبردهای ورزشی هستند و دیگر دستگاه‌ها باید از این اداره خط و مشی بگیرند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان با تاکید بر این‌که مصوبات شورای عالی ورزش باید به گونه‌ای باشد که در سطح استان اجرایی شود، گفت: معرفی یزد و ظرفیت‌های آن به دنیا با ورزش و میزبانی مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا