ورزش

اگر صنعت نفت پول داشت بهترین تیم ایران می‌شد / به فکر قهرمانی و سهمیه نیستیم

ریکانی: اگر صنعت نفت پول داشت بهترین تیم ایران می‌شد / به فکر قهرمانی و سهمیه نیستیم

هافبک صنعت نفت گفت: این تیم بودجه محدودی دارد و نمی‌تواند به فکر رقابت با بزرگان باشد.

طالب ریکانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سی وی نت، در خصوص شرایط این روزهای صنعت نفت گفت: بعد از بازی‌ها یک استراحت کوتاه داشتیم و حالا در اردوی تهران به سر می‌بریم. با تیم هرمزگانی بازی کردیم که البته نتیجه اهمیتی نداشت. مهم مرور کارهای تاکتیکی است و آمادگی بیشتر برای لیگ. بازی‌های دوستانه در پیش داریم تا آماده روزهای مهمتر شویم.

وی درباره عملکرد زردپوشان در لیگ خاطرنشان کرد: لیگ را خوب شروع کردیم و خودم هم عملکرد بدی نداشتم. سال گذشته در ابتدا مصدوم بودم و در ادامه بدنم آماده شد. امسال با کادرمان در ابتدا خوب شروع کردیم و امیدوارم موفقیت‌های‌مان ادامه داشته باشد. دیدار بعدی؟ بازی بعدی‌مان در آبادان است. بعد از بازی مقابل نساجی به تحلیل پرداختیم و امیدوارم با پوشش نقاط ضعف تیم، دل مردم آبادان را شاد کنیم.

بازیکن تیم صنعت نفت در خصوص انتقادات از خط دفاعی این تیم گفت: وقتی تیم گل می‌خورد یعنی مشکل وجود دارد. وقتی باخت می‌آورید همه مقصرند. باید تلاش کنیم تا به هیچ تیمی موقعیت ندهیم. امیدوارم امتیاز بگیریم و در نیمه اول جدول حضور داشته باشیم.

ریکانی درباره هدف‌گذاری برای صنعت نفت در فصل جاری خاطرنشان کرد: به بودجه ما نگاه کنید. ما به فکر قهرمانی و سهمیه نیستیم. به فکر این هستیم بازی به بازی جلو برویم و موفقیت کسب کنیم. اگر صنعت نفت پول داشت بهترین تیم ایران می‌شدیم. ۹۹ درصد بازیکنان با پول حاضرند به تیم‌های مختلف کمک کنند. ما اما بودجه محدودی داریم.  یک بند از سوی وزارت نفت گذاشته شده تا ما بودجه‌مان بیشتر از یک حد مشخص نباشد.

وی در مورد حضور ستاره‌ها در عربستان و لیگ‌های حاشیه خلیج فارس گفت: ما می‌توانیم به تیم‌های عربی برسیم. وقتی همه کنار هم خوب باشند قطعا تیم نتیجه می گیرد. مسی قهرمان جهان نشد، تیم  ملی آرژانتین شد. یک نفر تنها تعیین کننده نیست پرسپولیس و سپاهان تیم‌های کاملی هستند. نساجی هم تیم خوبی است. همه می‌توانند بهترین نتیجه را بگیرند. اگر بگیرند باعث افتخار ما خواهند بود.

هافبک صنعت نفت در پایان تصریح کرد: هواداران آبادانی در بدترین شرایط کنار ما بودند و در تمام اتفاقات خوب و بد بدون چشمداشت از ما حمایت کرده‌اند. هدف ما شادی آنها است.

گفت‌وگو از علی شفیعی جم

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا