جامعه و خانواده

تلاش در جهت بومی‌سازی خدمات فناورانه در حوزه صنعت و توسعه شهری

تلاش برای کارکرد فناوری در حوزه صنعت و توسعه جامعه

مرکز دانش از ایجاد سفارت در مناطق خراسان، رضوی، سمنان، البرز و کرمان و اجرای پروژه‌های مهم در سوریه و عراق با ترویج پروژه‌های روز دنیا در حوزه فناوری از جمله واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، قدرت تحقیقاتی ساختمان و غیره. در زمینه ورود به دانش پایه فناوری خدماتی را در زمینه توسعه صنعتی و شهری ارائه می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری شرکت رسانه ای سی وی نت; مرکز دانش قم با ایجاد سفارت در مناطق خراسان رضوی، سمنان، البرز و کرمان و اجرای پروژه‌های مهم در سوریه و عراق با ایجاد نوآوری در خدمات نوین در فناوری روز، خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌کند.
با توجه به نیازهای فناورانه صنعت ساخت کشور، نیاز به ایجاد نرم افزار در صنعت ساختمان و تفاوت های موجود در آن، این شرکت سعی کرده است تا کارهایی مدرن در زمینه فناوری در دنیا از جمله واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، تحلیلی انجام دهد. از خانه ها و غیره است.
یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت اجرای بخشی از برنامه ملی شهر سیرجان و اجرای اطلاعات ساخت گردشگری و پروژه فرودگاه بین المللی جزیره زیبای کیش با همکاری دانشگاه هنر اصفهان است. . همچنین آموزش و ترویج فناوری های نوین مبتنی بر دانش، نظارت و دبیرخانه منطقه آزاد تجاری و اقتصادی کشور، اجرای طرح و بخشی از پروژه ملی حمل و نقل نفت و جاسک، اجرا و شبیه سازی آتش و حرم مطهر امامین جوادین (ع) در شهر کاظمین عراق، اجرا و توسعه پروژه حرم مطهر حضرت زینب (س) در سوریه و بسیاری از پروژه های مهم دیگر را می توان نام برد.
سعید خلیلی، رئیس شرکت «بنایار مهراز ایرانیان» گفت: این شرکت از سال 1396 کار خود را در پارک علم و فناوری استان قم آغاز کرد و توانایی فناورانه ارائه خدمات بر اساس اطلاعات ساخت و ساز طراحی و صنعت ساخت و ساز بومی را دارد.
وی افزود: از سوی دیگر این شرکت در سال 1400 موفق به کسب نماد خلاقیت و تداعی در محیط شرکت و شرکت صنعتی دانشمندان و پژوهشگران شد.مدیر خدمات فنی در صنعت تولیدی ارائه می کند.

انتهای پیام/





این مقاله به شما کمک کرد؟

بر اساس نتایج 0 رای به نفع 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا