اقتصادی

بهترین منابع برای لینک سازی و انتشار رپورتاژ آگهی حرفه ای

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Blackhatlinks.com در سال 2011 توسط تیمی از بازاریابان اینترنتی باتجربه و با هدف ابداع یک سطح برتر و خدمات ارزان قیمت SEO تاسیس شد. برای دستیابی به این هدف ، تیم سخت کوش نرم افزار خودنویس را توسعه داده و سرورهای اختصاصی خود را اجاره کرد.

تیم ما این مهارت را دارد که ابزارها را اصلاح کند تا بتواند هرگونه نیاز بازار را مطابقت دهد و بنابراین از ارائه خدمات با کیفیت اطمینان حاصل کند.

کل مراحل درست از مرحله اول سفارش تا گزارش 100٪ خودکار است. این ما را قادر می سازد تا سریعترین خدمات ایجاد لینک تاکنون را به شما ارائه دهیم. از راه حل های متعهد ما بیشترین بهره را ببرید زیرا ما دوست داریم با داشتن نتایج کامل رضایت بخش به شما کمک کنیم.

Blackhatlinks.com با بیش از 9 سال فعالیت و 27439 مشتری راضی که 301011 سفارش داده اند ، به یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین منبع برای لینک دهی و خدمات جستجوگرها تبدیل شده است.

محاسبه DA که یک پارامتر ابداعی در سایت MOZ می باشد، صرفاً بر اساس نوع و میزان بک لینک سایت هاست، در حالیکه به کیفیت لینک ها اشاره ای ندارد. به عبارت دیگر، ممکن است سایتی دارای DA برابر با ۳۵ بوده اما به صورت اسپم لینک سازی و یا فعالیت کرده باشد که ثبت رپورتاژ در چنین سایتی می تواند برای سایت شما ریسک بیشتری در مقایسه با سایتی که دارای DA برابر ۵ بوده و به صورت منطقی لینک سازی و فعالیت کرده است، به همراه داشته باشد.

  • اکثریت وبلاگها دارای DA بالاتر از ۴۰ هستند و در قالب ساب دامنه می باشند.
  • سایت های خبری دارای DA متفاوت از ۳ الی ۲۵ بوده که تمامی سایت ها دارای دامنه ir می باشند.
  • اولویت سئوسل، افزایش DA سایت شما نمی باشد، بلکه افزایش رتبه سایت یا صفحه در کلمه موردنظر شما می باشد.
هیچ‌کدام از سرویس‌ها و خدمات سئو در سئوسل دارای ضمانت پشتیبانی دائمی [نمی‌باشند]. با این حال کلیه پلن های رپورتاژ آگهی سئوسل بدون محدودیت زمانی می باشد و تا زمانی که سرویس ها و سایت های انتشار دهنده به فعالیت ادامه دهند، در سایت های مذکور در حالت انتشار قرار خواهند گرفت. لطفاً توجه داشته باشید که اغلب سایت ها و سرویس هایی که منتشر کننده رپورتاژ هستند تا زمانی که در حال فعالیت هستند، اقدام به حفظ کلیه محتوا به صورت دائمی می نمایند. با این حال برخی از سایت ها یا سرویس ها نیز ممکن است پس از مدت معینی اقدام به تغییر محتوا، حذف محتوا، اتمام سرویس دهی و اتمام فعالیت و غیره نمایند که در این صورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه تیم سئوسل به عنوان مجری انتشار رپورتاژ نخواهد بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا