کسب و کار ایرانی

بهترین مایع ظرفشویی برای پوست های حساس

بهترین شوینده ظرفشویی برای پوست های حساس

بیشتر مردم از شستن ظرف ها خوششان نمی آید. وقتی پوست حساسی داریم این غم حتی می تواند به خشم تبدیل شود. البته در حال حاضر ماشین ظرفشویی در بسیاری از خانه ها جایگزین شستشوی دستی شده است. اما ممکن است بسیاری از ما هنوز ماشین لباسشویی یا ظروفی نداشته باشیم که نتوان آنها را در ماشین ظرفشویی شست.

دروغ نیست اگر بگوییم بسیاری از کسانی که ماشین ظرفشویی دارند گاهی با دست می شویند. مثل زمانی که عجله دارند و وقت ندارند ماشین لباسشویی را روشن کنند یا ظرفی برای شستن دارند. در این مقاله به بررسی ده شوینده مناسب برای پوست های حساس می پردازیم. اگر شما هم به دنبال یک پاک کننده مناسب برای پوست های حساس هستید، توصیه می کنم این مقاله را بخوانید:

1- شوینده مایع 1 تا 5 خاکستر در هر مدل با ظرفیت 2750 گرم

این لوسیون حاوی گلیسیرین است و فرمول جدید آن باعث نرمی پوست دست می شود. بسیاری از افراد از این محصول بدون دستکش استفاده کرده اند و هیچ عارضه پوستی را گزارش نکرده اند. این محصول حاوی جوش شیرین کلرید پتاسیم؛ فاقد مواد قلیایی خشن و پارابن های مضر و حاوی گلیسیرین است. وجود روغن نارگیل از پوست دست محافظت می کند. علاوه بر محافظت از پوست، این محصول چربی و مواد غذایی روی ظروف را به خوبی تمیز می کند و هیچ اثری روی ظروف باقی نمی گذارد. این لوسیون بویی ندارد.

2- آش پاک کن مدل سفید حجم 2750 گرم

این محصول حاوی گلیسیرین و فاقد سود سوزآور، پتاسیم و پارابن بوده و برای افراد با پوست حساس مناسب است. این محصول خاصیت نرم کنندگی پوست دست را دارد و امکان شستشوی ظروف بدون دستکش را ارائه می دهد. از ویژگی های آن می توان به قدرت پاک کنندگی بالا و ظروف براق اشاره کرد. این محصول فاقد رایحه است.

3- مایع ظرفشویی دورتو بری مدل 3750 گرم

این مایع ظرفشویی با فرمولاسیون منحصر به فرد خود با پوست های حساس سازگار است. این محصول با خاصیت کاهش دهنده، از بین بردن بوی بد ظروف، از بین بردن لکه و بوی لیمو ارائه شده است. استفاده از جوش شیرین در تولید این محصول به حذف هر چه بیشتر بوی بد و روغن کمک می کند.

4- مدل ظرفشویی مایع اردیبهشت پرتقال و لیمویی ظرفیت یک لیتری

این مایع ظرفشویی دارای دو رایحه سرکه و لیمو می باشد. هر دوی این نمونه ها و همچنین گلیسیرین از خشکی پوست دست جلوگیری می کند و لکه های سخت ظروف و بوی نامطبوع آن را به راحتی پاک می کند. علاوه بر این، ظروف را روشن و براق می کنند.

5- مایع ظرفشویی Eco Moist مدل آبی حجم 3750 میلی لیتر

این محصول حاوی گلیسیرین و مواد مرطوب کننده پوست بوده و فاقد مواد شیمیایی مضر می باشد. این مایع لباسشویی حاوی عصاره آلوئه ورا بوده و قابلیت تمیز کردن و رنگ‌زدایی کامل ظروف را دارد.

6- مایع ظرفشویی Eco Wash مدل شفاف ظرفیت 2 لیتر

این مایع ظرفشویی عاری از رنگ، عطرهای مصنوعی و مواد شیمیایی مضر مانند پارابن، فرمالین، EDTA، فسفات ها، دی اکسان، پایه های معدنی، مواد قلیایی قوی مانند سودا، پتاسیم و مواد حساسیت زا بوده و کاملاً سازگار با پوست است. دست ها. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قدرت پاک کنندگی بالا و چربی زدایی قوی، جلوگیری از خشکی و خارش پوست و نرمی و لطافت پوست دست اشاره کرد.

7- مایع ظرفشویی زغالی راپیدو مدل انار 3000 میلی لیتر

این مایع ظرفشویی با فرمولی خلاقانه برای پوست دست مناسب بوده و از بروز آلرژی و اگزما جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به زیبایی عالی، پاک کنندگی، خنک کنندگی، لکه بری و ضد پیری آن اشاره کرد. این محصول دارای رایحه انار می باشد.

8- ماشین ظرفشویی MC مدل توت فرنگی وزن 4000 گرم

این محصول دارای فرمول خاصی برای محافظت از پوست دست و جلوگیری از حساسیت های پوستی می باشد. از دیگر قابلیت های این ماشین ظرفشویی می توان به قابلیت حذف لکه و بو از ظروف، از بین بردن لکه و چربی زدایی آن اشاره کرد. این محصول حاوی رایحه توت فرنگی است.

9-مدل آبی مایع ظرفشویی مهرتاش حجم 3750 میلی لیتر

این مایع ظرفشویی حاوی ویتامین E بوده و از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری می کند. ترکیبات کاملا گیاهی و حاوی روغن های طبیعی مانند روغن کرچک هستند. علاوه بر این قابلیت چربی زدایی و پاک کنندگی قوی دارد و به دلیل قابلیت کنترل کف از هدر رفتن آب جلوگیری می کند.

10- مایع ظرفشویی کلینیکال مدل لیمویی وزن 1000 گرم

این محصول حاوی فرمولاسیونی است که با پوست دست سازگار بوده و از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری می کند. از جمله خواص آن می توان به تمیز کنندگی، سفید کننده، پولیش، لکه زدایی و تخریب زیاد اشاره کرد. این مایع ظرفشویی دارای رایحه لیمو می باشد.

مایع ظرفشویی فله ای از کجا بخریم؟

برای خرید مایع ظرفشویی فله ای حتما به فروشگاه های معتبر مانند باباسلمان مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا