حوادث

امدادگران با درجه ایثار جذب هلال احمر می شوند

رئیس جمعیت هلال احمر بر لزوم توجه به عزت و مقام هلال احمر به منظور ارتقا the وضعیت اجتماعی هلال احمر و اعتماد عمومی و عمومی به صنعت مشهور ، با استفاده از قابلیت ها و تجهیزات ویژه

بر اساس سی وی نت ، دکتر. کریم همتی در یک گفتگوی ویدیویی با روسای جمهور ، رهبران گروه ، رهبران و مددکاران اجتماعی هلال در سراسر کشور ، بر اهمیت و اهمیت ارتقا relations روابط عمومی تأکید کرد ، : روابط عمومی یکی از مهمترین ارکان و ارکان هر سازمانی است. می تواند ارتباطات داخلی و خارجی را به روشی منطقی ایجاد کند. من معتقدم مددکاران اجتماعی باید رابطه نزدیک با مدیران داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: “ما منتظریم رهبران تیم ها ، نمایندگان و رهبران در بخش اجتماعی از نقاط قوت منحصر به فرد خود ، برای ایجاد زیرساخت های جامع در این منطقه و همچنین در در هر روشی ، مدیر روابط عمومی. برای روابط عمومی می تواند عملکرد واقعی ساکنان هلال احمر را در جامعه منعکس کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش های ما حرکت در مسیر درست است و هیچ منافع خودخواهانه ای را در هلال احمر دنبال نمی کنیم گفت: مورد مهمی. ارتقا status جایگاه اجتماعی بزرگترین شرکت دولتی و خصوصی در کشور است و همچنین رسانه های اجتماعی می توانند به ارتقا this این وضعیت کمک کنند.

همتی تأکید کرد: ما نمی خواهیم بزرگ باشیم اما حداقل 50 درصد کارهایی که هلال احمر در جامعه نشان می دهد ، به بهبود وضعیت هلال احمر کمک می کند. در حال حاضر ، کمتر از 20٪ خدمات ارائه شده توسط هلال احمر در مرکز شهر در حومه شهر واقع شده است. شورای اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر همچنین می تواند به ما در بهبود این روند و ارائه یک چارچوب سیاست جامع برای انعکاس کار هلال در جامعه کمک کند. از طرف دیگر ، ما معتقدیم که باید تلاش شود تا روابط بین رسانه ها و صاحبان رسانه ، به صورت محلی و محلی تقویت شود.

همتی افزود: “امروز ، ما روی کارهای اجتماعی جمعیت هلال احمر تمرکز داریم.” تاکنون مهمترین کار مبارزه با ویروس کرونا است که شاخص بسیار مهمی برای فعالیت کسرهای ماهانه و تعداد افراد شرکت کننده در این فعالیت و میزان کار ارائه شده است. تهیه تعدادی از کارهای مداوم از جمله کارهای شهید سلیمانی و مجمع جوانان مهم است و این سازمان باید با وزارت بهداشت در بسیج هماهنگ شود تا تعدادی از کارهای جدید در کشور منتشر شود. .

وی همچنین خواستار ایجاد یک ساختمان موزه در هلال احمر یک منطقه خوب و مرفه شد و گفت: این موزه های موزه مال ما و مردم هلال احمر است و داشتن مکان مشخص در منطقه مهم است. هر چیزی. “

همتی با اشاره به لزوم اقدام باشگاه خبرنگاران داوطلب هلال احمر ، بررسی فرصت های ارتقا و تقویت در منطقه و در نظر گرفتن برنامه های آموزشی و بسته های تشویقی برای اعضای باشگاه ، ادامه داد: “تلاش ما برای کمک به کسانی که برای روابط عمومی برای افزایش تعداد. ” قدرت این گروه بومی سازی می شود و در اولین تحلیل ساختار مردم و تبدیل نمودار ، منطقه روابط اجتماعی به روشی منحصر به فرد دیده می شود. همچنین ، برای کمک به ارتقا this این منطقه ، یک یا دو تجهیزات لازم برای همه مناطق به صورت هماهنگ و جهانی تهیه می شود تا شاهد تحرک تقویت روابط عمومی در هلال احمر کشور باشیم. .

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به انتخاب دبیرکل هلال احمر به عنوان سخنگوی عمومی ، بر اهمیت برقراری ارتباط منظم با رسانه ها از منابع هلال احمر تأکید کرد هلال برای جلوگیری از شایعات در هنگام بحران.

همتی از جذب نیروهای امدادی ایثارگر در روزهای آینده و همچنین از سرگیری برنامه 147 هلال احمر در 30 نقطه برای شنیدن پیشنهادات ، انتقادات ، شکایات و غیره خبر داد. تیم هلال احمر طی دو یا سه روز آینده به سراسر کشور سفر کرد. پدر

طبق داده های هلال احمر ؛ توجه به اعتبار و منزلت بخش اجتماعی توسط مدیران ، سرعت رسانه های منصفانه و دقیق ، توجه به پوشش رسانه ای کار انجام شده و جمعیت ، نیاز به اتصال منطقه جاده مسیر ، ارتباط بین چهره های کلیدی و اداره کل روابط عمومی استودیو هلال ، ارتباطات رسانه ای برای نمایش محتوای محصولات هلال ، تشویق توسعه دهندگان شبکه های اجتماعی ، دستیابی به یک رویکرد و پیش بینی مشترک در منطقه اینها کلمات مهم دیگری هستند که مردم بر این سازمان تأکید می کنند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا