ورزش

تغییر رنگ بازیکنان سرخابی در راستای منفعت‌‌طلبی بیشتر/ از شجاعت در تصمیم‌گیری تا اعتراف به پشیمانی ستاره‌ها/ قلب‌های اینستاگرامی را نباید جدی گرفت!

بر اساس تیم آژانس خبری بورنا؛ آخرین جنجال علیرضا واحدی و نیکبخت باعث جنجال بزرگی در برنامه دورهمی شد. ستاره غیب فوتبال ایران بارها ابراز پشیمانی کرده است که به دلیل اشتباه او در پرسپولیس اشتباه گرفته است ، زیرا او ستاره استقلال است. این اولین باری نیست که نیکبخت می گوید حضور وی در پرسپولیس اشتباه بوده و در صورت گذشت زمان تصمیم اشتباهی نمی گیرد. در حقیقت ، نیکبخت ضمن بیان اینکه خود را به عنوان آزادی واقعی است که هیچکدام از بازیکنان سرخابی هرگز فراموش نکردند ، این سخنان را بیان کرد. بعد از پیروزی در پیراهن پرسپولیس در سال 1987 ، چگونه می تواند خود را بازیکن خوب پرسپولیس با ماشین کوچک در ورزشگاه آزادی بنامد؟ به هر حال ، ستاره سالخورده فوتبال ایران این گفته را “معامله بزرگ” می داند! در حقیقت ، در نسل جدید شورشیان فوتبال ایران ، نیکبخت تنها کسی نیست که بخاطر تصمیم جنجالی خود مقصر است. در همان سال نیکبخت پیراهن خونین استقلال خود را از دست داد ، علی انصاریان ، مدافع عنوان قهرمانی سال در پرسپولیس ، مسیر نیکبخت را دنبال کرد و لباس حریف خود را پوشید ، اما بعدا پشیمان از تصمیم خود شد.

در زمینه غنی سازی ، به تدریج استدلال های ستارگان را بررسی خواهیم کرد که هر از گاهی به زیر وزن سود تغییر رنگ می دهند.

اطلاعات شاهرخ

تعداد بازیکنانی که از استقلال از پرسپولیس آمده اند یا نه ، نسبتاً اندک بوده است ، اما واقعیت این است که همه این بازیکنان هوادار سرخابی نشده اند. مردی استقلال که از فاصله دور قرمز شد و هنوز ادعا می کند که تقصیر هواداران استقلال اتفاقی است که برای شاهرخ بیانی افتاد.

شاهرخ که در دهه 60 یکی از ستارگان استقلال بود ، پس از مشکلی که در باشگاه استقلال پیدا کرد ، به اردوی تیم رفت و به اردوی این تیم رفت و در استقلال دو بار در دربی که برای سرخ ها بازی کرد ، دروازه استقلال و ناصر حجازی را باز کرد. او به استقلال بازگشت و اگرچه در ماندن در پرسپولیس هیچ پشیمانی نداشت ، اما همیشه خود را استقلال می دانست.

57019_643

احمدرضا عابدزاده

روزهایی که او برای استقلال فوتبال بازی کرد احتمالاً بهترین های فوتبال عابدزاده هستند. عابدزاده روزهای خوبی را در استقلال سپری کرده و این روزها در باشگاه های تهران ، رقابت هایی در فصل اول لیگ قدس ، مسابقات در جام ملت ها ، مسابقات باشگاه های آسیایی و حتی رقابت با تیم های ملی در بازی های آسیایی پکن این روزها شرکت کرده است. او حتی پس از پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا در دهه 1970 و 1970 نیز برای اهداف بزرگ آسیا انتخاب شد ، اما مصدومیت در مسابقات قهرمانی ملی مانع از استفاده او از سران استقلال در زمانی شد که به امیر عابدینی اجازه می داد از فرصت استفاده کند. هزینه جراحی و عمل جراحی عابدزاده را بپردازید. به اصطلاح نمک را بگیرید و آن را به پرسپولیس ببرید. عابدزاده قبل از ورود به پرسپولیس در یک روزنامه مصاحبه کرد که دروازه بان گفت که استقلال را ترک نمی کند ، اما سرانجام پس از گذراندن یک فصل در سپاهان و بازی در تیم برای اصفهانی ها ، بازگشت. پرسپولیس. او چند روز را در این گروه گذراند. اخیراً مصاحبه های متعددی در عابدزاده منتشر شده است که در آن وی استقلال را به عنوان گروه مورد علاقه خود معرفی کرده است.

عابدزاده

مهدی هاشمی نسب

هواداران پرسپولیس مهدی هاشمی را به خاطر انتقال وی به استقلال مورد بخشش قرار ندادند. این گفته خود هاشمی‌نسب است که می‌گوید هنوز هم برای انتقال این گزارش هزینه دارد. هاشمیان آباد در سال 1979 با هزینه 100 میلیون تومانی به مدت سه فصل به استقلال رفت و در همان بازی یک گل مقابل پرسپولیس به ثمر رساند. به گفته وی ، این هدف به اندازه 4 گل او برای استقلال مهم بود. هاشمیا نسب پس از طغیان عصبانیت ، بار دیگر از ایرانیان متنفر شد ، اما در کمال تعجب ، او همچنان به خواندن کری مقابل پرسپولیس ادامه داد و خود را رهایی کامل دانست.

وی نگفت که هاشمی‌نسب پس از مشاجره بزرگ با علی پروین مدیر کل پرسپولیس در آن زمان به اردوگاه حزب رفت.

هاشمی نسب

علیرضا نیکبخت واحدی

ستاره مشهد استقلال و تیم ملی بیشتر از بازیکن استقلال است. با رشد در استقلال ، او به یک ستاره شب تبدیل شد و موسیقی زیادی به دست آورد. نیکبخت پس از هشت سال حضور در استقلال ، در پی اختلاف با سران استقلال (و به گفته برخی ، اختلاف او با امیر قلعنوی) در سال 1984 به پرسپولیس پیوست. وی در ادامه درخشش در پرسپولیس یا حتی شلیک یک گل استقلال ، بعداً اعتراف کرد که بسیاری از بازیکنان استقلال به این بازی می روند و در تمام بازی های پرسپولیس به او توهین می کنند.

نیکبخت گفت: “ورود من به پرسپولیس باورنکردنی بود. من استقلال را نمی خواهم ، بدون تیم نمی شوم. رهبران پرسپولیس وقتی متوجه شدند که آزادی من را نمی خواهند ، به من آمدند و هدیه ای عالی دادم. اما آنها پذیرفتند. “در آن زمان پرسپولیس پیشنهاد من 500 میلیون را پذیرفت. من از استقلال بیرون رانده شد. چاره ای جز رفتن به پرسپولیس نداشتم.” نیکبخت پس از دیدن خوب در داماش گیلان به همان گروه بازگشت. در آخرین لحظات ماندن قلعه نویی در استقلال ، و از بازیکنان استقلال بخاطر حضور در پرسپولیس عذرخواهی کرد و آن را خطای اساسی در فوتبال خود نامید.

در سالهای اخیر ، نیکبخت بارها و بارها ابراز پشیمانی از رفتن به پرسپولیس کرده است و در چند شب گذشته ، وی دوباره در برنامه دورهمی این حسرت را نشان داده است. او یکی از معدود شورشیان دنیای فوتبال است که مانند استقلال در پرسپولیس می درخشد.

نیکی

علی انصاریان

هواداران شورشی فوتبال در همان زمان شروع به شورش کردند ، اما سرنوشت آنها یکی نبود. نیکبخت 3 سال است که در پرسپولیس می درخشد ، اما زندگی انصاریان در استقلال کوتاه است و او نمی تواند در استقلال به موفقیت یا محبوبیت دست یابد. انصاریان ، مانند نیکبخت ، نمی تواند مورد انتقاد منتقدین خود قرار گیرد. مانند نیکبخت ، او وارد صفوف حزب خود شد و وارد صندلی دشمن شد ، اما سرانجام پس از گذراندن چند سال در استقلال ، از مهمانی خارج شد.

آقای بخیه سرخا ، که در یک مقطع به عنوان پسر علی پروین نیز شناخته می شد ، پس از ترک استقلال اعتراف کرد که تصمیم وی برای پیوستن به این حزب اشتباه و به عنوان خودکشی است. انصاریس رویکرد صحیح را اتخاذ کرد و آن را اشتباه نافرمانی از وی خواند.

او پس از ترک استقلال در سایپا ، اوقات فراغت را با اهواز و شاهین بوشهر گذراند ، آرام آرام فوتبال را ترك كرد و به تلویزیون و سینما رفت.

پاسخ

خاک رس است یا مفید است؟

در سالهای اخیر ، این مد به هواداران فوتبال تبدیل شده است که شایعاتی مبنی بر پیوستن به رقبا را برای بالا بردن صنعت قراردادها پخش می کنند و تعصبات خود را نشان می دهند.

بهروز رهبری رهبر این نوع جادو است. هر وقت با علی پروین سوء تفاهم می کرد ، در مورد سخنان استقلال صحبت می کرد و به آنچه می خواست می رسید ، در مورد تعصب صحبت می کرد و به خاطر عشق بوکسورها در پرسپولیس می بود. پس از ترک پرسپولیس ، مدافع مدافع یک گل برای تیمش در یک پیراهن گذشت ، شادی یک گل دیگر به نمایش گذاشت و چندین بار مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

بازیکنان زیادی در استقلال وجود داشته اند. حنیف عمران زاده قبل از نشان دادن مشهور شماره 4 پسلیس برای عشق بازیکنان استقلال در مصاحبه با حبیب کاشانی در جدول حضور داشت اما به دلیل اینکه تعداد قراردادهای استقلال زیاد بود ، او قرارداد خود را با این تیم از سر گرفت. . علیرضا بیرانوندی که این روزها کمتر به استقلال و کری علاقه مند است ، در هنگام اقامت با نفت گفت که آرزوی او بازی در استقلال و یادگیری از سید مهدی رحمتی است! وی در مصاحبه ای از استقلال خود صحبت کرد و گفت که آماده است تا با هزاران خارجی خود را آزاد کند ، اما ناگهان رنگ خود را تغییر داد و پرسپولیس را ترک کرد.

در حقیقت ، بهتر است که به قلبهای آبی و قرمز بازیکنان فوتبال ایران در اینستاگرام اعتقاد نداشته باشید و از جاه طلبی های رنگی آنها به عنوان مهم استفاده نکنید. روزی همانطور که می گویند ، این گروه را دستگیر و حمایت می کنند و روز دیگر ، رفتن به تیم را خودکشی می دانند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا