اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین کادو مردانه برای تولد

مناسبت‌های طول سال مانند سالگرد ازدواج، تولد، روز مرد، ولنتاین و… فرصت‌های خوبی هستند تا به پدر، دوست، برادر یا همسر خود هدیه بدهید. خرید هدیه برای مرد در مقایسه با خانم‌ها کار بسیار سختی است. چرا که معمولا پیدا کردن یک کادوی مناسب و کاربردی با توجه به سلیقه و علاقه آقایان کمی پیچیده است. اگر شما هم دغدغه خرید هدیه خاص برای آقایان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خواندن این مقاله از ویداوین را از دست ندهید.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در رابطه با خرید هدیه برای آقایان راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب را برای عزیزان خود داشته باشید. شما می‌توانید با نگاه کردن به لیست بهترین هدیه ها برای مردان کادوی مناسبی را خریداری کنید.

مناسب‌ترین هدیه برای آقایان چیست؟

همانطور که اشاره کردیم خرید هدیه برای مردان جزو یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که هر خانمی بارها با آن روبرو می‌شود. شناخت طرف مقابل کمک بسیار زیادی می‌کند تا بتوانید هدیه مناسبی را برای او تهیه کنید. بهتر است هنگام خرید کادوی مردانه به علاقه، سلیقه، نیاز و خواسته‌های طرف مقابل خود توجه کنید.

در ادامه لیستی از بهترین هدیه‌ها برای آقایان را آماده کرده‌ایم تا با خرید هر یک از آنها بتوانید طرف مقابل خود را خوشحال و شگفت‌زده کنید.

انواع شطرنج ها به نسبت کیفیتی که دارند، قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال در صورتی که از وسایل و ابزارآلات منبت کاری شده و یا خاتم کاری شده در تولید و ساخت استفاده شود، بدیهی است که قیمت آن ها بیشتر خواهد بود. قیمت انواع شطرنج ها با توجه به مواد اولیه مورد استفاده در آن مورد محاسبه قرار می گیرد. در ادامه با ما باشید با خرید و قیمت شطرنج

عطر، امن ترین انتخاب برای کادو تولد مردانه

هنگام انتخاب یک هدیه برای آقایان معمولا اولین گزینه خرید عطر و ادکلن است. از آنجایی که انتخاب عطر مناسب آقایان، کار بسیار پیچیده‌ای نیست، در نتیجه شما می‌توانید با چند حدس ساده، رایحه مورد علاقه طرف مقابل خود را تشخیص دهید.

شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، عطر مناسبی را برای هدیه به آقایان انتخاب کنید.
بهتر است عطری را خریداری کنید که علاوه بر بسته‌بندی شکیل، قدرت ماندگاری و پخش‌کنندگی بالایی داشته باشد. همچنین رایحه عطر باید با شخصیت فرد موردنظر شما همخوانی داشته باشد.

مچ‌بند هوشمند یک هدیه هیجان‌انگیز برای آقایان جوان

اگر قصد خرید کادو مردانه را دارید، خرید ساعت هوشمند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بسیاری از آقایان جوان دوست دارند تا این گجت پوشیدنی محبوب را داشته باشند. این مچ‌بندها علاوه بر ظاهر شیک و اسپرت به دلیل داشتن قابلیت‌های متنوع مانند اندازه‌گیری گام‌ها، پایش وضعیت سلامت بدن، قابلیت دریافت تماس و پیام‌ و… بهترین هدیه برای آقایان به شمار می‌رود.

دستبند و اکسسوری هدیه‌ای برای آقایان شیک‌پسند

یک هدیه مناسب برای آقایان خاص پسندی که به اکسسوری علاقه دارند، دستبندهای طرح مردانه است. اگر قصد خرید این هدیه برای مرد را دارید، می‌توانید دستبندهای فلزی، چرمی، طلا، استیل و… را مد نظر داشته باشید. خرید این اکسسوری برای کسانی که بودجه زیادی ندارند، اما می‌خواهند با یک هدیه خاص طرف مقابل را خوشحال کنند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

لیوان آینه‌ای هدیه به مردی که دوستش دارید

برای خرید کادو مردانه همیشه لازم نیست که هزینه‌ی زیادی بابت آن پرداخت کنید. شما می‌توانید با هزینه‌ی مناسب یک کادوی کاربردی و در عین حال خاص تهیه کنید.

با زیر لیوانی منحصر به فرد خود می‌تواند یک هدیه ماندگار برای طرف مقابل شما باشد. جنس بدنه‌ی لیوان، سرامیکی بوده و زیر لیوانی آن از شیشه سکوریت ساخته شده است.
روکش آینه‌ ای بر روی این لیوان باعث می‌شود تا بازتاب تصویر زیر لیوانی بر روی لیوان بیفتد. شما می‌توانید تصویر مورد دلخواه خود را برای چاپ بر روی این لیوان سفارش دهید.

عکس شما بر روی زیر لیوانی لیوان طراحی می‌شود و وقتی لیوان را بر روی زیر لیوانی قرار می‌دهید معجزه رقم می‌خورد.

دوربین حرفه‌ای برای آقایان علاقه‌مند به عکاسی

اگر برای خرید کادوی مردانه محدودیت بودجه ندارید، می‌توانید به خرید دوربین عکاسی نیز فکر کنید. این هدیه آقایان جوان‌تری که علاقه به عکاسی و فیلم‌برداری دارند را شگفت‌زده خواهد کرد. برخی از مدل‌های دوربین‌های فیلم‌برداری ابعاد کوچک و وزن سبکی دارند و در برابر آب مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند و می‌توانند فیلم‌های جذاب و عکس‌های باکیفیتی را به ثبت برسانند.

پس اگر قصد خرید دوربین عکاسی درجه یک جهت هدیه برای مرد را دارید، دوربین‌‌های کامپکت و دوربین‌های ورزشی انتخاب‌های خوبی هستند.

کنسول بازی، کادو تولد مردانه هیجان انگیز

آقایان به خصوص افراد جوان‌تر به بازی‌های کامپیوتری علاقه زیادی دارند؛ در نتیجه شما می‌توانید با توجه به علایق آنها، نسبت به خرید کنسول بازی جهت خرید یک هدیه خاص برای آقایان اقدام کنید. حتی در صورت داشتن کنسول بازی می‌توانید یک دسته بازی اضافه‌تر برای آنها بخرید. در نتیجه با این هدیه برای مرد شما نیز می‌توانید با او هم‌بازی شوید و لذت و هیجان بازی را برای او بیشتر کنید.

ساعت سه بعدی با عکس شخصی، یک دکوری جذاب برای آقایان خاص‌پسند

خرید یک دکوری جذاب و کاربردی نیز می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای هدیه به آقایان باشد. اگر شما هم قصد خرید چنین هدیه‌ای را دارید، را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دکوری جذاب، با تکنیک خطای دید طراحی شده است؛ بنابراین زمانی که به آن نگاه می‌کنید، به صورت سه بعدی و حجم‌دار به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید عکس دلخواه خود را بر روی این ساعت سه بعدی چاپ کنید. این ساعت می تواند یک کادو برای مرد متاهل باشد که با تصاویر عزیزانش تزئین شده است.

ماشین اصلاح بهترین هدیه برای آقایان

لوازم شخصی برقی مخصوص آقایان مانند ماشین‌های اصلاح سر و صورت و بدن می‌تواند جزو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کادوی مردانه باشد. این وسیله‌ی کاربردی برای کسانی که عادت دارند تا همیشه صورت آنها به صورت شیو شده باشد، یک هدیه ماندگار خواهد بود.

تنوع ماشین‌های اصلاح جهت هدیه برای آقایان بسیار زیاد است. بهتر است ماشین اصلاح خریداری شده دارای شانه‌های متنوعی باشد تا بتوانند یک اصلاح دقیق و تمیز را با آن انجام دهند.

عینک آفتابی یک کادوی جذاب مردانه

برای آقایانی که استایل شیک و اسپرتی دارند، خرید عینک آفتابی مردانه می‌تواند یک ایده جذاب باشد. البته از آنجایی که برای خرید عینک آفتابی مناسب هدیه برای آقایان گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما است، در نتیجه باید کاملا با سلیقه طرف مقابل خود آشنا باشید و بدانید چه سبکی از عینک‌ها را می‌پسندد.

هارد اکسترنال هدیه‌ای جذاب برای همه آقایان

هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایانی است که همیشه با کمبود حافظه در لپتاپ و کامپیوتر مواجه هستند. با خرید هارد اکسترنال قطعا طرف مقابل خود را خوشحال خواهید کرد. چرا که یک هارد اکسترنال خوب و با کیفیت می‌تواند تا مدت‌ها صاحب خود را راضی نگه دارد.

طاقچه مجازی هدیه مناسب مردان برای محل کار

شاید شما نیز از شنیدن اسم طاقچه مجازی تعجب کنید. این طاقچه مجازی می‌تواند به عنوان بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان باشد. این محصول کاربردی و خاص، شباهت بسیار زیادی به استیکرهای دیواری دارد. با این تفاوت که طاقچه مجازی به صورت سه بعدی طراحی شده است و بعد از نصب بر روی دیوار حس زنده‌ای را القا می‌کند.

نمای خارق‌العاده طاقچه مجازی قطعا طرف مقابل شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این محصول برای نصب بر روی دیوار محل کار یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. تنوع طرح‌های این طاقچه بسیار زیاد است و نظر هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند.

ساعت مچی یک هدیه مناسب برای تیپ‌های جوان

آقایان نسبت به خانم‌ها تمایل کمتری به استفاده از زیورآلات دارند. اما برخی وسایل مانند ساعت مچی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تیپ و جذابیت مردان داشته باشد. اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای آقایان هستید و به عنوان مثال می‌خواهید برای خود و یا سالگرد ازدواج را تحت تاثیر قرار دهید، خرید ساعت‌های کلاسیک و یا اسپرت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جذابیت این هدیه به اندازه‌ای است که حتی اگر چندین ساعت مچی داشته باشند، باز هم از داشتن ساعت مچی جدید خوشحال خواهند شد و از آن استقبال خواهند کرد.

لوازم بهداشتی کادو مناسب آقایان

بهترین کادو برای مرد به خصوص آنهایی که به بهداشت و آراستگی ظاهری خود اهمیت می‌دهند، لوازم بهداشتی مخصوص آقایان را پیشنهاد می‌دهیم. از جمله لوازم بهداشتی مناسب هدیه برای مرد می‌توان به مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، تقویت‌کننده موی سر، ماسک صورت، لوسیون بدن و… اشاره کرد.

این لوازم بهداشتی حتی برای آقایانی که به ظاهر و یا بهداشت خود اهمیت نمی‌دهند، جذابیت بسیار بالایی دارد و تشویق می‌شوند تا این عادت‌های خوب را به روتین زندگی خود تبدیل کنند.

عینک آفتابی یک کادوی جذاب مردانه

برای آقایانی که استایل شیک و اسپرتی دارند، خرید عینک آفتابی مردانه می‌تواند یک ایده جذاب باشد. البته از آنجایی که برای خرید عینک آفتابی مناسب هدیه برای آقایان گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما است، در نتیجه باید کاملا با سلیقه طرف مقابل خود آشنا باشید و بدانید چه سبکی از عینک‌ها را می‌پسندد.

اسپیکر برای آقایان علاقه‌مند به کوهنوردی

اکثر آقایان به وسایل جالب  و کاربردی علاقه دارند. یک پیشنهاد هدیه برای آقایان می‌تواند اسپیکرهای قابل حمل باشد. اسپیکرهای قابل حمل، مطمئنا آقایانی را که علاقه به سفر و یا کوهنوردی دارند، خوشحال خواهد کرد. این هدیه جذاب به دلیل مدت زمان شارژدهی بالا، کمک می‌کند تا در زمان عدم دسترسی به برق از شنیدن موسیقی نهایت لذت را ببرند.

تابلو سه بعدی کانتن هدیه رمانتیک برای مرد

یک هدیه رمانتیک برای مرد می‌تواند در عین سادگی بسیار ارزشمند باشد.

فرقی ندارد که به دنبال کادو تولد مردانه باشید و یا هدیه ای رمانتیک برای مرد خود، اگر به دنبال یک کادوی خاص و منحصر به فرد هستید، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای هدیه دادن باشد.

این تابلوی سه بعدی از سه جهت مختلف، عکس‌ها را در پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید عکس‌های انتخابی خود را جهت نمایش بر روی این تابلو مشخص کنید.

به عنوان مثال می‌توانید عکس‌های یک نفره و یا دونفره خود و همسرتان را جهت نمایش بر روی این تابلو ارسال کنید. این تابلوی خاص، به یادماندنی‌ترین هدیه‌ برای آقایان خواهد بود.

مدل دیگر تابلو سه بعدی ویداوین تابلو کرنر است. تفاوت تابلوی سه بعدی کانتن و در این است که در سفارش تابلوی سه بعدی کانتن شما با سه عکس خاطره‌انگیز هدیه خاص برای مردان تهیه میکنید. اما در تابلوی دو بعدی کرنر با دو عکس جذاب، کادوی مناسب برای مردان را کاملا به صورت اینترنتی، سفارش گزاری میکنید.

اگر به دنبال یک وسیله جدید و خاص برای هدیه دادن به آقایان می‌گردید و شخصی که برای او هدیه تهیه می‌کنید، از داشتن وسایل خاص و در عین حال ساده لذت می‌برد، تابلو سه بعدی کرنر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای سفارش اینترنتی این تابلو شما می‌توانید دو عکس خاطره‌انگیز خود را انتخاب کرده تا بر روی این تابلو قرار بگیرد. تکنیک‌هایی که در ساخت این تابلو استفاده می‌شود، باعث می‌شود که نتیجه نهایی کار شما را شگفت‌زده کند.

هدفون و هدست برای علاقه‌مندان به موسیقی

یک پیشنهاد هدیه برای آقایانی که به شنیدن موسیقی علاقه دارند و یا عادت دارند در حین ورزش کردن، به موسیقی گوش دهند، هدفون و هدست است. علاوه بر این اگر همسر شما زمان زیادی از روز را به صحبت کردن با تلفن می‌گذارند و یا عادت دارد پشت فرمان با گوشی صحبت کند، با خرید یک هدست و یا هدفون بی‌سیم می‌توانید حسابی او را خوشحال کنید.

لباس ورزشی هدیه‌ای مناسب برای ورزشکاران

خرید لباس ورزشی برای آقایانی که اهل ورزش هستند و یا تیپ ورزشی را دوست دارند، بهترین هدیه است. برخلاف سایر لباس‌های مردانه، لباس ورزشی کاربرد بسیار زیادی دارد. حتی اگر لباس ورزشی داشته باشند، بی شک لباس جدید می‌تواند رضایت آنها را به دنبال داشته باشد. اگر قصد دارید تا یک هدیه درست و حسابی برای طرف مقابل خود بخرید، پیشنهاد می کنیم  که ست لباس ورزشی یعنی سویشرت و شلوار ورزشی خریداری کنید.

کیف پول و کمربند هدیه لاکچری برای مردان

بهترین ست کیف پول و کمربند است. این کادوی لاکچری از قدیم ارزش بسیار بالایی در بین افراد داشته است. پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید کیف پول و کمربند، به جای چرم مصنوعی، چرم طبیعی را انتخاب کنید که ارزش و اصالت بیشتری دارد. این هدیه شیک و رسمی برای تمامی آقایان با هر سن و استایلی می‌تواند مناسب باشد و رضایت طرف مقابل شما را به خود جلب کند.

خرید کفش برای هدیه‌ به مرد

برای هدیه سالگرد ازدواج و یا هر مناسبت دیگر مانند کادو تولد مردانه، کفش می‌تواند مناسب‌ترین هدیه برای آقایان باشد. تنوع کفش برای آقایان بسیار زیاد است و اگر رابطه نزدیکی با او دارید، راحت‌تر می‌توانید کفش مناسب را خریداری کنید.

نیم‌بوت‌های مردانه برای آقایان شیک‌پوش، کفش کتانی رانینگ برای تیپ‌های اسپرت و یا علاقه‌مندان به ورزش و… از جمله مواردی هستند که می‌توانند باعث خوشحالی طرف مقابل شما شوند.

کارت هدیه

خرید یک کادو مردانه که باب میل آقایان باشد کار بسیار سختی است. بهترین هدیه برای مردان سخت‌پسند دادن کارت هدیه است. این هدیه مناسب برای آقایان کار شما را برای هدیه‌ دادن راحت می‌کند. چرا که با این کار انتخاب هدیه را بر عهده طرف مقابل می‌گذارید و او می‌تواند کالای مورد نظر خود را خریداری کند. شما می‌توانید با نوشتن یک عبارت به یادماندنی و دوست‌داشتنی بر روی کارت هدیه، جذابیت کادوی خود را بیشتر کنید.

جمع بندی

اگر می‌خواهید انتخاب کادو مردانه به عزیزان خود انتخاب راحت‌تری داشته باشید، می‌توانید یکی از هدیه‌های خاص و جذاب معرفی شده در این مقاله را با توجه به سلیقه و نیاز طرف مقابل خود خریداری کنید. این هدایای ارزشمند برای آقایان چه برای تولد و هدیه روز مرد و چه برای و سایر مناسبت‌ها باشد، مطمئنا آنها را خوشحال خواهد کرد. اگر شما هم تجربه انتخاب یک هدیه خاص برای آقایان را داشته‌اید، می‌توانید زیر همین پستخرید هدیه یکی از مهم ترین تصمیماتی است که در مناسبت های مختلف میگیرید. در این مطلب، لیست بهترین هدیه هایی که برای مردان خاص پسند (همسر، پدر، دوست پسر) میتوانید تهیه کنید را آورده ایم.

خرید هدیه همیشه یکی از چالش‌های مهم برای خانم‌ها است. خرید هدیه ارزشمند برای آقایان کمی مشکل است. گاهی اصلا نمی‌دانید چه چیزی برای آقایان مناسب است و با دیدن چه هدیه‌ای شاد می‌شوند. در چنین مواقعی، باید علایق، سلایق، خواسته‌ها و نیازهای آقایان را تصور کنید و ازطریق آن‌ها بهترین هدیه را تهیه کنید. در ادامه، راهنمای جامعی از خرید هدیه ارزشمند برای آقایان ارائه می‌کنیم. با مشاهده لیست بهترین هدیه ها برای مردان می‌توانید خرید موفقی داشته باشید.

بهترین هدیه برای همسر | کادو تولد مردانه برای پسر

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

معمولا، شناخت شما نسبت به همسرتان خیلی زیاد است. پس می‌توان گفت که با خیالی آسوده می‌توانید بهترین هدیه را انتخاب کنید و از دیدن ذوق و شوق همسرتان لذت ببرید. معمولا، خرید هدایایی که نیاز آقایان را برطرف می‌کند، لذت زیادی به آن‌ها هدیه می‌کند. با دقت در این لیست، می‌توانید هدیه ای خاص برای روز مرد، جشن تولد و یا سالگرد ازدواج‌تان، تهیه کنید. در ادامه لیست بهترین هدیه ها برای مردان را مشاهده می‌کنید. در این بخش، به بهترین هدایایی که برای همسرتان می‌توانید بخرید، اشاره می‌کنیم.

نمونه های عالی از باکس هدیه مناسب برای آقایان خاص پسند + ثبت سفارش فوری

اگر می خواهید یک هدیه عالی و لاکچری را برای مرد مورد علاقه خود تهیه کنید، بهترین پیشنهاد این است که نمونه های باکس هدیه مردانه که در ادامه آماده کرده ایم را مشاهده کنید و مطمئن باشید با انتخاب هر کدام از این باکس های هدیه، بهترین و عالی ترین هدیه را برای مردان خاص پسند تهیه خواهید کرد.

از مزیت های اصلی باکس های هدیه آماده شده در مجموعه تشریفینو این است که شامل چند آیتم پرکاربرد و مورد علاقه آقایان است که در کنار هم یک مجموعه بسیار لاکچری و شیک را برای هدیه دادن به آقایان فراهم کرده اند و  کار شما را در انتخاب هدیه مناسب برای آقایان بسیار راحتتر کرده است.

علاوه بر این این باکس های هدیه دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هستند و بلافاصله بعد از ثبت سفارش به ادرس مورد نظر شما ارسال می شوند. با انتخاب این باکس های هدیه هم در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد و هم در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین و لوکس ترین هدیه را برای آقایان تهیه می کنید.

برای ثبت سفارش باکس هدیه مورد نظر خود فقط کافیست با شماره تلفن  تماس بگیرید.

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست چرمی مردانه به رنگ قهوه ای

قیمت: ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست چرمی مردانه شامل کمربند کیف پول، کیف کارت و کیف موبایل با ترکیب رنگ مشکی و قرمز

قیمت: ۱ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

شیک ترین باکس هدیه مردانه با ایتم های کاربردی و خاص

قیمت: ۱ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

موتور کلکسیونی دست ساز وارداتی هدایای خاص برای آقایان

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

باکس هدیه خاص و متفاوت برای اقایان

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست چرمی مردانه شامل کیف پول جاسوییچی و فندک به رنگ قهوه ای سوخته

قیمت: ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

باکس هدیه متفاوت و خاص برای آقایان

قیمت: ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست چرمی مردانه شامل کیف پول و فندک و جاسوییچی به رنگ مشکی

قیمت: 1 میلیون و 580 هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک هدیه شیک و جذاب برای مردان خاص

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

بهترین باکس هدیه مخصوص ولنتاین برای آقایان با قیمت مناسب

قیمت: ۹۹۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ساعت رولکس مردانه روز شمار دار

قیمت: ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ساعت ناوی فورس مات سه موتور فعال

قیمت: ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ساعت دیزل شاخ دار و دستبند

قیمت: ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ساعت سرجیو سه موتور فعال

قیمت: ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ساعت دیزل ۷موتور فعال.موتور ژاپن.کرنوگراف دار

قیمت: ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

ست مردانه

قیمت: ۸۷۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پلاک محمد .نقره روکش طلا

قیمت: ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست مردانه چرم

قیمت: ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

بهترین باکس هدیه مردانه مناسب مردان خاص پسند

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

باکس هدیه لاکچری و شیک مردانه

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

خاص ترین باکس هدبه برای آقایان جذاب

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

باکی هدیه شیک و خوشمزه برای آقایان

قیمت: ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

باکس هدیه لوکس و خاص برای آقایان

قیمت: ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

خاص ترین باکس هدیه مردانه شامل عطر و تراول ماگ و ماگ سرامیکی با ترکیب رنگ سفید و سبز

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

قیمت: ۹۳۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

باکس مردانه

قیمت: ۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

قیمت: ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

قیمت: ۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

تخته نرد بهترین هدیه برای آقایان

قیمت: ۷۳۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک هدیه برای مردان خاص پسند و علاقه مند به قهوه

قیمت: ۸۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

بهترین باکس هدیه برای آقایان خاص پسند

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک هدیه عالی و شیک برای آقایان شیک

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

بهترین باکس هدیه خاص و جذاب برای مردان

قیمت: ۹۳۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک هدیه لاکچری و شیک برای آقایان

قیمت: ۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

خاص ترین باکس هدیه مردانه

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

خاص ترین پک هدیه برای آقایان

قیمت: ۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک هدیه برای اقایان خاص پسند

قیمت: ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک هدیه خاص مناسب برای هدیه به اقایان

قیمت: ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ایده خاص برای هدیه به مردها

قیمت: ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک هدیه عالی به عنوان هدیه خاص برای آقایان

قیمت: ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

حتما بخوانید :

حتما بخوانید :

1-کتاب برای هدیه به همسر

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

طبق آمار سر انگشتی، خرید کتاب در صدر لیست بهترین هدیه ها برای مردان قرار دارد. کتاب بهترین هدیه برای مردان علاقه‌مند به مطالعه است. اگر همسرتان عاشق کتاب و مطالعه است، یکی از بهترین گزینه‌هایی که برای هدیه تولد دراختیار شما است، کتاب است. بهترین کتاب برای هدیه به مردان، کتابی است که با روحیات و علایق آن‌ها سازگار باشد.

حتما بخوانید

2-دستبند چرم و طلا برای هدیه به همسر

پک مردانه ۶ تیکه ادیداس بهترین هدیه برای تقدیم به همسر

قیمت : ۷۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست ساعت و دستبند زنانه و مردانه بهترین هدیه برای تقدیم به همسر

قیمت: ۹۵۰ هزار تومان

ست هدیه عاشقان قهوه و شکلات

قیمت: ۶۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست هدیه جاکوبز

قیمت: ۵۴۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست بهداشتی مردانه الد اسپایس

قیمت: ۸۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست هدیه مردانه

قیمت: ۹۶۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست چریکی فانتزی مردانه

قیمت: ۶۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست بهداشتی داو

قیمت: ۵۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست ورزشی مردانه

قیمت: ۶۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست بهداشتی مردانه

قیمت: ۸۷۰هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست هدیه مردانه

قیمت: ۸۹۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره   تماس بگیرید

ست ورزشی و زیبایی

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست ورزشی و زیبایی

قیمت: ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست هدیه بهداشتی گارنیر

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک هدیه ردیست

قیمت: ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک شکلات بار پسرانه

قیمت: ۴۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست دیوان حافظ و دمنوش و شمع

قیمت: ۴۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

مجموعه ظروف لایت مای فایر در ۶ رنگ، ۸ تکه

قیمت: ۶۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

فلاسک استنلی سری کلاسیک ۱٫۴ لیتر
اگر برای همراه داشتن آب‌جوش، یخ یا نوشیدنی دلخواه به یک فلاسک مناسب و با‌کیفیت نیاز دارید، فلاسک  سری «کلاسیک انتخابی عالی برای شماست. این فلاسک ساختاری دولایه دارد تا دمای مایعات محفظه‌ی داخلی را برای مدت‌زمان بسیار بیشتری حفظ کند.بنابراین می‌توان از این فلاسک برای سفر، کمپینگ، کوهنوردی و… استفاده کرد. ناگفته نماند که داخل این فلاسک می‌توان قالب های کوچک یخ نیز نگهداری و حمل کرد. بدنه‌ی این محصول از جنس استیل ضد زنگ بوده و بسیار مقاوم است و خیالی آسوده می‌توان انواع نوشیدنی‌ها را داخل آن نگهداری و حمل کرد. در کنار بدنه‌ی فلاسک یک دستگیره تاشو تعبیه شده است تا با گرفتنش، به‌راحتی آن را جابه‌جا کنید. این فلاسک

به یک درپوش پیچی مجهز شده است که قابلیت استفاده به‌عنوان لیوان را نیز دارد؛ به‌این‌ترتیب بدون نیاز به تهیه یا خریداری لیوان جداگانه، در هر جایی می‌توانید چای، قهوه، آبمیوه و… را نوش‌جان کنید.
کاملا بدون نشتی
دوجداره و ساخته شده از استیل ضد زنگ 18/8
قابلیت نگهداری دما- 45 ساعت گرم، 35 ساعت سرد
6 روز نگهداری از قالب های یخ
دستگیره ی تاشونده
قیمت؛ ۲/۱۵۰/۰۰۰ تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست شات و قمقمه کتابی استنلی ۰٫۲۳۶ لیتر
این مجموعه ۶ عددی، لذت وصف ناپذیر نوشیدن یک نوشیدنی خنک دور همی را در دل طبیعت برای شما فراهم می آورد. و شامل
۱-  قمقمه کتابی با ظرفیت ۲۳۶ میلی لیتر که کارکرد اصلی این محصول برای همراه داشتن نوشیدنی‌های با کافئین و قند بالا در کوه و طبیعت است. نوشیدنی‌هایی که از آن‌ها با نام نوشابه‌های انرژی‌زا یاد می‌شود. با درپوش ایزوله این فلاسک، حتی نگران نشت کردن گاز نوشابه خود هم نباشید. همچنین، با وجود اتصالی که بین درپوش و بدنه وجود دارد، هرگز وقت خود را برای یافتن درپوشش تلف نخواهید کرد. طراحی این قمقمه به صورتی است که به راحتی در جیب کاپشن، کت و یا جیب کوله قرار می گیرد
۲- . یک قمقمه استوانه ای شکل که کاملا بدون نشتی است . با طراحی دستگیره ای که روی درب است به راحتی می توان آن را به کیف یا کوله خود از طریق یک قلاب وصل کرد و حمل نمود. از این قمقمه می توان برای قراردادن ۴ شات همراه ست استفاده نمود
۳- ۴ عدد شات که هر کدام ظرفیت آنها ۵۹ میلی لیتر است و با قرار گرفتن در همدیگر جای کمی را در کوله شما اشغال می کند
•    با در دست داشتن این مجموعه، کیفیت آن برایتان مسلم خواهد شد. کیفیتی که خیال شما را از سوراخ شدن، غر شدن و شکستن آن تحت ضربات، آسوده خواهد ساخت

کاملا بدون نشتی
ساخته شده از استیل ضدزنگ 18/8
بسیار مقاوم و ضد خوردگی
بسیار مناسب برای نوشیدنی های خنک و گازدار
دهانه عریض
قیمت؛ ۱/۸۰۰/۰۰۰ تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

کیسه خواب مسافرتی

مناسب فصل بهار و تابستان و پاییز
جنس داخلی و خارجی پلی استر
پر شده از الیاف مصنوعی به منظور حفظ بدن از رطوبت خاک
وزن: 740 گرم
ابعاد: 80 * 220 سانتیمتر
دارای شکل مومیایی
حداکثر دمای مناسب برای استفاده: 15 درجه سانتیگراد
دمای میانی مناسب برای استفاده: 9 درجه سانتیگراد

بسیار نرم  و لطیف و سبک
دارای کلاه قابل تنظیم به منظور جلوگیری از نفوذ سرما
مجهز به بندهایی که با کشیدن آنها می توان کیسه خواب را جذب تر کرد
دارای کاور با تسمه های کم کننده حجم به منظور حمل آسان
ابعاد بسته بندی: 37 * 19 سانتی متر
محصول فرانسه
فروش ۱/۰۵۰/۰۰۰تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

حتما بخوانید

3-اکسسوری های موردعلاقه برای همسر ؛ برای کادو تولد مردانه

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

اگر همسرتان اهل پوشیدن لباس‌های رسمی است، حتما سراغ این دسته از هدایا بروید. اکسسوری های مخصوص لباس رسمی مثل سنجاق کروات، دکمه سردست و گل سینه‌های شیک، بهترین هدیه برای آقایان جنتلمن محسوب می‌شود. معمولا، ست این اکسسوری‌ها نیز در فروشگاه‌های کت و شلوار مردانه موجود است که می‌توانید بهترین را در بین آن‌ها انتخاب کنید.

4- هدیه فانتزی برای همسران کم سن و سال | کادو تولد برای پسر

ست فضانورد

قیمت: ۶۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

یکی از هدایای جذابی که می‌توانید برای همسر جوان تهیه کنید، هدایای فانتزی است. هدیه فانتزی مردانه، جذاب‌ترین انتخاب برای مردان جوان و باسلیقه است. هرچند، باتوجه به شناخت همسرتان، باید متوجه علایق او شوید. برای مثال، تهیه تابلو روز آشنایی، تهیه قاب عکس بزرگ از مجموعه عکس‌های خاطره‌انگیز و یا تابلوهایی با فرکانس صوتی دوستت دارم، ازجمله عاشقانه‌ترین هدایای فانتزی است که می‌توانید برای همسرتان تهیه کنید. این هدیه‌ها در لیست بهترین هدیه ها برای مردان رمانتیک قرار دارد.

5- ست چرم مردانه از بهترین هدایا برای مردان

ست چرم مردانه کارتیر بهترین هدیه برای تقدیم به همسر

قیمت : 780هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

6- ست تاکتیکال یک کادو تولد برای پسر

ست تاکتیکال ۶ تکه مردانه

قیمت: ۱ میلیون و 95 0هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید در مناسبت‌های مختلف برای همسرتان تهیه کنید، ست اسپرت است. سعی کنید، ورزش موردعلاقه همسرتان را کشف کنید و لوازم آن را برای او تهیه کنید. خرید کفش ورزشی، ست لباس ورزشی و هدایای ورزشی دیگری مثل راکت بدمینتون و موارد این‌چنینی، درصورت علاقه همسرتان بهترین هدیه خواهد بود.

7-عطر و ادکلن بهترین هدیه برای همسر

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

بوی خوش بهترین مشخصه‌ای است که در برخورد اولیه با انسان‌ها متوجه آن می‌شویم. اگر همسرتان علاقه‌مند به داشتن عطر و ادکلن است، سعی کنید عطرهای موردعلاقه همسرتان را کشف کنید و یا ادکلن موردعلاقه او را با نام برند تجاری یادداشت کنید و در مناسبت‌های مختلف، خرید آن را در گوشه ذهن‌تان داشته باشید.

حتما بخوانید

8-لوازم الکترونیکی جذاب ترین کادو تولد مردانه

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

اگر همسرتان اهل تکنولوژی است، مطمئن باشید که یکی از جذاب‌ترین هدایایی که او را به هیجان می‌آورد، لوازم الکترونیکی است. خرید تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، اسپیکر پرتابل و لوازم این‌چنینی، موردعلاقه اکثر آقایان جوان و اهل تکنولوژی است. سعی کنید، برای خرید چنین هدایایی، برند موردعلاقه همسرتان را بشناسید و خیلی دقیق و محتاطانه پیش‌روی کنید.

9-دوربین عکاسی برای همسر

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

اگر همسرتان عاشق عکاسی است و ساعت‌های زیادی را در اینستاگرام صرف مشاهده عکس‌های مختلف می‌کند، دوربین عکاسی یکی از گزینه‌های موجود در لیست بهترین هدیه ها برای مردان است. اگر مطمئن هستید که همسرتان علاقه‌مند به هنر عکاسی است، حتما برای خرید دوربین موردعلاقه او وقت کافی اختصاص دهید. یادتان باشد که با این دوربین، عاشقانه‌ترین لحظات زندگی‌تان را ثبت خواهید کرد. پس تمام تلاش‌تان را بکنید که از ماه‌ها جلوتر، برند موردعلاقه و مدل دوربین مدنظر او را کشف کنید.

10-دوربین ورزشی مخصوص همسران پر جنب و جوش

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

شاید شما هم اسم دوربین گوپرو را شنیده باشید. این دوربین از علاقه‌مندی‌های آقایان و خانم‌های ورزشکار و پر هیجان است. با استفاده از دوربین‌های ورزشی می‌توانید در زمان دوچرخه سواری، اسکی روی آب، پرش از جامپینگ و فعالیت‌های ورزشی دیگر، هیجان و حس و حال‌تان را ثبت کنید. پس اگر احساس می‌کنید همسرتان عاشق فعالیت‌های ورزشی است، سری به لیست خرید این دوربین‌ها بزنید. برندهایی مثل شیاومی نیز، جای‌گزین اقتصادی خوبی برای دوربین ورزشی گوپرو است.

11-لوازم سرگرمی هدیه جذاب برای همسران جوان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

یکی از هدایای جذابی که می‌توانید برای همسرتان تهیه کنید، لوازم سرگرمی است. دارت، لوازم بازی، بازی‌های فکری، گیم بردها، پازل‌ها، اسباب بازی‌های کنترلی مثل هلی کوپتر، کواد کوپتر، هواپیما و ماشین کنترلی، در صدر لیست بهترین هدیه ها برای مردان قرار دارد. برای خرید این لوازم نیز، سعی کنید حسابی تحقیق کنید و از همسرتان درخصوص برندهای خوب و موردعلاقه سوال کنید.

12-ساعت مچی هدیه هیجان‌انگیز برای آقایان

خیلی از آقایان عاشق ساعت مچی هستند. آن‌ها معمولا از هر فرصتی برای مشاهده ویترین ساعت فروشی استفاده می‌کنند. اگر همسر شما نیز چنین رفتاری درمقابل ویترین فروشگاه‌های ساعت دارد، حتما برای مناسبت‌های مهمی که هدیه می‌خرید، ساعت را درنظر بگیرید. سعی کنید، ساعتی با کیفیت و موردعلاقه همسرتان تهیه کنید تا همیشه با مشاهده آن، عشق شما در ذهن او تداعی شود.

13-ست رومیزی اداری بهترین هدیه برای آقایان پشت میز نشین

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست رومیزی که شامل منگنه، جا کارتی، جا خودکاری، ساعت رومیزی و موارد این‌چنینی است، یکی از هدایایی است که می‌توانید برای همسرتان تهیه کنید. این مدل لوازم معمولا بر روی میزکار خانگی و یا میزکار همسرتان در محل کار، قرار می‌گیرد. اگر از شکل و فرم میز همسرتان مطلع هستید، سعی کنید ست اداری را متناسب با آن تهیه کنید. برای میز کار مدرن، ست رومیزی مدرن تهیه کنید و برای میز کار کلاسیک، استایل کلاسیک را درنظر بگیرید.

14-کنسول بازی هدیه جذاب برای همسران علاقه‌مند به بازی | بهترین کادوی تولد برای پسر

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

اگر پسران جوان در اطراف‌تان داشته باشید، علاقه به گیم و کنسول بازی، یکی از ویژگی‌های آن‌ها است. معمولا، یکی از سرگرمی‌های اساسی پسران جوان، کنسول بازی است. البته، درنظر بگیرید که خرید چنین کنسول هیجان‌انگیزی، بخش زیادی از زمان باهم بودن‌تان را درگیر می‌کند. پس درصورتی‌که خودتان نیز علاقه‌مند به بازی‌های این‌چنینی هستید، کنسول بازی را در صدر بهترین هدایای قراردهید.

بهترین هدیه برای دوست پسر

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

معمولا، در روابط این‌چنینی اعتدال را رعایت کنید و سعی کنید با هدیه‌ای مناسب، آبرومند و خاطره‌انگیز، روز زیبایی برای طرف مقابل‌تان بسازید. خرید هدایای گران‌قیمت در روابط سطحی این‌چنینی، اصلا توصیه نمی‌شود. پس به دنبال هدیه مناسب و ارزان برای دوست پسرتان باشید. ست هدیه مردانه ارزان، یکی از هدایای مطلوب برای دوست پسرتان است. این ست می‌تواند ست اصلاح، ست خوشبو کننده، ست لباس رسمی و هدایایی از این قبیل باشد.

حتما بخوانید

بهترین هدیه برای پدر | کادو تولد مردانه

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پدرها، فرشته‌های زمینی هستند که هیچ توقعی جز موفقیت و سربلندی ما فرزندان ندارند. اما همیشه دلیلی برای یادآوری عشق و علاقه به پدرها پیدا می‌شود. سعی کنید از این فرصت‌ها استفاده کنید و لوازم موردعلاقه پدرتان را به‌عنوان هدیه تهیه کنید. یادتان باشد که موضوع مالی آن، چندان برای پدران بزرگوار، اهمیتی ندارد. چیزی که مهم است، دقت شما در کشف علایق پدرتان است. تلفن همراه، لباس ورزشی، دوربین عکاسی، تیشرت و لباس راحتی مردانه، کفش اسپرت یا رسمی، هدفون بی سیم، چراغ مطالعه، کتاب خوب، بلیط سفر و یا تور تفریحی، همگی ازجمله رایج‌ترین هدایایی است که پدرها با دیدن آن ذوق‌زده می‌شوند.

تزیین را جدی بگیرید

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید درنظر بگیرید، تزیین هدیه و نحوه تقدیم آن به فرد موردنظرتان است. هرچه برای خرید یک هدیه زحمت کشیده باشید، اما تزیین مناسبی برای آن درنظر نگرفته باشید، بخش عظیمی از ماجرا را خراب کرده‌اید. پس علاوه‌بر دقتی که در خرید هدیه به‌خرج می‌دهید، تزیین آن را نیز درنظر بگیرید. تزیین کادو تولد مردانه هماهنگ با تم تولد، تزیین کادو سالگرد ازدواج با متنی عاشقانه و تزیین هدیه روز مرد با نمادی مثل سیبیل یا کروات، بهترین ایده تزیین هدیه برای مردان است.

خاص‌ترین  کادو تولد مردانه لاکچری را بشناسید

ست هدیه مردانه چرم

قیمت: ۸۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

اگر در ذهن شما نیز سوال است و می‌خواهید بدانید که کادو تولد مردانه چی بخرم؟ باید گفت که کادوهای لوکس و خاص بهترین گزینه‌ای است که آقایان را به هیجان و ذوق وادار می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین و جذاب‌ترین هدیه تولد مردانه را تهیه کنید، باید دامنه علایق مرد مورد علاقه‌تان را بشناسید. در هر سن و سال و سبک زندگی، تعدادی هدیه خاص در ذهن افراد خاص و ویژه جلوه می‌کنند. برای مثال، عطر و ادکلن گران قیمت، ساعت‌های برند خاص مثل ساعت رولکس، ساعت رادو، ساعت پتک فیلیپ و امثال این اکسسوری‌ها کادو تولد لاکچری محسوب می‌شوند. اگر همسرتان عاشق گوش دادن به موسیقی با صدای بلند باشد، خرید سیستم صوتی قوی ماشین می‌تواند یک هدیه لاکچری به حساب بیاید. اگر مرد موردنظرتان عاشق سفر باشد، اقامت در یک هتل لوکس و تور لاکچری خارج از ایران می‌تواند گزینه مناسبی برای او باشد. پس احتمالا متوجه شده‌اید که کادو تولد مردانه لاکچری برای هر شخص متفاوت است؛ این شما هستید که با شناخت‌تان از فرد، می‌توانید بهترین هدیه را برای او تهیه کنید.


کادو تولد مردانه ارزان چیست؟

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک مردانه بهداشتی کنکورد

قیمت: ۸۳۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست چرم سه تکه مردانه

قیمت: 1 میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست 6 تکه مردانه شامل کیف پول پالتویی، فلش 32 گیگ، دقترچه، جا کارتی، جاسوییچی و خودکار

قیمت: 1 میلیون و 100 هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست لاکچری مدیریتی

قیمت: 1 میلیون و 100 هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

هدیه خاص برای مردان

قیمت: 2 میلیون و 600 هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست هدیه مردانه چرم

قیمت: ۸۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک بهداشتی مردانه نیوا

قیمت: ۹۸۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

گاهی شرایط اقتصادی منجر می‌شود که جستجوهای ما برای پیدا کردن لیست کادو تولد مردانه ارزان بیشتر شود تا بتوانیم یک هدیه مناسب تهیه کنیم. قطعا همه ما دوست داریم تا بهترین کادو را برای عزیزانمان تهیه کنیم، اما گاهی در چالش‌های مالی قرار میگیریم که امکان خرید کادو تولد مردانه گران را نداریم. در چنین شرایطی اصلا نگران نباشید. در هدیه دادن به افراد چیزی که اهمیت دارد، درک علاقه مندی طرف مقابل و اهمیت دادن به مناسبتی است که قصد خرید هدیه برای آن دارید. پس سعی کنید با خیال آسوده کادو تولد مردانه ارزان بخرید و برای شاد کردن عزیزانتان تلاش کنید.

  1. گردنبند استیل
  2. دستبند استیل
  3. تیشرت اسپرت
  4. کمربند چرم یا بافت
  5. دستکش زمستانی
  6. کلاه ورزشی یا زمستانی
  7. هولدر موبایل
  8. کروات یا پاپیون
  9. گلدان و گل
  10. ماگ موردعلاقه
  11. لوازم ورزشی
  12. خودکار
  13. تیغ اصلاح
  14. اسپری و ادکلن اقتصادی
  15. چشم بند خواب
  16. ماساژور دستی
  17. صندل خانگی
  18. لوازم پیک نیک
  19. ابزار ساده
  20. کاور موبایل
  21. کتاب
  22. اکسسوری چوبی
  23. پاور بانک
  24. فلش مموری
  25. موس و کیبورد بی سیم
  26. توپ والیبال، هدبال (هر ورزش مورد علاقه ای)
  27. جوراب
  28. لگ ورزشی
  29. اسکارف ورزشی
  30. عینک

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

کادو تولد مردانه گران چیست؟

خرید هدیه تولد برای آقایان همیشه از چالش برانگیزترین کارهایی است که باید در مناسبت ها انجام دهید. کادو تولد مردانه گران قیمت در شرایطی که بودجه مناسبی برای تهیه آن داشته باشید، بسیار کار هیجان‌انگیزی است. کافی است با یک شناخت کلی از برندهای موردعلاقه، لوازم موردعلاقه، ورزش های موردعلاقه و همچنین کارهای موردعلاقه، بهترین هدیه را تهیه کنید. به یاد داشته باشید که هدیه‌ای برای آقایان خاص و جذاب است که کاربردی باشد. آقایان هیچ علاقه‌ای به نگهداری از لوازم گران قیمتی که شاید سالی یکبار هم از آن‌ها استفاده کنند، ندارند. پس سعی کنید در خرید کادو تولد مردانه گران قیمت یا ارزان قیمت این نکته را درنظر بگیرید. در ادامه لیست کادو تولد مردانه گران را به پیشنهاد تشریفینو بخوانید.

  1. ساعت
  2. ست رسمی برند لوکس (دکمه سر دست و سنجاق کروات)
  3. عطر و ادکلن لاکچری
  4. گوشی موبایل
  5. هدفون بیتس
  6. شارژر بی سیم
  7. خودکار و روان نویس برند
  8. کفش ورزشی برند
  9. ست لباس برند لوکس
  10. ست ورزش موردعلاقه (تنیس، اسکی، بدمینتون)
  11. دوچرخه برند
  12. لوازم کاربردی مربوط به شغل
  13. ست اداری لاکچری
  14. عینک برند
  15. آلات موسیقی موردعلاقه
  16. دوربین عکاسی (درصورت علاقه به عکاسی)
  17. دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو
  18. گردنبند یا دستبند طلا
  19. سکه، دلار یا کارت هدیه
  20. اسپیکر برند بیتس یا جی بی ال
  21. لپ تاپ
  22. کفش رسمی برند
  23. اکسسوری ماشین
  24. تور خارجی یا داخلی لوکس
  25. موتور ATV
  26. اسلحه تیر اندازی (با مجوز و ثبت نام باشگاه تیراندازی)
  27. اسب و ثبت نام باشگاه اسب سواری (درصورت علاقه مندی)
  28. بال پاراگلایدر
  29. تجهیزات کمپ و کوه نوردی خاص
  30. تابلو و آثار هنری نفیس

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ویدئو راهنمای خرید هدیه برای مردان | بهترین کادو تولد مردانه

اگر بخواهید بهترین هدیه را برای مردان خاص پسند تهیه کنید، میتوانید با کمک این ویدئو اقدام به خرید هدیه مناسب کنید.

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

خلاصه مطلب

جهت خرید بهترین هدیه برای مردان، حتما علایق و  سلایق آن‌ها را درنظر بگیرید. مهم‌ترین موضوعی که برای آقایان اهمیت دارد، درک شما از نیاز آن‌ها است. پس تا می‌توانید، لیستی از لوازم موردنیاز آن‌ها تهیه کنید تا در چنین مواقعی سردرگم نشوید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : pinterest.com

 

محتویات این مقاله از سی وی نت پنهان کن
22 کارت هدیه
22.4 2-دستبند چرم و طلا برای هدیه به همسر
دکمه بازگشت به بالا