کسب و کار ایرانی

بهترین شارژرهای سامسونگ و آیفون را از کجا بخریم؟

اگر می خواهید یک شارژر گوشی با کیفیت برای موبایل خود بخرید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، خباکده به شما می گوید در خرید شارژر گوشی به چه نکاتی توجه کنید.

 

خرید شارژر این روزها برای بسیاری از دارندگان تلفن همراه به مشکل بزرگی تبدیل شده است. زیرا این احتمال وجود دارد که شارژر اصلی که خریدار هنگام خرید گوشی موبایل دریافت کرده آسیب ببیند، گم شود و یا کابل شارژ پس از مدتی پاره شود. در برخی موارد، به هر دلیلی، خریداران مایل به خرید شارژر تلفن جایگزین برای دستگاه تلفن همراه خود هستند. بسیاری از مردم ممکن است متوجه نباشند که مهمترین لوازم جانبی تلفن همراه شارژر است. امروزه کاربران با مشکل یافتن شارژر مناسب برای تلفن همراه مواجه هستند. اگر قصد خرید شارژر موبایل با کیفیت برای گوشی موبایل خود را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. این چارچوب نکاتی را که باید هنگام خرید شارژر تلفن در نظر بگیرید توضیح می دهد.

 

انواع شارژر گوشی های موبایل

 

انواع مختلفی از شارژر تلفن همراه از جمله شارژر دیواری، شارژر فندکی، شارژر بی سیم و شارژر بی سیم در بازار وجود دارد. خریدار باید با توجه به نیاز خود و ویژگی های دستگاه تلفن همراه، شارژر تلفن همراه خریداری کند. ققده انواع شارژر همراه با مشخصات متفاوت را در اختیار کاربران قرار می دهد. در سایت ghaabkadeh.ir می توانید به راحتی شارژرهای مختلف سازگار با موبایل خود را مشاهده و مقایسه کنید و بهترین ها را انتخاب و خریداری کنید. اکثر شارژرهای موجود در سایت اورجینال هستند و در صورتی که شارژر شما اورجینال نیست و یا کیفیت پایین تری نسبت به شارژرهای اصلی دارد در توضیحات محصول ذکر خواهد شد.

 

انواع شارژر های برند اپل

 

گوشی های آیفون و محصولات اپل به دلیل کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی نورپردازی پیشرفته عموما گران هستند. در خرید شارژر اورجینال اپل باید دقت زیادی داشته باشید زیرا اگر این شارژرها کیفیت لازم را نداشته باشند می توانند به باتری و یا در بسیاری از موارد به آی سی شارژ گوشی موبایل آسیب برسانند و مجبور به تعویض باتری خواهید شد. یا تعمیر کارت تلفن برای تعویض آی سی شارژ قابکده شارژر اپل با کیفیت و اورجینال را با امکان خرید آنلاین و شخصی در اختیار خریداران قرار می دهد. همچنین می توانید با تهیه تجهیزات پیشرفته مانند تستر شارژر اپل یا تستر کابل اپل، خرید خود را تضمین کنید. با خرید حضوری یا اینترنتی از قابکده مطمئن باشید شارژر اپلی که خریداری می کنید کیفیت خوبی دارد و به باتری گوشی شما آسیبی نمی رساند. سایت قابکده انواع شارژر دیواری آیفون و شارژر بی سیم آیفون را با کیفیت اصلی ارائه می کند. توجه داشته باشید که اکثر محصولات ارائه شده در قکده اورجینال می باشد و در صورتی که کالای اورجینال یا بی کیفیت نباشد این موارد در توضیحات محصول ذکر خواهد شد. علاوه بر این، این سایت اطلاعات کاملی در خصوص تشخیص اصل یا تقلبی شارژر و کابل آیفون ارائه می دهد تا کاربران هنگام خرید محصول، اطلاعات مورد نیاز خود را داشته باشند. با وجود تمامی این موارد تمامی محصولات دارای گارانتی می باشند تا در صورت بروز مشکل و یا عدم رضایت کاربران از کیفیت کالا به راحتی آن را تعویض نمایند. قابکده انواع شارژر اپل را برای اپل واچ، آی پد، آیفون، آی پاد و مک بوک در اختیار دارد و فروشگاه این سایت محصولات متنوعی دارد و می توانید با کلیک و مراجعه به قسمت شارژرهای اپل، این محصولات را خریداری کنید.

برای خرید شارژر و کابل آیفون اورجینال می توانید با استفاده از تستر کابل USB و شارژر به صورت حضوری به سایت قابکده مراجعه کنید. همچنین می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت قابکده با پیک موتوری برای پست تهران و یا پیشتاز شهرستان ها خریداری کنید.

 

شارژر های فست سامسونگ

 

گوشی های سامسونگ از محبوب ترین گوشی های بازار هستند و سالانه میلیون ها مدل مختلف از این گوشی در سراسر جهان به فروش می رسد. شارژرهای سامسونگ کیفیت بالایی دارند. اما وجود محصولات تقلبی و بی کیفیت در بازار خرید را کمی سخت می کند. با ورود فناوری شارژ سریع در گوشی های سامسونگ، شارژرهای سریع با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند. شارژر سریع سامسونگ به کاربر این امکان را می دهد که بدون آسیب رساندن به باتری گوشی موبایل، گوشی را در زمان کمتری شارژ کند. قابل ذکر است که در هنگام استفاده از این نوع شارژ، علاوه بر پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سامسونگ برای گوشی موبایل و داشتن شارژر سریع در دست، کابل مورد استفاده برای شارژر باید از نوع شارژر سریع سامسونگ باشد . قابکده انواع شارژرهای سریع سامسونگ اورجینال و با کیفیت را به شما پیشنهاد می کند. انواع شارژرهای سریع سامسونگ شامل: شارژر دیواری، شارژر بی سیم و … را با بهترین قیمت و کیفیت بالا می توانید با مراجعه به فروشگاه در سطح شهر و یا خرید آنلاین از سایت قابکده خریداری کنید. این محصولات با توضیحات لازم در قسمت حمل و نقل سامسونگ موجود می باشد. مراقب باشید، بسیاری از دلالان بازار با عرضه شارژرهای تقلبی و بی کیفیت به نام شارژر سریع سامسونگ، به گوشی موبایل و باتری آن آسیب وارد می کنند. خبکده انواع شارژرهای سریع سامسونگ را با گارانتی اصلی به مشتریان می فروشد.

چرا سایت قابکده؟

تمامی شارژرهای سامسونگ که در قابکده فروخته می شوند اورجینال هستند و در توضیحات ذکر می شوند مگر اینکه اصل و کیفیت پایین تری نسبت به ساخت چین داشته باشند. همچنین در زمان خرید برای اطمینان کاربر گارانتی تعویض شارژر به شما ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا