ورزش

امیدوارم آسیا نقطه عطفی برای بازگشت فولاد به ریل موفقیت باشد

به گزارش شفاف، حمیدرضا رادکیا روز پنجشنبه و پیش از اعزام کاروان فولاد به قطر برای بازی با الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت فولاد تمام شرایط، امکانات و زیرساخت‌های لازم را برای حمایت کامل از تیم فولاد به عنوان تنها نماینده ایران، با نگاه به عنوان تیم ملی دوم ایران در نظر گرفته است و فقط همت کادر فنی و بازیکنان و نیز دعای هواداران و مردم خوزستان می‌ماند.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد که فولاد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، شرایط لازم برای تیم پیش‌بینی شده است، گفت: بله. در صورت برد مقابل الفیصلی، دو روز بعد از این بازی باید در دومین دیدار شرکت کنیم که پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و مطمئنا کادر فنی هم پیش‌بینی انجام سه بازی را داشته است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان گفت: این فصل همراه با بدشانسی و اتفاقات خاص فوتبالی برای تیم فولاد همراه بود؛ مثل دریافت گل در بازی با تراکتور در دقیقه ۱۱۰ و مصدومیت دو مهاجم‌مان. به هر حال واقعا انتظارات هواداران برآورده نشد اما امیدوارم بازی‌های آسیایی پیش رو با توجه به اینکه تیم در مرحله قبلی خیلی خوب ظاهر شد، نقطه عطفی برای بازگشت به ریل موفقیت باشد. ضمن اینکه از هواداران بابت نتایج درخواست صبر و حوصله و حمایت برای بازی‌های ملی‌گونه فولاد دارم.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا