اقتصادی

بک لینک تضمینی و دائمی را از کجا بخریم که معتبر باشد؟

سایت خرید بک لینک با کیفیت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در ابتدا میبایست ثبت نام نمایید و پروفایل خود را تکمیل کنید و سپس از بخش ایجاد کمپین اولین کمپین رپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید. چنانچه صاحب سایت هستید و قصد افزایش رتبه آن را در موتورهای جستجو و خصوصا گوگل دارید بدون شک با مفهوم “بک لینک” نیز آشنا هستید. یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر کسب جایگاه در نتایج گوگل رعایت استانداردهای لینک سازی داخلی و البته تدوین استراتژی برای لینک سازی خارجی است.

منظور از بک لینک، سایت هایی هستند که در یکی از صفحات خود، به سایت شما (و یا صفحه ای از سایت شما) لینک داده اند. این لینک ها می توانند به شکل های گوناگون باشند و حتی مستقیم و یا غیرمستقیم به سایت شما اشاره نمایند. در صورتی که به کلیه جوانب لینک سازی توجه نگردد ممکن است بک لینک های غیرطبیعی را برای سایت خود ایجاد نمائید. بنابراین لازم است حتما از سرویس دهندگان معتبر در این زمینه راهنمایی بخواهید. آی آر سوشال کلیه سرویس های خرید بک لینک معتبر و با کیفیت و طبیعی را با تعرفه ای ارزان به صورت فالو و همچنین نوفالو ارائه می نماید.

به مدیران وب سایت ها توصیه میکنیم با دریافت بک لینک برای وب سایت خود سئو سایت خود را بهبود بخشیده تا به هدف نهایی که شهرت و محبوبیت وب سایت و همچنین به دست آوردن جایگاه های برتر در موتور های جست و جو می باشد دست پیدا نمایند. اگر همچنان بر این کار پافشاری میکنید و راههای اصولی و بهتر در  ادامه مانند تولید محتوا را نمی پسندید، نکات زیر را قبل از صرف هرگونه هزینه و پذیرش ریسک در نظر داشته باشید تا احتمال جریمه سایت خود را به حداقل برسانید. تمامی این موارد در یک پکیج تحت عنوان “پکیج سئو کامل داخلی” توسط سئو ارزان به مشتریان ارائه می گردد.
که باید ساخت بک لینک طبیعی یا خرید این گونه لینک ها را داشته باشید. بک لینک PBN و یا همان روش لینک سازی PBN (پی بی ان) یکی از متدهای لینک سازی می باشد که قدرت بسیار زیادی جهت افزایش رتبه سایت شما در گوگل دارد.
همه لینکها خارجی هستن لینک ها از نظر کیفیت بررسی شده اند و امکان پنالتی شدن توسط گوگل نزدیک به صفر است. بقیه در ادامه مطلب در این پکیج ها، تا ۳ لایه لینک سازی برای وبسایت شما بهینه سازی سایت در گوگل انجام می گردد. معماری این نوع لینک سازی به شرح زیر می باشد:
انتقال اعتبار از دامنه لینک دهنده به دامنه دریافت کننده لینک  بطور کلی به هر لینکی که از خارج از سایت مشاهده منبع دریافت میکنید بک لینک گفته میشود . بکلینک های کامنتی در این پکیج وجود ندارد مگر اینکه بسیار باکیفیت تشخیص داده شود. یک مقاله ۳۰۰ کلمه ای مناسب است. اگر دوست دارید، می توانید یک لینک در بخش وب را در پروفایل قرار دهید.

خرید بک لینک
هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود. همچنین لیست یکسری از وبسایت های استفاده کننده پکیج در لینک روبرو موجود است .
زمانی که لینک وبسایت شما در وبسایت دیگری ثبت شود، به لینک ساخته شده بک لینک می گویند. عده ای از وبمستران تصور می کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه بندی وبسایت ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست! طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه بندی نتایج است(مشاهده مقاله). برای مشاهده فقط بخش کوچکی از سایت هایی که کد شما در آن قرار می گیرد به بخش لینک های معمولی مراجعه کنید. استفاده از این سایت رایگان نبوده و نیازمند اطلاعات بیشتر خرید لایسنس و اکانت پریمیوم می باشد. جهت خرید اکانت Moz Pro یک ماهه اینجا کلیک کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا