ورزش

اسپینوز: کاراته ایران مورد احترام ماست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش رسانه آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته ، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در حاشیه مسابقات کاراته استانبول 2021 با اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته دیدار کرد.

در این نشست ، اسپینوز از کاراته ایران به عنوان یکی از نقاط قوت جهان یاد کرد و گفت: من تیم کاراته ایران را دوست دارم و توسط فدراسیون جهانی کاراته به خاطر قدرت و موفقیت خود افتخار می کنم. ما بیش از هر زمان دیگری آماده استفاده از مهارت های کاراته ایران هستیم.

وی افزود: کاراته ایران یکی از تیم های موفق در مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات لیگ کاراته وان بوده است. علاوه بر این ، کاراته کاهای ایران عملکرد خوبی در بازی های المپیک داشتند و از موفق ترین ورزشکاران جهان بودند که به بازی های توکیو راه یافتند.

طباطبایی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از جایگاه ایران در کمیته فنی فدراسیون جهانی ، ابراز امیدواری کرد که با توجه به پتانسیل بالای کاراته ایران ، این کشور همچنان در مسابقات قهرمانی جهان جایگاهی داشته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته کشورمان همچنین از اسپینوزا برای پوشش مناسب مسابقات سوپرلیگ کاراته ایران در وب سایت فدراسیون جهانی تشکر کرد.

لازم به ذکر است که مسابقات گروه کاراته استانبول از روز جمعه با حضور اعضا از 72 کشور آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا