اقتصادیکسب و کار ایرانی

خرید پیج اینستاگرامی یک اشتباه نابود کننده برای سرمایه شما

اما فضای مجازی برعکس فضای واقعی قوانین خاص خود را دارد و رقابت در این فضا بسیار سخت‌تر است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب دو روش خرید پیج اینستاگرام و  buy instagram likes (خرید لایک و…)که اکثر کسب و کارها جهت استارت فعالیت در اینستاگرام انتخاب می‌کنند را شرح خواهیم داد.

Buying an Instagram page is a devastating mistake for your capital

شما ناچار هستید که از ابزارهای موجود استفاده کنید:

طبیعی است که در کنار گسترش استفاده کسب و کارها از فضای مجازی، ابزارهایی برای سهولت رشد و فعالیت در این فضا نیز ایجاد و گسترش پیدا خواهند کرد. اگر کسب و کاری دارید و قصد فعالیت در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری دارید ناچار هستید که از این ابزارهای موجود استفاده کنید چون بدون استفاده از این ابزارها پیشرفت فعالیت شما در این فضا بسیار بسیار زمانبر خواهد بود. پس تصور اینکه استفاده از ابزارها اشتباه است و نباید سمت آنها بروید یک تصور غلط می‌باشد. نکته مهم استفاده صحیح از این ابزارها است که باعث رشد یا نابودی کسب و کار شما خواهد شد.

افزایش فالوور اینستاگرام به هر قیمتی:

تقریباً ۹۰ درصد کسب و کارها بعد از ساخت پیج اینستاگرام و پر کردن بایو پیج در اقدام بعدی به فکر از هر روشی هستند! بدون اینکه محتوایی در پیج ایجاد کرده باشند یا خدمات خود را معرفی کرده باشند یا اصلاً بدون فراگیری اصول فعالیت در اینستاگرام اقدام به خرید فالوور یا خرید پیج می‌کنند! گویی افرادی زیادی در صف‌های طولانی منتظر هستند که این عزیزان پیج شأن را بسازند و از انها خرید کنند تنها مشکل شان این است که تعداد فالوورشان پایین است!!

مهمترین چیزی که شما در اینستاگرام باید یاد بگیرید روش تولید محتوا و تعامل با مخاطبتان است که قبل از هر اقدام ابتدا باید این مورد را به خوبی فرا بگیرید. این امر میسر نخواهد شد مگر با تعامل مخاطبین اولیه تان. پس قبل از هر چیزی شما باید محتوا بسازید و روی پیج تان قرار بدهید و کم کم مخاطبین خود را جمع کنید در خلال این پروسه شما آموزش می‌بینید که کدام محتوا بیشتر روی مخاطب شما تأثیر می‌گذارد و کدام یکی کمتر. این چیزی نیست که شما از کسی بپرسید بلکه هر موضوع و خدمات و پیجی در اینستاگرام مخاطب متفاوتی دارد و نیاز هست که شما قلق تولید محتوای مخصوص به پیج خود را خودتان بیاموزید.

خرید پیج آماده اینستاگرام:

بدون هیچ مقدمه‌ای عرض می‌کنیم که خرید پیج اینستاگرام مهلک ترین اشتباهی است که می‌تواند سرمایه، زمان و کسب و کار شما را نابود کند. شما یک پیج میخرید به خیال اینکه این پیج چند هزار نفری و آماده ارائه خدمات است و دیگر هزینه تبلیغات ندارید و از فردا فروش محصول و خدمات را آغاز می‌کنید! اما از فردای همان روز متوجه خواهید شد که با هر پستی که در این پیج می‌گذارید دسته دسته فالوورهای آن شما را آنفالو می‌کنند؟! اما چرا؟

دوست عزیز، این پیج ها اکثراً با محتوای زرد یا مستهجن اقدام به جذب فالوور می‌کنند و در کمترین زمان ممکن عده‌ای معلوم حال متناسب با این محتوا سریع این پیج ها را فالو می‌کنند مقدار زیادی هم فالوور فیک به آن اضافه می‌کنند و به شما می‌فروشند. وقتی شما موضوع پیج را تغییر می‌دهید این افراد که تنها به دلیل همان محتوای زرد پیج را فالو کرده بودند سریعاً شروع به آنفالو می‌کنند. این اقدام هم باعث کاهش شدید فالوورهای پیج می‌شود هم اینستاگرام به دلیل این حجم از ریزش پیج شما را برای همیشه از صفحه اکسپلور حذف می‌کند و حتی پست‌های بعدی تان را نیز به ۸۰ درصد مخاطبینتان نمایش نخواهد داد.

اما این همه ماجرا نیست! شما که سرمایه و زمان خود را از دست رفته می‌بینید اقدام به صرف هزینه و تبلیغات بیشتر می‌کنید تا بلکه فالوورهای جدیدی دریافت کنید و مجدداً پیج به جایگاه قبلی بازگردد. در ۹۰ درصد مواقع این اتفاق نمی‌افتد اما اگر هم پیج شما با زحمات شبانه روزی تان دوباره اوج بگیرید هر زمان امکان از دسترس خارج شدن پیج تان وجود دارد!!! چرا؟

چون این پیج متعلق به شما نیست و اینستاگرام ایمیل اولی که پیج با آن ساخته شده است را صاحب اصلی آن می‌داند و و آن فرد هر زمانی که اراده کند با همان ایمیل می‌تواند با اینستاگرام مکاتبه کرده و پیج را از دسترس شما خارج و خودش مجدداً آن را تصاحب کند! زیبا نیست؟!! هرچقدر شما رمز عبور و مشخصات پیج را تغییر دهید هم فایده ندارد و اینستاگرام بدون اجازه شما پیج را از دسترس شما خارج می‌کند. اکثر کلاهبرداری در زمینه فروش پیج اینستاگرام مربوط به همین مورد است و افرادی که پیج ها رو می‌فروشند بعد از مدتی مجدداً آنها را تصاحب کرده و به فرد دیگری می‌فروشند.

خرید فالوور اینستاگرام:

خب روش دیگری که صاحبین مشاغل به دنبالش هستند تا سریع‌تر رشد کنند خرید فالوور هست. با تمام بحث‌هایی که پیرامون تأثیرات منفی و مثبت خرید فالوور گفته شده باید این را بدانید که خرید فالوور، گزینه بسیار بهتری به نسبت خرید پیج است. اما این را هم باید بدانید که خرید فالوور قرار نیست پیج شما را با انبوهی از فالوورهای واقعی و فعال پر کند و از همان فردای خرید فالوور شما شروع به فروش محصولاتتان کنید. فالوورهایی که خرید می‌کنید در انواع و اقسام و تحت عناوین مختلفی ارائه می‌شوند اما وجه مشترک تمام آن‌ها این است که هیچکدام فعال نیستند. غیر ممکن است که شما برای مثال ۱۰ هزار فالوور خریداری کنید و یک وب سایت یک ارتش آماده ۱۰ هزار نفری داشته باشد و به آن‌ها دستور دهد همان لحظه شما را فالو کرده و محصولاتتان را خرید کنند! تمامی این فالوور غیرفعال خواهند بود. در واقع خرید فالوور تنها یک مزیت دارد و آن هم تأثیر روانی است که روی ذهن مخاطب شما می‌گذارد که در نگاه اول با توجه به تعداد فالوور بالای شما راحت تر به پیج شما اعتماد خواهد کرد.

حالا از کجا فالوور بخرید؟ یکی از وب سایت‌هایی که چندین سال در زمینه فروش فالوور به ارائه خدمات مشغول است وب سایت فالووربالا می‌باشد که بهترین کیفیت ممکن و متنوع‌ترین خدمات شبکه‌های اجتماعی را می‌توانید در این سایت تجربه کنید. جهت خرید فالوور از وب سایت فالووربالا می‌توانید عبارت مقابل را در گوگل سرچ کنید: خرید فالوور اینستاگرام از سایت فالووربالا

خرید فالوور بدون ضرر رساندن به پیج:

خرید بیش از حد فالوور نه تنها مفید نیست بلکه می‌تواند به شدت به نرخ نمایش و بازدید پیج شما آسیب برساند پس را چاره چیست؟ سعی کنید هیچ گاه بیشتر از نصف فالوورهای واقعی و طبیعی پیجتان فالوور شیراز سوشال بیش از 10 نوع سرویس فالوور ارائه میدهد که میتوانید توضیحات هر سرویس را قبل از خرید مشاهده نمایید تا فالوور با کیفیت مد نظر را تهیه کنید.هم فالوور فیک و هم فالوور واقعی و هم فالوور مخلوط از فیک و واقعی در لیست قابل مشاهده است.

