اقتصادیکسب و کار ایرانی

آیا واکس داشبورد خودرو می‌تواند بر روی صفحه نمایش خودرو تأثیر بگذارد؟

چگونه قسمت بیرونی شیشه جلو خودرو را تمیز کنیم

  • خرید واکس داشبورد نانوسان: برف پاک کن های شیشه جلو خود را بلند کنید:قبل از اسپری کردن هر محلول تمیزکننده (خانگی یا خریداری شده)، مطمئن شوید که برف پاک کن های شیشه جلو خود را بلند کرده اید تا بتوانید تمام قسمت ها را به خوبی تمیز کنید.
  • نیمی از شیشه جلو را با محلول تمیز کننده اسپری کنید:از سمت چپ شروع کنید.محلول را 2-3 بار اسپری کنید و مطمئن شوید که وسیع ترین ناحیه ممکن را پوشش می دهید.
  • با دستمال مرطوب عمودی پاک کنید:با دستمال میکروفیبر و یا روزنامه خود شروع به پاک کردن کنید.از مرکز بالایی شروع کنید و آن را مستقیماً پایین بیاورید.مطمئن شوید که یک خط عمودی را حفظ کنید.دست خود را به سمت بالا برگردانید و یک خط عمودی دیگر را پاک کنید.از مرکز به سمت انتهای شیشه جلو حرکت کنید.
  • پاک کردن با خطوط افقی مستقیم:پس از تکمیل مرحله قبل، اکنون وقت آن است که یک پاک کردن افقی انجام دهید.دوباره از مرکز بالایی شروع کنید و به سمت لبه پاک کنید.
  • طرف دیگر:این کارها را روی نیمه کثیف دیگر شیشه جلو تکرار کنید.اگر پارچه شما در اثر پاک کردن یک نیمه بسیار کثیف شد، برای نیمه دیگر از پارچه تمیز استفاده کنید.

 چگونه قسمت داخلی شیشه جلوی خودرو را تمیز کنیم

  • محصولات نانو دکتر بیز: داشبورد را بپوشانید:چند پارچه میکروفیبر یا روزنامه روی داشبورد خود بگذارید تا مطمئن شوید که شیشه پاک کن روی داشبوردتان چکه نمی‌کند.
  • اسپری محلول تمیز کننده (خانگی یا خریداری شده):پاک کننده شیشه را روی پارچه میکروفیبر خود اسپری کنید و با تمیز کردن نیمه شیشه جلو شروع کنید.از گوشه بالایی شروع کنید و با خطوط عمودی حرکت کنید.
  • تمیز کردن طرف دیگر:به تمیز کردن نیمه دیگر شیشه جلو ادامه دهید.از گوشه بالایی شروع کنید و با خطوط عمودی به سمت پایین پاک کنید.مطمئن شوید که به گوشه ها نیز وارد می شوید.

چگونه شیشه های دودی خودرو خود را تمیز کنیم

اگر شیشه های دودی دارید، اما نمی دانید چگونه آنها را تمیز کنید ، در اینجا نحوه تمیز کردن شیشه های دودی خودرو آورده شده است:

  • مایع شیشه شوی نانوسان: ماشین خود را در سایه پارک کنید:من همیشه هنگام تمیز کردن شیشه های دودی خود سعی می کنم ماشینم را در سایه پارک کنم.این به من امکان می دهد تا قبل از اینکه محلول پاک کننده خشک شود ، آن را پخش کنم.اگر خیلی سریع خشک شود می‌تواند لکه‌هایی باقی بگذارد و به نظر می‌رسد که من هرگز شیشه ها را تمیز نکرده‌ام.

در مرحله آخر پنجره ها را تمیز کنید:من همیشه تمیز کردن پنجره ها را در مرحله آخر انجام می دهم.چون اگر ابتدا آنها را تمیز کنم ، ممکن است زمان تمیز کردن دیگر قسمت های خودرو ، دوباره کثیف شوند.من با تمیز کردن فضای داخلی، سپس بیرون شروع می کنم و در آخر پنجره ها را تمیز می کنم.

  • انتخاب محصولات ایمن:باید دشمنان شیشه های دودی را شناسایی کنید!برخی از محصولات در بازار وجود دارند که رنگ پنجره شما را کاملاً از بین می برند.از استفاده محصولات پاک کننده ای که بر پایه آمونیاک ساخته شده اند، خودداری کنید.رنگ پنجره همیشه از داخل انجام می شود، بنابراین هنگام تمیز کردن قسمت داخلی بیشتر مراقب باشید.
  • شروع به تمیز کردن کنید:اگر از پاک کننده مایع استفاده می کنید، باید محلول خود را در یک سطل با آب رقیق کنید.دستورالعمل هایی در مورد نسبت، روی همان محصول وجود خواهد داشت.حداقل دو پارچه میکروفیبر داشته باشید.از یکی برای پاک کردن هنگام اسپری با محصول تمیزکننده و دیگری برای خشک کردن پنجره استفاده کنید.

 توضیحات

همیشه عواملی بیرونی مانند باران، آلودگی هوا، گرد و خاک و … باعث کثیف شدن بدنه‌ی خودرو می‌شوند. اما چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از واکس مناسب برای خودرو است. همانطور که می‌دانید به علت پیشرفت تکنولوژی امروزه محصولات بسیار گوناگونی در زمینه‌ی نظافت و نگهداری خودرو وجود دارد. یکی از این محصولات واکس بدنه مفرا است که جز کاربردی‌ترین‌ها قرار گرفته است. این واکس مایع واکسی حرفه ای برای براقیت و جلا دادن بدنه اتومبیل می باشد. همچنین ماندگاری بالای این محصول باعث می‌شود تا مدت‌ها رنگ بدنه اتومبیل شما براق بماند. همچنین واکس بدنه مفرا جهت محافظت از بدنه خودرو با رنگ های مختلف است و کوچک‌ترین ضرری به رنگ بدنه‌ی خودرو نمی‌رساند.

واکس بدنه مفرا Mafra Last Touch، واکسی فوق العاده حرفه ای برای براقیت و جلا دادن بدنه خودرو میباشد.

ماندگاری بالای واکس بدنه مفرا Mafra Last Touch، باعث می شود تا مدت ها رنگ بدنه اتومبیل شما براق بماند و همچنین به موجب خاصیت آنتی استاتیکی موجود در LAST TOUCH گرد و خاک به راحتی نمی تواند روی ماشین شما جا خشک کند.

واکس بدنه مفرا Mafra Last Touch، فاقد سیلیکون می باشد و در فرمولاسیون آن از سیلیکون ( که یک ماده ی براق و چرب کننده است ) استفاده نشده است.

این فرمولاسیون موجب محافظت از رنگ خودرو در برابر اشعه خورشید شده و کوچک‌ترین ضرری به رنگ بدنه‌ی خودرو نمی‌رساند، همچنین موجب افزایش درخشش در بدنه خودرو می گردد.

دیگر ویژگی های این محصول به شرح زیر است:

  • محافظت طولانی مدت
  • فاقد سیلیکون
  • کارآیی بالا
  • عدم جذب گرد و غبار
  • ایجاد براقیت و شفافیت

طریقه استفاده :

  •  بدنه خودرو را کاملا تمیزنمایید
  •  مقداری از واکس را روی بدنه خودرو اسپری نمایید
  • اجازه دهید واکس تاثیر خود را بگذارد
  • در آخر با استفاده از دستمال مایکروفایبر آن را پاک کنید

برند  مفرا MA-FRA در سال ۱۹۶۵ در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد. پنجاه سال موفقیت و رشد چشمگیر و ایده های جدید، این شرکت را به طور جدی به عنوان یک رهبر بلامنازع  معرفی کرده است.مفرا  با استفاده از نوآوری ها ی خلاقانه، جذاب و مستمر توانست نظر بسیاری از علاقمندان را جلب نماید و در سال ۱۹۸۴ در جایگاه محبوب ترین برند محصولات لوکس اتومبیل  ایتالیا قرار بگیرد . این شرکت همیشه در کنار مشتریان خود بوده است و هم به  کاربران عادی و هم متخصصان  این حرفه کمک کرده تا هرگونه مشکلی را، به راحتی برطرف کنند. مهمترین ویژگی محصولات مفرا تنوع فوق العاده محصولات آن می باشد به طوری که در حال حاضر بیش از ۱۳۰ محصول متفاوت در خانواده ی  مفرا قرار دارد . ظاهر فوق العاده شیک و مشتری پسند ، کیفیت فوق العاده تمامی محصولات و نو آوری های خلاقانه در اکثر محصولات باعث افزایش روز افزون تعداد مشتریان شده است و  توانسته به مرور زمان مفرا را به عنوان یکی از ۱۰ برند معتبر لوکس اتومبیل جهان معرفی کند. تمامی محصولات این برند گیاهی و دوستدار طبیعت می‌باشند.

دکمه بازگشت به بالا