ورزش

بازی با ایران چالشی بزرگ برای ما خواهد بود/ نباید آنها را دست‌کم بگیریم

به گزارش شفاف، گرگ برهالتر سرمربی تیم فوتبال آمریکا در تازه ترین اظهار نظر خود از تیم شاگردانش از انگلیس، ایران و برنده پلی آف اروپا (اسکاتلند، ولز و اوکراین) در گروه B 2022 خبر داد. جام جهانی قطر گفت: جای تعجب است که انگلیس در گروه ما آزاد است، به نظر من این بازی همیشه با توجه به حضور انگلیس و حمایت از او در فوتبال استوار است.

وی درباره بازی با ایران نیز گفت: به نظرم بازی با ایران در کل چالش بزرگی برای ما خواهد بود. من کمی می ترسم که افکار عمومی یا رسانه ها ایران را یک حریف ساده بدانند، اما ایران گروهی است که نباید دست کم گرفت، آنها یک حریف واقعی خواهند بود.

تیم فوتبال ایرانی-آمریکایی پیش از این در جام جهانی 1998 فرانسه به مصاف یکدیگر رفته است که ایران موفق شد با نتیجه 2 بر یک پیروز شود، حالا دو تیم در 8 دی ماه 1401 در یک بازی مهیج به مصاف هم خواهند رفت. در ورزشگاه التمامه به مصاف یکدیگر رفتند.

سرمربی تیم ملی آمریکا در پایان گفت: به طور کلی، بازی سختی خواهد بود. وقتی تیم اروپایی به این گروه اضافه شود تیم خوبی خواهد بود و صعود به آن سخت می شود، اما این اتفاق خوبی است، زیرا فکر می کنم چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. کوهنوردان دور بعد، در بازی پایانی A قرعه کشی خواهند شد.

دکمه بازگشت به بالا