بله ، ریزش فالوور ها طبیعی است ، دلایلی مانند عدم علاقه کاربران به موضوع پیج شما ممکن از باعث آنفالو کردن شود.پیشنهاد ما به شما این است که قبل از ثبت سفارش ، 5 پست آخر خود را به بهترین پست های خود که از قبل آماده کردید اختصاص دهید تا کاربر پس از فالو کردن ، از آنفالو کردن منصرف شود. همچنین در برخی از سرویس ها از 10 تا 40 درصد فالوور بیشتر به عنوان هدیه دریافت میکنید تا جبران ریزش شود.

1-سعی کنید هر پستی را که منتشر میکنید ، از طریق استوری کاربران را از پست جدید مطلع نمایید.در استوری ها از نظرسنجی ها استفاده کنید . برای برخی از استوری ها، از کاربران خود بخواهید تا نظرشان را راجب استوری بیان کنند (ریپلای). با لایو گذاشتن ، پیج شما به صورت اولین پیج در لیست استوری ها نمایش داده میشود و در استوری میتوانید محصول یا پست جدید خود را معرفی کنید پس از ثبت سفارش به مدت 15 دقیقه فرصت دارید تا سفارش خود را لغو نمایید ، پس از لغو سفارش ، مبلغ به حساب شما بازگشت داده نخواهد شد و به پنل کاربری منتقل میشود تا در صورتی که سفارش دیگیری داشتید ، بتوانید از مبلغ استفاده نمایید.

دلیل ارزانی فالوور ایرانی ، این است که فالوور ها توسط اپلیکیشن و سرور های اختصاصی شیراز سوشال ارسال میشود و دیگر سایت های فروش فالوور به دلیل رتبه ای که در نتایج جستجوی گوگل به دست آورده اند با توجه به اعتبار جایگاه خود در گوگل ، هر نوع قیمتی را که منتشر کنند ، باز هم مشتریان زیادی را کسب میکنند ، اما شیراز سوشال برای سال ها اول فعالیت به قیمت بسیار ارزان محصولات خود را به فروش میرساند تا شاید بتوانیم با این قیمت ، رضایت کاربران را جلب کنیم.

محصولات فالوور به سرور های مختلفی وصل هستند ، محصولاتی که بیشتر سفارش داشته باشند ، به صف منتقل میشوند و پس از نیم تا یک ساعت ممکن است طول بکشد تا سفارش ارسال شود.این موارد بیشتر برای فالوور های ارزان قیمت به وجود می آید. در صورتی که آی دی پیج را اشتباه وارد کنید ، میتوانید به تا مدت 15 دقیقه سفارش خود را لغو نمایید. اگر پس از 15 دقیقه متوجه موضوع شدید امکان بازگشت وجه وجود نخواهد داشت .مگر اینکه آیدی ای را که وارد کرده اید ، وجود نداشته باشد ، در این صورت به دلیل عدم وجود پیج ، سفارش به صورت خودکار لغو و مبلغ به حساب بازگشت داده میشود.

خیر ، شما در شیراز سوشال به صورت اختیاری میتوانید ثبت نام کنید و جدا از ثبت نام هم میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. شیراز سوشال دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد (پایین صفحه ) و برای دریافت این نماد نیاز به امضا و تایید هویت خواهید داشت و به این معنی میباشد که هویت تیم شیراز سوشال کاملا تایید شده است.

قیمت فالوور ها به این دلیل رند نیست که سرور های ما در خارج از کشور میزبانی میشوند و قیمت ها به نرخ دلار به صورت روزانه محاسبه میشود و عدم رندی قیمت ما ، عدم رندی قیمت دلار است. بله ، پس از اینکه سفارش خود را ثبت کردید ، تا 15 دقیقه میتوانید سفارش خود را لغو کنید. خریداری نکنید. برای مثال اگر ۱۰۰۰ فالوور واقعی و طبیعی دارید بیش از ۵۰۰ فالوور خریداری نکنید. همیشه باید تعداد فالوورهای واقعی پیج تان ۵۰ درصد بیش از فالوورهای خریداری شده تان باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا