اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین کتاب های زیست شناسی دوازدهم

 

بهترین کتاب تست زیست که در این مقاله بررسی می شوند:

  • زیست پایه به پایه خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم)
  • زیست پایه به پایه نشر الگو (دهم، یازدهم، دوازدهم)
  • زیست پایه به پایه میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم)
  • زیست های پایه به پایه مهر و ماه (دهم، یازدهم، دوازدهم)
  • زیست IQ گاج
  • زیست جامع خیلی سبز (پینوکیو)
  • زیست جامع میکرو طبقه بندی گاج
  • زیست گیاهی خیلی سبز

 لیست سایر مقالات معرفی بهترین منابع کنکور

خرید کتاب های زیست خیلی سبز با تخفیف ویژه

اگه قصد خرید کتاب های زیست خیلی سبز رو دارید میتونید اون هارو با تخفیف ویژه از سایت مدابوک سفارش بدید. ضمنا کتاب های چاپ آخرین سال و جدید ترین ویرایش هستند و میتوانید با خیال راحت تهیه کنید.

 کتاب های زیست پایه به پایه نشر الگو

مولف این کتاب ها دکتر اشکان هاشمی هست. توی بررسی بهترین کتاب تست زیست کنکور میشه گفت کتابای زیست نشر الگو در مقابل خیلی سبز چیزی کم ندارن. این کتابا شامل موارد زیر هستن:

البته باید بدونید که درسنامه های این کتاب ها یکم به نسبت خیلی سبز خلاصه تره و سطح تستاش هم بالاتره.

هر کدوم از کتابای زیست نشر الگو دو جلدی هستن. یعنی برای هر کدوم از پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم اومدن 2 جلد رو آماده کردن.

ضمنا اگه دنبال کتاب های درسی با چاپ رنگی و کیفیت عالی می گردی کافیه روی دکمه های زیر کلیک کنی:

ویدیو معرفی بهترین منابع زیست کنکور

دسته بندی دانش آموزان برای درس زیست

توی این مقاله دانش آموزا رو به دو دسته تقسیم میکنیم.

دانش آموزان ضعیف

منظور از دانش آموزان ضعیف کسانی هست که توی آموزش زیست مشکل دارن و زیاد برای این درس وقت نذاشتن. بطوریکه نمیتونن زیست رو بالای 50 درصد بزنن.

دانش آموزان متوسط رو به بالا

این دسته از دانش آموزا کسایی هستن که زیست رو حداقل یک بار با یک منبع کمک آموزشی خوندن و تست های اون کتاب رو هم زدن و فاز آموزششون رو تکمیل کردن. این دسته از دانش آموزا الان دنبال یک منبع دوم برای تثبیت تواناییشون هستن.

بهترین منابع زیست مناسب برای دانش آموزان ضعیف (منابع دور اول)

توی این قسمت میخوایم منابعی رو بهتون معرفی کنیم که ویژه دانش آموزان با سطح ضعیفه. منابعی که توی این قسمت معرفی میکنیم منابعی هستن که توجه ویژه ای روی آموزش زیست داشتن و علاوه بر درسنامه، تست های خوبی رو هم شامل میشن.

نظرسنجی کانال مدابوک در خصوص بهترین کتاب زیست کنکور

ما در کانال مدابوک یک نظرسنجی گذاشتیم و از کاربران سایت خواستیم که با توجه به تجربشون بهمون بگن که بهترین کتاب زیست که هم فاز آموزشی و هم فاز تستی رو به خوبی پیش برده چیه؟ نتیجه این نظر سنجی رو در زیر میتونید ببینید:

 

همونطور که میبینید بیش از 70 درصد کاربرای کانال مدابوک، کتابای زیست خیلی سبز رو انتخاب کردن.

اما بریم سراغ نظر کارشناسی سایت مدابوک در خصوص بهترین کتاب زیست کنکور

کتاب های زیست پایه به پایه خیلی سبز

خیلی سبز رو میشه به عنوان بهترین ناشر کمک آموزشی در درس زیست معرفی کرد. آقایان ابوذر و کمیل نصری این کتاب هارو با همکاری گروه آموزش ماز تالیف کردن. طبق بررسی هایی که ما داشتیم ما هم با نظر اکثریت اعضای کانال مدابوک موافقیم.

کتاب های پایه به پایه زیست خیلی سبز شامل سه جلد کتاب هستن:

تحلیل کتاب های زیست خیلی سبز توسط دکتر الهه بنام، رتبه 37 کنکور

در ویدیوی زیر خانم دکتر الهه بنام، دانشجوی پزشکی شهید بهشتی و مشاور آیدی نوین، بطور کامل ویژگی های کتاب های زیست دهم، یازدهم و دوازدهم خیلی سبز رو براتون بیان کردن و ویژگی هاش رو گفتن. با دقت ببینید:

قسمت های مختلف کتاب

هر کدام از کتاب های زیست خیلی سبز شامل 3 بخش میشن:

درسنامه کتاب های زیست خیلی سبز

این کتاب ها برای دانش آموزانی که توی درس زیست ضعف دارن بهترین هستن. لحن کتاب کاملا صمیمی و دوستانه هست و موقع خوندنشون احساس خستگی نخواهید کرد. کتاب رنگیه و صفحه آرایی خوبی داره و تمامی نکات ریز و درشت رو توی درسنامه آورده.

تست های کتاب زیست خیلی سبز

بعد از اینکه درسنامه هر قسمت ارائه شد یک سری تست های چهارگزینه ای در کتاب زیست خیلی سبز اومده.  تست ها شامل موارد زیر هستن:

  1. تست های تالیفی
  2. تست های کنکور سراسری
  3. تست های آزمون های آزمایشی
  4. تست های ترکیبی

تست های این کتاب ها ابتدا رویکرد آموزشی دارن و هرچی جلو برید سخت تر میشن و در انتهای هر بخش یک قسمت تحت عنوان تست های ترکیبی ارائه شده که از سطح بالاتری برخورداره.

پاسخ های تشریحی کتاب های زیست خیلی سبز

در قسمت پاسخ تشریحی هم این کتاب خیلی خوب عمل کرده و پاسخ های تشریحی خوب و کاملی رو براتون آورده بطوریکه سوالی براتون باقی نمونه.

پکیچ جامع زیست شناسی رپیتیچ

پکیج جامع تصویری رپیتیچ یکی از کامل‌ترین منابعی هست مخصوص دانش آموزایی که زیستشون ضعیف هست و میخوان به درصد بالای 90 برسند. هرچیزی که نیاز هست توی این پکیج برای دانش آموز‌ها فراهم شده.

چرا باید از زیست رپیتیچ استفاده کنیم؟

دکتر الهه بنام، رتبه 37 کنکور و مدرس زیست رپیتیچ در ویدیوی زیر بطور کامل در خصوص ویژگی های رپیتیچ بهتون توضیح دادن که با دقت ببینید:

آموزش انیمیشنی

آموزش انیمشینی و مبتنی بر تست با تدریس دکتر الهه بنام رتبه 37 کنکور سراسری که با لحن و بیان یک رتبه برتر و اسلاید‌های جذاب زیست رو اول بصورت مفهومی و ترکیبی تدریس میکنند.

نمونه تدریس های زیست رپیتیچ

تست های زیاد در فیلم های آموزشی زیست رپیتیچ

در لابه‌لای تدریس‌ها کلی تست زده میشه تا دانش آموز یاد بگیره چطور باید با تست مواجه بشه.

استفاده از نمودار و جداول

آموزش به روش انیمیشن و نمودار از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج هست که حافظه تصویری دانش آموز تقویت میشه و باعث میشه که مطالب اصلا فراموش نشه.

آپدیت رایگان محصولات

ویژگی بعدی پکیج زیست رپیتیچ آپدیت رایگان محصولات هست که تنها مبنع کنکوری هست که شما میتونید اطیمنان داشته باشید با آپدیت‌ترین تست‌ها،آموزش‌ها در اختیار شما قرار میگیره.

تست های زیاد در اپلیکیشن رپیتیچ

فیلم های آموزشی زیست رپیتیچ در اپلیکیشن رپیتیچ قرار گرفته. در زیر ویدیوی تدریس هر یک از دروس تعداد زیادی تست قرار گرفته است.

توی این پکیج کلی بانک تست در اختیار شما قرار میگیره که هرچند هفته یکبار برای دانش آموز متناسب با آزمون‌های آزمایشی آپدیت میشه و دانش آموز دیگه نگرانی بابت تست نداره.

دانلود رایگان اپلیکیشن در گوگل پلی

 

جمع بندی

پس مجموعه‌ای از آموزش کامل و جامع + بانک تست + فلش کارت جهت مرور + گروه رفع اشکال زیست شناسی + کارگاه ژنتیک + کارگاه جانوری توی این پکیج قرار گرفته که خیال شمارو از بابت زیست راحت می کنه.

تدریس خانوم دکتر بنام بدون هیچ حاشیه و وقت تلف کردن هست ودانش آموز بعد از مشاهده تدریس مستقیم سمت تست میره و تمرین و تکرار انجام میده.

خرید فیلم های آموزشی زیست رپیتیچ

خرید کتاب های زیست نشر الگو با تخفیف ویژه

اگه میخواید کتاب های زیست نشر الگو رو با تخفیف ویژه تهیه کنید میتونید از سایت مدابوک سفارش بدید. ضمنا کتاب ها چاپ آخرین سال و جدید ترین ویرایش هستند و میتوانید با خیال راحت تهیه کنید

 

دکمه بازگشت به بالا