کسب و کار ایرانی

با کفپوش خودرو و انواع آن آشنا شوید

وقتی ماشین جدیدی می‌خرید، ماشین کف‌پوش‌هایی دارد که معمولاً پلاستیکی هستند. جنس این زیرپایی ها معمولا از پلاستیک است و خیلی زود فرسوده می شود. زیرپایی از کثیف شدن خودرو جلوگیری می کند و تمیز کردن آن را آسان می کند. بنابراین استفاده از فرش خودرو در روزهای بارانی و برفی از گل آلود شدن کف خودرو جلوگیری می کند و تشک ها زیرپایی های راحتی هستند که به راحتی در خودرو کمک می کنند، بنابراین بهتر است زیرپایی وسیله نقلیه داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم شما را با کفپوش خودرو آشنا کنیم تا بتوانید بهترین کفپوش را برای خودروی خود انتخاب کنید و آن را زیبا و تمیز جلوه دهید. همچنین اگر قصد خرید کفپوش پراید و یا ماشین های دیگر را دارید، ما به شما فروشگاه بهنیکان را معرفی خواهیم کرد.

اهمیت استفاده از کفی ماشین

کفپوش نه تنها گرد و غبار کفش ها را جمع می کند تا در سرتاسر خودرو پخش نشود، بلکه به راحتی رانندگی نیز کمک می کند. زیرپایی ها نه تنها زیبا هستند، بلکه نقش مهمی در آرامش پا و جلوگیری از خستگی در هنگام رانندگی دارند. اگر مواد نرم و مناسب باشد، پاها در هنگام رانندگی کمتر خسته می شوند.

کفپوش ها در انواع و رنگ های مختلف با قیمت های مختلف در بازار موجود می باشند و در زیر لیست شده اند:

مراتع ZD

این کفپوش ها از پلیمر پلاستیکی مخصوص ساخته شده اند و از زیباترین و گران ترین نمونه های موجود در بازار هستند. این کفش های خودرو به گونه ای طراحی شده اند که فضایی را برای کف پا در خودرو ایجاد می کنند تا جنس آن نیز به گونه ای باشد که بتوان آن را بارها شست و شو داد و مجددا استفاده کرد. کفپوش سه بعدی آب و کثیفی را به راحتی جذب می کند و خاصیت ضد لغزش دارد. این کفپوش ها از نمونه های گران قیمت موجود در بازار هستند و می توانند ظاهری تمیز و زیبا به فضای داخلی خودروی شما ببخشند.

کف پارچه

این مدل کف پوش پارچه ای بوده و یکی از ساده ترین انواع کفپوش های موجود می باشد. در لبه های این کف از نوارها و قطعات پلاستیکی استفاده شده است که امکان لیز خوردن را ندارد. تهیه این نوع کفپوش آسان است زیرا برای مدل های مختلف خودرو موجود است و نصب آنها نیز آسان است و کار سختی نیست. کفش های پارچه ای دوام ندارند و در مدت زمان کوتاهی غیر قابل استفاده می شوند. قابلیت نظافت کف پارچه کم است، پس از کثیف شدن با آب و گرد و غبار، کثیفی آن به راحتی قابل مشاهده است و نیاز به شستشو دارد.

کفپوش پلاستیکی

کفپوش پلاستیکی نیز نمونه ای از کفپوش های خودرو با دوام و ماندگاری بالا می باشد. بسیاری از خودروهای جدید با این پایه‌ها عرضه می‌شوند و فروشندگان آنها را به صورت رایگان روی خودروها قرار می‌دهند. ساختار کفپوش به راحتی سر نمی خورد و در حرکت پدال ها اختلال ایجاد نمی کند، به علاوه جنس آن باعث نمی شود که کف پا هنگام رانندگی احساس سختی و ناراحتی کند. زیرپایی های پلاستیکی معمولا به رنگ مشکی ساخته می شوند و شستشوی آنها بسیار آسان است. این کفپوش ها برای همه مدل های خودرو تولید نمی شوند و فقط برای مدل های خاص قابل ارائه هستند.

کفپوش وینیل یا بافته شده

جنس این مدل کفپوش وینیل بوده و در مقایسه با نوع پلاستیکی از دوام بیشتری برخوردار است. در طراحی این مدل از برجستگی هایی در پشت استفاده شده است که از حرکت و سر خوردن آن جلوگیری می کند. کفپوش حصیری برای انواع خودرو ساخته می شود و به راحتی تهیه می شود. این نوع زیرپایی مانند نمونه های دیگر به راحتی تمیز می شود.

بوی کف

کفپوش نمدی همچنین قادر به جذب آب و گرد و غبار است انعطاف پذیری این مدل نصب آن را آسان کرده و به راحتی در کف خودرو نصب می شود این پد نرم است و به راحتی تمیز می شود

کفپوش ژله ای

این نوع ترولی نیز یکی از نمونه های باکیفیت و با عمر طولانی می باشد. قالب آن نیز کف خودرو را می پوشاند و به راحتی لیز نمی خورد و همچنین از نفوذ مایعات به کف خودرو جلوگیری می کند. این نمونه شسته شده و مانند نمونه های دیگر قابل تمیز شدن است.

نکات مهم کفی ماشین

کاشی های کم ضربه را می توان در خانه برش زد و فرش کرد و در ماشین استفاده کرد اما تغییر زیاد و ماندگاری ندارند اما معمولا گرد و غبار را به خود جذب می کنند و آب آسیبی به زیر خودرو وارد نمی کند.

اگر آب یا مایعات دیگری روی کف پوش پاشیده شود و تمیز نشود ممکن است پس از مدتی کف خودرو پوسیده شود پس بهتر است پس از نفوذ مایع تمیز شود تا به کف خودرو آسیبی وارد نشود.

هنگام خرید زیرپایی از استاندارد و اندازه کف خودرو اطمینان حاصل کنید و از خرید کفپوش مناسب برای همه خودروها خودداری کنید.

در نهایت به این نکته توجه کنید که در صورت لیز خوردن کفپوش خودرو، آن را تعویض کنید. زیرا می تواند باعث حرکت پدال و بروز حادثه شود.

دکمه بازگشت به بالا