اقتصادی

امسال باید ۴۵۰ هزار درخت در کرج کاشته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، یحیی رمضانی با اشاره به برگزاری نشستی با معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در این نشست موضوع تعیین تکلیف پارک آبخیزداری هلجرد مطرح و پیرامون اجرایی شدن آن بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور و تحقق سهم کرج در این رابطه بیان کرد: امسال باید ۴۵۰ هزار درخت در کرج کاشته شود که در جریان این دیدار اجرای طرح درختکاری از آغاز دی ماه در دستورکار قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: پیگیری و صدور دستور رئیس منابع طبیعی کشور مبنی بر تحقق تعهد قطار شهری تهران در رابطه با پروژه احداث ساختمان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد پیگیری لازم در سطح ملی صورت گیرد.

به گفته رمضانی، معاون وزیر با قول مساعد پیگیری موضوعات مربوط به طرح‌های آبخوان داری، منابع طبیعی و آبخیزداری کرج را در دستورکار قرار داد و مقرر شد در مناطقی که طرح مطالعاتی انجام شده با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گاویون های لازم در نقاط پرحادثه به صورت رایگان احداث شوند.

دکمه بازگشت به بالا