حوادث

تاکید بر ضرورت بروزرسانی بانک اطلاعاتی HSE در شهر تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بانک اطلاعاتی ما برای حوادث مختلفی که ممکن است در شهر رخ دهد باید به روز شود.

به گزارش سی وی نت، دکتر علی نصیری در نشست بررسی وضعیت HSE در تهران درباره لزوم به روز رسانی حفاظت از داده ها در فعالیت های مختلف در شهر تهران، گفت: تهران موجود زنده ای در ذخیره سازی داده های ما است و فعالیت های مختلفی می تواند در این زمینه اتفاق بیفتد. کشور باید به روز شده در این تابع این نیست که کلید یک بار اجرا شود و سپس متوقف شود.

وی ادامه داد: موضوع ساده است، باید نقاطی از کشور را منزوی کنیم، تقسیم بندی های لازم را انجام دهیم و شروع به تحلیل خطرات این نقاط کنیم.

تعیین نیاز به توزیع کار بین بخشهای تخصصی، تعیین معیارهای حسابرسی، برگزاری منظم جلسات کمیته کارشناسی و ایجاد دستورالعملهای لازم بر اساس ماهیت و نوع رویدادها در طول سال با افزودن رسانه مناسب برای هر رویداد، گفت: مناسب استفاده از توان نیروهای مسلح به صورت دائمی و در جاهایی که جلسه مشترک با روسای ساختمان های پشتیبانی و امنیتی برگزار می شود و همچنین شروع درخواست مناسب HSE برای بررسی نیز حائز اهمیت است.

نصیری افزود: ما دبیر HSE هستیم و کار اصلی ما در این اداره نظارت، برنامه ریزی و بررسی است.

رئیس پیشگیری و هماهنگی بحران شهر تهران در پایان ارتباط خود با سامانه 137 درخواست کرد از شماره این سامانه برای اطلاع رسانی خطر در شهر تهران استفاده کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا