جامعه و خانواده

انجام تست گرم بخش میانی خط ۶متروی تهران در دی ماه

در بازدید مدیرعامل شرکت مترو تهران از زمین جدید پیشرفت ایستگاه 4 و قطعه میانی خط 6 و همچنین پست برق کیانشهر، مقرر شد تست گرم 9 کیلومتر قطعه میانی انجام شود. خط 6 مترو در ژانویه، طبق برنامه.

به گزارش سی وی نت، به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن تهران و حومه (مترو)، 6 خط مترو تهران شامل 42 کیلومتر ریل (با احتساب بخش توسعه) و تصمیم مدیران شهری برای اولویت بندی تکمیل بندر و. بخش آن در وسط، به دلیل نیاز به ادامه این است که از طول خط استفاده کنید.

مهندس محسن هرمزی مدیرعامل شرکت مترو تهران ضمن اعلام مطلب فوق در خصوص روند تکمیل قطعات مختلف خط 6 مترو گفت: در بازدید از میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر، بستان لاله و خیابان کارگر. منابع آماده شده، زمان انجام تعهدات باقیمانده بررسی و مقرر شد در اسرع وقت تمامی برنامه های لازم برای افتتاح چهار بندر مذکور اندیشیده شود.

هرمزی در ادامه به اتمام عملیات عمرانی بندر 6 جنوبی در منطقه کیانشهر اشاره کرد و افزود: پیشرفت زیرساختی این نیروگاه مهم هم اکنون حدود 70 درصد است و در تلاش هستیم تا آن را برای شروع از ابتدای سال جاری آماده کنیم. پایان فوریه

رئیس شرکت مترو تهران همچنین از آماده سازی تمام مسیرهای 6 خط برای برق خبر داد و گفت: با تامین به موقع پول و تزریق آن به پروژه های دیگر، امیدواریم این آزمایش گرمای الف بین 6 مورد عمل کند. خطوط مترو به محض آماده شدن. ایستگاه راه آهن در حال تکمیل در این خط را می توان با اطمینان اداره کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا