ورزش

اعلام داوران فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

به گفته رسانه ها ترجمه ؛ کم کم به پایان این فصل از رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا نزدیک می شویم. اما این بار تیم انگلیس در لیگ قهرمانان برتر است و سرانجام چلسی و منچستر سیتی به لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

منچسترسیتی و لیورپول قرار است در تاریخ 29 مه دیدار کنند ، این یعنی 17 روز. تیم جنجالی منچسترسیتی به دنبال بدست آوردن اولین جام قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا با پپ گواردیولا است و از طرف دیگر چلسی می خواهد این جام را برای دومین بار با مدیر موفق توماس توخل به این باشگاه بیاورد.

در این ، دقایقی پیش ، یوفا داور مسابقه نهایی لیگ قهرمانان را اعلام کرد. بر این اساس ، ماتئو لاهوز ، بازیکن سرشناس اسپانیایی ، قضاوت این بازی نظرسنجی را انجام خواهد داد. لاهو در این فصل چندین بازی مهم انجام داده است ، هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا ، از جمله دیدارهای بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن.

اما نکته جالب در مورد انتخاب لاهور به عنوان سرمربی فینال لیگ قهرمانان اروپا به چالشی برمی گردد که پپ گواردیولا ، مدیر فعلی منچستر سیتی ، چند فصل پیش داشت. در جریان دیدار سیتی و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 18-2017 ، اختلافاتی بین این دو به وجود آمد و منجر به اخراج همسایه آنها لاهوز شد. اکنون ، ترکیب این دو می تواند چرخش جالب دیگری از سری اتصالات در طولانی مدت باشد.

به گفته کلمنت تورپین ، داور فرانسوی ، داور مسابقه فینال لیگ اروپا بین منچستر یونایتد و ویارئال را نیز قضاوت می کند.

اعلام داوران نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

بیشتر بخوانید: مهدی پور: ما در آن دربی 100 درصد آماده خواهیم بود

253 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا