اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین بازی‌های دخترانه روی گوشی برای اندروید

انتخاب بازی دختران با پسران قدری متفاوت است. گرچه این تفاوت عمومیت ندارد؛ اما می‌توان گفت که از دنیای متفاوت آنها ناشی می‌شود. شرکت‌‌های سازنده بازی، استانداردهای خاصی برای تفکیک بازی‌های دخترانه و پسرانه دارند. گرچه همانند گذشته محدودیت‌ها و خط‌کشی مشخصی وجود ندارد اما، بازهم بازی‌هایی وجود دارد که بیشتر ویژه دختران است یا بازی‌هایی هست که پسران تمایل بیشتری برای انجامش دارند. با این همه شرکت‌های تولید کننده بازی‌ها، در تلاش‌اند که بتوانند تفکرات جنسیتی را کنار زده و تساوی حقوق زن و مرد را در این مورد نیز رعایت کنند.

حال اگر به دنبال بازی خاصی برای دختران باشید؛ می‌توانید به گزینه‌های بسیاری مراجعه کنید که برای این دسته از افراد طراحی و تولید شده‌اند. این نوشتار با هدف معرفی و شرح کوتاهی از این‌گونه بازی‌ها، در تلاش است به شما کمک کند بهترین انتخاب را داشته باشید. البته که باز هم تاکید می‌شود که تمام این بازی‌ها تنها برای دختران مفید نیستند؛ بلکه برخی را پسران نیز می‌توانند انجام دهند. رنگ صورتی و تنالیته شاد یا داستان‌های فانتزی، پسران بسیاری را نیز سر ذوق می‌آورد.

بهترین بازیهای دخترانه اندرویدی

تفاوت‌های بیولوژیکی نباید مانع از گذراندن ساعات خوش شود! اما کل‌کل کردن در این زمینه تفریح سالمی است (در صورتی که به دعواهای خطرناک ختم نشود) که از دیرباز وجود داشت. بچه‌ها عاشق بازی گروهی هستند، بنابراین همه می‌توانند این بازی‌ها را انجام دهند و به‌شدت شاد شوند. دیگر زمانه‌ای که تنها پسران متخصص بازی‌های ویدیویی بودند به پایان رسیده‌است. نه تنها در زمینه بازی‌های ویدیویی، بلکه در بسیاری از زمینه‌های دیگر دختران توانستند خود را به جامعه معرفی و ثابت کنند.

فهرستی که در ادامه می‌خوانید؛ شامل بازی‌هایی است که دختران بسیاری آنها را انجام داده و نمره بالایی کسب کرده‌اند. بسته به سلیقه شما،‌ یک بازی می‌تواند جذاب باشد یا نباشد. توضیحات بیان شده برای هر بازی، می‌تواند ماهیت آن را نشان دهد که آیا مطابق میل و سلیقه شما هست یا خیر!

از جلمه کارهایی که کاربران این بازی در فروشگاه خود انجام می‌دهند؛ برطرف کردن نیاز مشتریان و راهنمایی آنها، سازماندهی تازه‌ترین مجموعه‌ها و طرح‌ها برای جذب مشتریان و البته حفظ مشتریان و فروش محصولات به آنها است. در حین انجام این کارها باید فهرست لوازم مدرن و متنوع را یادداشت کنید؛ توجه مخاطبان را به بروشورها، تزیینات و فروشگاه‌ها جلب کنید و مهمتر از همه اینکه خلاقیت خود را نشان دهید.

۴. بازی BONNIE’S BRUNCH

Bonnie’s Brunch بازی جذابی درباره مدیریت غذا است. در این بازی باید در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود خدمات رسانی کنید و امتیاز بگیرید. خود را به جای شخصیت اصلی بازی یا همان بانی می‌گذارید و سفر خود را با کامیون غذای برانچ آغاز می‌کنید. این بازی در ۵۰ سطح گوناگون با چالش‌های متفاوت طراحی شده‌است که از تهیه و ارائه غذاهای معمولی به مشتریان کم گرفته تا مشتری‌مداری در سطح‌های گوناگون و تهیه غذاهای دشوارتر. در این هنگام باید مراقب مشتریان گرسنه باشید که از شما عصبانی نشوند و یا کامیون غذای شما را ترک نکنند. باید به آنها ثابت کنید که غذاهای شما لذیذ واقعی هستند.

رویای اصلی بانی که کار خود را با یک کامیون غذای بسیار کوچکی آغاز کرده بود؛ سفر به دور دنیاست. این کامیون که پدربزرگش به او هدیه داده؛ وسیله‌ای است که با پخت غذا و فروش آن به افراد در مناطق گوناگون، هزینه سفرش را تامین می‌کند. سرانجام این ماجراجویی رسیدن به پاریس زیباست! فروش خوب او در این کامیون غذا به این معنی است که از افراد زیادی در مسیرش خواهان خوراکی‌های او هستند که مسیر بازی با پیشرفت سطح پلیر، پیچیده‌تر می‌شود.

خوشبختانه روند یادگیری این بازی بسیار جذاب و هوشمندانه طراحی شده که به شما می‌آموزد چگونه یک یا دو میان وعده جدید را در هر سطح بازی بپزید. این میان وعده می‌تواند آیتم جدیدی در منو شما باشد یا اینکه از موارد پیشین الهام گرفته باشد. برای مثال ممکن است در یک سطح شیوه استفاده از وافل‌‌ساز و در سطح بعدی شیوه پختن وافل با شربت یا پنیر خامه‌ای به شما آموزش داده شود. هر یک از این مراحل کمی بیشتر از مرحله قبل طول می‌کشد، زیرا باید مواد روی صفحه را انتخاب کنید تا آنها را به قسمت آماده‌سازی غذا بیاورید و وقتی سفارش تمام شد، آن را به مشتری تحویل دهید. هنگامی که سطوح آموزشی را پشت سر گذاشتید، متوجه خواهید شد که مشتریان سریع می‌آیند و انتظار دارند که به‌سرعت هم سفارش خود را تحویل بگیرند.

برخلاف دادن یک لیوان شیر به کودکی پشت پیش‌خوان که به سرعت انجام می‌شود؛ آماده کردن وافل عسلی ممکن است قدری طول بکشد که همین زمان نسبتا طولانی ممکن است مشتریان را عصبانی کند. کیک‌های پنیر خامه‌ای و قهوه‌ها نیز زمان مورد نیاز خود را برای آماده‌سازی دارند. اینجاست که بانی به عنوان یک فرشته نجات وارد می‌شود. این بازی به مدیریت زمان در دوره های زمانی بسیار کوتاه بستگی دارد، اما همچنان به دقت نیز وابسته است. برای اینکه در یک بازی از مدیریت زمان استفاده کنید و همچنان سرگرم کننده باشد، نیاز به یک تعادل بسیار دقیق دارید. Bonnie’s Brunch این قسمت از بازی را به طرز شگفت انگیزی مدیریت می‌کند.

کیک‌ها برای یک بازی عالی هستند. کیک‌های شکلاتی بزرگ، کیک‌های اسفنجی کوتاه، کیک‌های مرطوب. در این بازی با انواع کیک‌ها نیز آشنا خواهید شد. عشق ما به غذاهای شیرین پخته شده هر روز بیشتر می‌شود. خوشبختانه، کیک مانیا راهی برای افراط عاشق شیرینی پزی ارائه می‌دهد. این بازی یک شبیه‌ساز است که شما را وادار می‌کند مجموعه‌ای از کیک‌فروشی‌ها را راه‌اندازی کنید و برای مشتریان مختلف، از خانم‌های مسن خوب و تاجران گرفته تا خرگوش عید پاک، خوراکی‌های خوشمزه درست کنید.

راضی نگه داشتن مشتریان در ظاهر امری ساده است. وقتی کسی وارد مغازه می‌شود، منویی به او می‌دهید و منتظر می‌شوید تا کیکی را انتخاب کند، که یکی از ترکیبی از شکل‌ها و رنگ‌ها خواهد بود. به عنوان مثال، یک کیک گرد با آیسینگ سفید، یا یک کیک مثلثی با آیسینگ قرمز. سپس کیک را در فر بپزید و پس از اتمام آن مایه کیک را روی آن قرار دهید، آن را به مشتری تحویل دهید و پول او را بگیرید. در طول این فرآیند، یکی دو مشتری دیگر وارد می‌شوند، بنابراین باید سفارش‌های آنها را نیز مدیریت کنید.

۶. بازی DIVERSION

Diversion یک بازی مسابقه‌ای هیجان انگیز است. سرگرمی را می‌توان شعار بی‌پایان این بازی دانست. هدف دویدن، پریدن، بالا رفتن، آویزان شدن، شنا کردن، سر خوردن و حتی پرواز است! با پیشروی در سطوح بالاتر، قفل صدها شخصیت جدید را باز خواهید کرد و گیم‌پلی و خطرات جدید را به چالش بکشید. دوستان خود را به ماجراجویی‌های باورنکردنی و چالش‌های بزرگ دعوت کنید. بازی را کنترل کنید و امتیازهای زیادی کسب کنید.

Diversion یک بازی با مفهوم و روند یادگیری بسیار ساده است. داستان پیچیده‌ای ندارد و تنها هدف گردآوری بیشترین امتیاز و ثبت بالاترین رکورد است. شما یک شخصیت هستید که همیشه رو به جلو حرکت می‌کند و می‌توانید با ضربه زدن روی صفحه گوشی بپرید. سطوح خطوط مستقیمی پر از جواهرات، ستاره‌ها و دیگر جوایز هستند. سطوح گوناگون بازی با رسیدن به خط پایان در هر مرحله ارتقا می‌یابند اما به‌دست آوردن ستاره‌ها و جواهرات مسیر انتهایی ندارد. این همان لذتی است که نمی‌توانید از آن دل بکنید و دوباره به بازی کردن متمایل خواهید شد.

احتمالاً یکی از بهترین جنبه‌های بازی، فرصت‌های دائمی برای کسب جوایز از طریق شرکت در رویدادها است. هر چند هفتهای یک‌بار اتفاقی می‌افتد که به شما فرصت می‌دهد تا یک مزرعه جدید به دست آورید (چه اقامت ۳۰ روزه یا یک مکان دائمی) و این برای شما امتیازی هنگفت خواهد بود؛ آن هم  زمانی که در حال ساخت مزرعه خود هستید.

۱۰. بازی CUT THE ROPE 2

Cut the rope 2 یک بازی بر اساس Om Nom، هیولای کوچکی است که به خوردن غذاهای خوشمزه معتاد است. با این حال، خوراکی‌ها فراتر از دسترس Om Nom هستند، و برای آزاد کردن آب نبات‌ها باید رشته‌ها را قطع کنید. این بازی دارای یک گیم پلی خلاقانه است که شما را وادار می‌کند با جاذبه رقابت کنید تا اطمینان حاصل کنید که وقتی طناب آویزان شده را می‌برید، آب نبات‌ها به دهان او می‌افتند. بازی دارای چندین سطح با چالش‌های متفاوت و شگفت انگیز است.

درصد بالایی از کودکان به حیوانات خانگی علاقه دارند. آنها دوست داشتنی و سرگرم کننده هستند. این بازی حماسی برای نجات حیوانات خانگی است که شامل بازی‌های پازلی کوچکی برای رها کردن حیوانات زیبا از ربایندگان شیطانی است. نکته منفی این بازی را می‌توان حرکات محدودی دانست که برای نجات حیوانات خانگی پیشنهاد می‌دهد. بنابراین، باید آنها را با دقت برنامه ریزی کنید. این بازی دارای گرافیک زیبا و رنگارنگ، حیوانات خانگی شایان ستایش از انواع مختلف مانند توله سگ، خرگوش، پاندا، خوکچه و غیره است.

از همان ابتدا واضح است که بازی کیم کارداشیان در مورد ظاهر است. اولین وظیفه شما در بازی این است که تصمیم بگیرید آواتار شما چگونه به نظر برسد، با گزینه‌هایی برای سفارشی کردن رنگ مو، چشم و پوست، مدل مو و مجموعه‌ای از لباس‌های اصلی کار سختی در پیش نخواهید داشت. با این حال نگران نباشید، زیرا هر چه باشد لاغر و زیبا خواهید بود. کیم مخاطبان خود را می‌شناسد. گزینه‌های آواتار زنانه پر زرق و برق هستند و آواتارهای مرد، رک و پوست کنده، کمی ظاهر عجیبی دارند.

به جای تاکو و فیله، بازیکنان می‌توانند از بین انواع کیک، تارت، پای و سایر غذاهای لذیذ انتخاب کنند. به همین ترتیب، تزئینات مناسب نانوایی مانند نمایش کیک و پای در دسترس بازیکنانی است که به شخصی سازی ظاهر مکان خود افتخار می‌کنند. علیرغم لذت بردن از این پیشنهاد به همان اندازه که از بازی‌های دیگر این سبک لذت بردیم، چیزهایی نیز برای تغییر وجود دارد.

با لیلی همراه شوید. او به تازگی باغ بزرگی را از عمه‌اش به ارث برده و قرار است به آن رسیدگی کند تا سرسبز و پر گل شود. اما برای کسی که باغبان نیست، این کار چالش‌های زیادی هم به همراه دارد.

لیلی در این بازی قرار است یک باغ را مدیریت کند؛ اما تمام کار شما باغبانی نیست. قرار است ماجراهای زیادی برای او پیش بیاید. او عاشق می‌شود، با آدم‌های اطرافش ماجراهایی پیدا می‌کند، و دست به کشف رازهای زیادی می‌زند. دیالوگ‌های متفاوتی هم میان او و اطرافیانش رد و بدل می‌شود. بازی خسته کننده نیست و مراحل مختلفی دارد که باید آن‌ها را طی کنید و گرافیک جذاب بازی آن قدر چشم‌نواز است که شما را چند ساعت پای بازی نگه می‌دارد. این بازی یکی از بهترین بازی های دخترانه جدید است که امتیاز ۴.۵ از ۵ را کسب کرده و علاوه بر این که شما را سرگرم می‌کند. برای یادگیری زبان هم به شما کمک شایانی خواهد کرد.

لیدی باگ و پسر گربه‌ای آمده‌اند که شهر پاریس را از دشمنان پس بگیرند و مردم را نجات دهند! شما هم می‌توانید در این مسیر همراه آن‌ها باشید.

اگر از طرفداران انیمیشن لیدی باگ هستید، این بازی جذاب را از دست ندهید؛ چرا که یکی از بهترین بازی‌های موجود در اندروید بوده که سرشار از هیجان است.

این بازی موفق شده که در گوگل پلی از ۵ امتیاز، ۴.۵ امتیاز را دریافت کند و توجه خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است. در این بازی  اکشن دویدنی، به جلو بروید، پول جمع کنید، مراحل بازی را طی کنید و شخصیت‌های مختلفی را وارد بازی کنید. همچنین، مراحل هر چه جلوتر می‌رود سخت‌تر می‌شوند و بیشتر توجه شما را جلب می‌کند. اگر هوس یک بازی هیجانی اکشن کرده‌اید، حتما باید سراغ این بازی جالب دخترانه بروید که یکی از بهترین بازی‌های در حال حاضر است.

۲۰. بازی The Sims

شاید بازی سیمز را از قدیم بشناسید. این بازی از سال‌ها پیش برای ویندوز و بعدا موبایل ساخته شد و با این که به نظر می‌رسد هیجان خاصی ندارد، اما خیلی‌ها را به خود معتاد کرده است. در این بازی شما آدم‌های مختلف را می‌سازید، لباس‌ها و ویژگی‌های ظاهری و اخلاقی آن‌ها را انتخاب می‌کنید. برایشان اسم انتخاب می‌کنید. خانه می‌خرید و حتی سر هر کاری که دوست دارید می‌فرستید. شما مانند ناخدای یک کشتی هستید که همه به فرمان شما گوش می‌دهند. پس هر کاری که دوست داشتید به کاراکترها دستور دهید تا انجام دهند. همچنین، احساسات و نیازهای آن افراد به شما نشان داده می‌شود که بهتر بتوانید آن‌ها را مدیریت کنید. بازی سیمز یک بازی دخترانه قدیمی اما ماندگار است که در طی این سال‌ها آپدیت شده و قابلیت‌های زیادی به آن افزوده شده است. همچنین گرافیک بازی رشد و بهبود چشمگیری داشته و از انجام آن خسته نخواهید شد. اگر به این قبیل بازی‌های مدیریتی علاقه دارید، این بازی برای شما است.

سخن پایانی

بازی کردن لذتی اعتیاد‌آور است که شما را تا ساعت‌ها بی‌حرکت پای نمایشگر می‌نشاند. یا به خود می‌آیید و می‌بینید که از ظهر تا نزدیک غروب روی کاناپه لم داده‌اید و تلفن همراه‌تان را در دست دارید. اگر به بازی کردن علاقه دارید؛ احتمالا فردی سرزنده هستید که راه بهتر شدن حالتان را بازی کردن می‌بینید. البته بهتر است در هیچ زمینه‌ای افراط نکنید و به اندازه بازی کنید.

سوالات متداول

آیا بازی‌های مخصوص دختران دسته‌بندی خاصی دارد؟

بهترین بازی‌های دخترانه اندرویدی را از کجا دانلود کنیم؟

هنگام دانلود و نصب بازی‌های دخترانه اندرویدی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

می‌خواهید لپ تاپ اپل خود را بفروشید یا به تنظیمات کارخانه برگردانید؟ مطلب زیر را بخبه طور کلی بازی‌های ویدیویی به جنسیت یا حتی سن خاصی محدود نمی‌شوند و همه می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. بنابراین این تعبیر اشتباه خواهد بود که بازی‌های ویدیویی مختص پسران است. با این وجود برخی توسعه‌دهندگان بازی‌های خود را به طور خاص برای یکی از گروه‌ها توسعه داده‌اند و جامعه هدف آن‌ها می‌تواند فقط پسران یا فقط دختران باشد. در این مطلب از دیجیاتو بهترین و جدید ترین بازی های دخترانه اندروید یا آیفون را معرفی خواهیم کرد.

بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون

پیش از هرچیز باید به این نکته اشاره کرد که با هیچ دلیلی نمی‌توان مشخص کرد که کدام بازی براساس جنسیت افراد انجام می‌شود. با این حال، برخی از دختران احتمالاً سبک‌های خاصی از بازی‌ها را ترجیح می‌دهند که چندان مورد تحسین بیشتر پسرها قرار نمی‌گیرد.

اگر به دنبال بازی‌هایی هستید که به طور خاص برای دختران طراحی شده، در این مطلب 25 مورد از بهترین و جالب ترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

گرافیک بازی HD است و محیط آن به صورت کاملا رنگارنگ طراحی شده و همچنین وجود شخصیت‌های مختلف از آن دسته ویژگی‌هایی است که نظر دختران را در بازی‌های ویدیویی به خود جلب می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه دانلود  بازی تاکنون بیش از یک میلیارد بار در گوگل پلی انجام شده که همین امر نیز محبوبیت آن را در بین بازیکنان تضمین می‌کند.

 Pet rescue

امتیاز در گوگل پلی: 4.7 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنتخیر

برای نجات حیوانات بامزه بازی نیز باید جعبه‌های رنگی را با یکدیگر تطبیق دهید اما مشکل بزرگی که وجود دارد این است که تعداد حرکات محدودی را می‌توانید انجام دهید. بنابراین باید تمام حرکات خود را با دقت برنامه ریزی کنید تا بتوانید به حیوانات دوست داشتنی کمک کنید.

گرافیک و محیط بازی نیز طراحی بسیار زیبا و رنگارنگی دارد و وجود حیوانات خانگی دوست داشتنی آن هم در انواع مختلفی مانند سگ، خرگوش، پاندا و موارد بسیار زیاد دیگر، باعث شده تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون یاد کنیم که هم اکنون می‌توانید به صورت رایگان آن را دریافت کنید.

دانلود بازی  Pet rescue

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنتبله

همچنین می‌توانید بازی را به صورت آفلاین نیز انجام دهید و با انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای بسیار ناچیز، محتوای اضافی را دریافت کنید. به طور کلی بازی طراحی و ساخت بسیار خوبی دارد و گیم پلی آن نیز بسیار ساده است، بنابراین یک گزینه مناسب برای کودکان و دختران محسوب می‌شود. این بازی دخترانه جدید و جالب را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.1 امتیاز در اپ استور: 4.2 نیاز به اینترنتخیر

طراحی بازی و شخصیت‌های بامزه آن می‌تواند کودکان و به ویژه دختران شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند و همچنین باعث افزایش خلاقیت آن‌ها شود تا این فرصت را برای مدیریت شیرینی پزی خود داشته باشند و خوشمزه‌ترین شیرینی و کیک‌ها را بپزید. این بازی دخترانه جالب را از اپ باکس زیر دانلود کنید.

Diversion

امتیاز در گوگل پلی: 4.0 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر

طراحی بازی بسیار چشمگیر است و به همین دلیل برای اجرای بازی Diversion به موبایل قدرتمندی نیاز پیدا خواهید کرد. البته همچنان با دستگاه‌های میان رده به بالا مانند پوکو X3 می‌توانید آن را تجربه کنید اما وجود لگ در برخی موارد اذیتتان خواهد کرد.

دانلود بازی Diversion

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.2 نیاز به اینترنتخیر

نیکی مدیر فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی است که محصولات بسیار زیادی دارد و افراد بسیار زیادی نیز از او خریداری می‌کنند. با این حال او در این راه به کمک شما نیاز پیدا خواهید کرد و باید به او در مدیریت این فروشگاه بزرگ کمک کنید تا همیشه رضایت مشتریان خود را داشته باشد و از طرفی دیگر باعث افزایش درآمد او شوید.

Cooking City

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر

بازی از چندین مرحله مختلف تشکیل شده که ویژگی‌های جدیدی برای ارائه دارند. همچنین وسایلی مانند اسپرسوساز و غیره نیز در بازی حضور دارند که می‌توان آن‌ها را ارتقا داد تا کارها را سریع‌تر انجام دهید. این بازی دخترانه جالب و جدید را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Cooking City

امتیاز در گوگل پلی: 3.9 امتیاز در اپ استور: 4.1 نیاز به اینترنتخیر

طراحی خلاقانه و البته بسیار رنگارنگ بازی، باعث شده تا از آن به عنوان یکی از مناسب‌ترین و بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون یاد کنیم که باعث سرگرم شدن کودکان شما نیز خواهد شد. علاوه بر این، در بازی از الگوها، رنگ‌ها، شکل‌ها و موارد مختلف دیگری استفاده شده که به یادگیری کودکان کمک خواهد کرد.

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر

اگر مهارت و خلاقیت بسیار زیادی در طراحی خانه داشته باشید، امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد. می‌توانید بالکن، حیاط خلوت، استخر و موارد مورد نیاز دیگری را بر اساس خلاقیت خود طراحی کنید و وجود محیط‌های بسیار رنگارنگ در بازی، نوید یک تجربه سرگرم کننده را برای کودکان نیز ارائه می‌کند.

همچنین در بازی رویدادهای هفتگی مختلفی نیز قرار گرفته که با حضور در آن‌ها می‌توانید یک بار دیگر خلاقیت خود را به چالش بکشید و امتیازات ویژه‌ای دریافت کنید. برای دانلود بازی دخترانه جالب از اپ باکس زیر استفاده کنید.

برای دسترسی سریع از سان لود استفاده کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 3.9 نیاز به اینترنتخیر

کارتون ماشا و خرس یکی از محبوب‌ترین‌ها برای کودکان و به ویژه دختران محسوب می‌شود و بازی که بر اساس این کارتون ساخته شده باشد نیز طبیعتا برای گروه سنی کودکان و دختران مناسب خواهد بود.

My Unicorn dress up for kids

امتیاز در گوگل پلی: 4.1 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنتخیر

بازی‌های Dress Up زیادی تاکنون منتشر شده که در آن‌ها می‌توان شخصیت‌های مختلف را با لباس‌ها و آرایش‌های مختلف شخصی سازی کرد و در My Unicorn dress up for kids باید همین کار را برای تک شاخ‌های مختلف انجام داد.

جز محیط بازی که کاملا طبق سلیقه دختران طراحی شده، این دسته از بازی‌ها، بسیاری از افراد را به یاد دوران کودک و عروسک بازی می‌اندازد و سبکی مانند داستان‌های دخترانه مانند باربی دارد. My Unicorn  تماماً درباره محیط‌های رنگی و جادویی، موجودات بامزه و دوست داشتنی و خلاقیت است و یکی از جالب ترین بازی های دخترانه محسوب می‌شود.

دانلود بازی My Unicorn dress up for kids

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر

Cut the Rope 2

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر

البته که Cut the Rope 2 به طور کلی برای تمام علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل طراحی شده، اما وجود برخی ویژگی‌ها در آن باعث شده تا به یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون تبدیل شود.

Cut the Rope یک بازی فیزیکی است که در آن بازیکنان نقش یک هیولای کوچک به نام Om Nom را در دست دارند که به خوردن غذاهای خوشمزه علاقه بسیار زیادی دارد. با این حال دسترسی به این غذها مکل است و شما برای رسیدن او به آب نبات‌ها، باید طناب‌ها را قطع کنید. گیم پلی ساده بازی بسیار خلاقانه طراحی شده و به راحتی هر بازیکنی را جذب خود خواهد کرد.

همچنین بازی شامل مراحل متعدد با چالش‌های مختلف و شگفت انگیز می‌شود که در نسخه دوم تعداد شخصیت‌های آن، عناصر گیم پلی جدید و ماموریت‌های دشوار بازی نیز افزایش پیدا کرده است.

دانلود بازی Cut the Rope 2

امتیاز در گوگل پلی: 4.0 امتیاز در اپ استور: 3.4 نیاز به اینترنتخیر

به طور کلی بازی با طراحی دخترانه خود، طیف گسترده‌ای از وظایف مانند حساب و کتاب به عنوان یک صندوقدار، تمیز کردن فروشگاه و ایجاد برچسب برای محصولات را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و برای رفتن به سطح‌های بالاتر باید این کارها را با حداقل امتیاز مورد نیاز انجام دهید. برای دانلود این بازی دخترانه جدید و جالب از اپ باکس زیر استفاده کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.4 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 3.6 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

از جمله مواردی که باعث شده تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید یاد کنیم، واقعی بودن آن است. بازیکنان می‌توانند از بین بافت‌های مختلف پارچه موردنظر خود را انتخاب کنند، آن را برش داده و همان طوری طراحی کنند که می‌خواهند. همچنین می‌توانید سفارش‌های مورد نظر خود را دریافت کنید تا در زمان اعلام شده آن‌ها را تحویل دهید. این بازی دخترانه را از اپ باکس زیر می‌توانید دانلود کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.8 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 3.8 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

همچنین مراحل ابتدایی بازی روند پخت و پز را به بازیکنان آموزش می‌دهد، بنابراین نگران یادگیری بازی نیز نباشید. از طرفی دیگر دستور پخت‌های بسیار زیاد و ابزار مختلف در بازی وجود دارد که تجربه آن را واقعی و هیجان انگیز جلوه می‌دهد.

امتیاز در گوگل پلی: 3.8 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.1 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.0 امتیاز در اپ استور: 3.8 نیاز به اینترنتبله

Inside Out Emotion Bubble

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.1 نیاز به اینترنتبله

Inside Out بدون شک یکی از بهترین انیمیشن‌های دیزنی محسوب می‌شود و بازی Inside Out Emotion Bubble با استفاده از گیم‌پلی ساده خود، به یکی از بهترین بازی‌های موبایل برای دختران تبدیل شده است.

شاید ایده این دسته از بازی‌ها که در آن‌ها باید با استفاده از توپ یا گوی خود سایر توپ‌ها را از بین ببرید کمی تکراری به نظر می‌رسد، اما اگر از طرفداران این سبک از بازی‌ها هستید، Inside Out Emotion Bubble با ترکیب و طراحی رنگی فوق‌العاده زیبا و هیجان‌انگیز خود می‌تواند به گزینه موردعلاقه شما تبدیل شود.

همچنین وجود چندین شخصیت بامزه در این بازی تضمین می‌کند که دختران این بازی را بیشتر دوست خواهند داشت.

دانلود بازی Inside Out Emotion Bubble

امتیاز در گوگل پلی: 4.7 امتیاز در اپ استور: 4.8 نیاز به اینترنتخیر

سوالات متداول درباره بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون

وانید: در ایران حتی پدران و مادران برای دانلود بازی‌ بدون خون و خونریزی به‌سراغ جستجوی «بهترین بازی های دخترانه» می‌روند. به‌همین دلیل در این مقاله با حفظ کلیدواژه پرجستجوی ذکر شده به سراغ بازی‌هایی پر رنگ و لعاب رفتیم، هرچند در رسانه زومجی اعتقاد داریم لزوما نمی‌توانیم بازی‌ها را پسرانه یا دخترانه خطاب کنیم و اعتقادی به جنسیتی بودن بازی‌ها نداریم. در این مقاله رویکرد ما انتخاب بازی‌هایی است که عمدتا موردتوجه دختران و کودکان بوده‌اند.

در این مقاله، ما به معرفی بازی‌هایی می‌پردازیم که بیشتر جامعه‌ی بازیکنان آن‌ها را دختران تشکیل داده‌اند یا می‌توانند برای گیمر‌های دختر در رده سنی‌های مختلف، جذاب واقع شوند. البته باید این نکته را نیز توجه داشت که صنعت گیم دیگر یک موضوع جنسیتی نیست و شاهد تفاوت سلیقه در دانلود بازی‌های مختلف هستیم. زیرا کاملا واضح است که سلایق هر گروهی، محدود به باور‌ها و انتظارات از پیش تعیین شده توسط سایر افراد نیست و می‌توانند کاملا متغیر و متفاوت باشند. در ادامه با معرفی بهترین بازی های دخترانه اندروید همراه زومجی باشید.

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: MovieStarPlanet ApS
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Coco Play By TabTale
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Storm8 Studios
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Glu
  • قیمت: رایگان

۲۱بازی خیاط باشی (بازی خیاطی)

  • سبک: تفننی
  • استودیو: بلوط گیمز
  • قیمت: رایگان

خیاط باشی، یک بازی شبیه‌سازی خیاطی است که شما در آن وظیفه‌ی تولید و فروش لباس‌های زنانه را دارید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بازی، دوبله و صدا گذاری با کیفیت مشتری‌ها است که حس آشنا و خوبی را به بازیکنان ایرانی منتقل می‌کند. بازی در زمینه‌ی گرافیک نیز عملکرد مناسبی دارد و می‌توا‌ند بازیکنان را به خوبی راضی نگه‌دارد.

روند بازی خیاط باشی به‌گونه‌ای است که بازیکن باید در هر مرحله و در یک زمان مشخص شده، سفارشات مشتریان خود را آماده کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل دهد تا درنهایت به مراحل بالاتر راه یابد. با ورود به سطوح بالاتر، تنوع مشتری‌ها نیز افزایش باید و در نتیجه شرایط هم به نسبت سخت‌تر پیش می‌رود. اگر به‌دنبال یکی از بازی ساخت ایران می‌گردید، بازی خیاط باشی می‌تواند انتخاب بسیاری خوبی برای شما محسوب شود. بازی خیاط باشی را می‌توانید به‌صورت رایگان از اپلیکیشن‌های بازار و مایکت دانلود کنید.

دانلود بازی خیاط باشی (بازی خیاطی) موبایل

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Zynga
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: GameHouse Original Stories
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: Rendered Ideas
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Budge Studios
  • قیمت: رایگان

۱۶بازی Hotel Frenzy: Home Design | هتل فرنزی

  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: Casual Joy Games
  • قیمت: رایگان

Hotel Frenzy: Home Design یک بازی خوش ساخت و پر طرفدار در سبک شبیه‌سازی و مدیریتی است. بازی کنترل یک هتل را به شما می‌سپارد تا با تکیه بر مهارت‌های مدیریتی و سرعت عمل خود، به بهترین شکل به مشتریان خود پاسخ دهید. شما باید تمام خدماتی که یک هتل واقعی ارائه می‌کند را در اختیار مراجعه کنندگان بگذارید.

با اینکه بازی Hotel Frenzy: Home Design گیم‌پلی روان و ساده‌ای دارد، اما به مرور شرایط را پیچیده‌تر می‌کند و مشتریان بیشتری را به سمت هتل شما هدایت می‌کند. بازی گرافیک و رنگ بندی خوبی دارد و انیمشین‌های بامزه‌ای را به تصویر می‌کشد. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید، Hotel Frenzy: Home Design می‌تواند حسابی شما درگیر خود کند.

دانلود بازی Hotel Frenzy: Home Design برای اندروید

  • سبک: فکری
  • استودیو: King
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: G5 Entertainment
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Storm8 Studios
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: SeyeonSoft
  • قیمت: رایگان

۱۱بازی Inside Out Thought Bubbles | اینساید اوت

  • سبک: فکری
  • استودیو: Kongregate
  • قیمت: رایگان

Inside Out Thought Bubbles یک بازی پازل محور براساس انیمیشن Inside Out است که بازیکن را با رایلی، کاراکتر اصلی داستان همراه می‌کند. رایلی هم مانند همه‌ی انسان‌ها از احساسات گوناگونی مانند شادی، ترس، خشم، اندوه و نفرت بهره می‌برد؛ اما نکته‌ی متفاوت و جالب این است که در دنیای انیمیشنی Inside Out همه‌ی احساسات جان دارند و می‌توانند تصمیم بگیرند و حتی صحبت کنند.

بازی اندروید Inside Out Thought Bubbles از یک گیم‌پلی آشنا بهره می‌برد که احتمالا مشابه آن را در آثار مختلف تجربه کرده‌اید. بازی در هر مرحله گوی‌های رنگارنگی را مقابتان قرار می‌دهد تا با جابه‌جا کردن و کنار هم قرار دادن موارد هم‌رنگ، آن‌ها را منفجر کنید. Inside Out Thought Bubbles مرحل بسیاری را در خود جای داده است و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم خود نگه‌دارد. بازی Inside Out Thought Bubbles را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Inside Out Thought Bubbles برای اندروید

  • سبک: تفننی، فکری
  • استودیو: King
  • قیمت: رایگان
  • سبک: فکری
  • استودیو: Jam City, Inc
  • قیمت: رایگان
  • سبک: اکشن
  • استودیو: Pomelo Games
  • قیمت: رایگان
  • سبک: آرکید، اکشن
  • استودیو: SYBO Games
  • قیمت: رایگان

۶بازی Cut the Rope 2 | کات دِ روپ

  • سبک: فکری
  • استودیو: ZeptoLab
  • قیمت: رایگان

Cut the Rope 2‌ در هر مرحله، از شما می‌خواهد تا با قطع به موقع طناب‌ها و استفاده درست از شرایط محیطی، به بهترین شکل آبنبات‌ها را به سمت دهان شخصیت اصلی بازی هدایت کنید. همچنین با ورود به مراحل بالا‌تر، موانع و ابزار‌های مختلفی به بازی اضافه خواهند شد که درنهایت باعث افزایش سختی مراحل می‌شوند. بازی Cut the Rope 2 درکنار گیم‌پلی عالی خود، از گرافیک زیبا و انیمیشن‌های با مزه‌ای بهره می‌برد. بازی Cut the Rope 2 هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید

  • سبک: ماجراجویی، فکری
  • استودیو: SQUARE ENIX LTD
  • قیمت: رایگان

دانلود بازی Croft GO برای اندروید

  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: IGG.COM
  • قیمت: رایگان
  • سبک: فکری
  • استودیو: Better Life – Color and Draw
  • قیمت: رایگان
  • سبک: شبیه‌سازی، استراتژی
  • استودیو: Supercell
  • قیمت: رایگان
  • سبک: موسیقی
  • استودیو: Space Ape
  • قیمت: رایگان

 

دکمه بازگشت به بالا