حوادث

از کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی تا توقیف ماینرهای غیر مجاز

سی وی نت / بوشهر رئیس پلیس دیلم گفت تحقیقات در مورد پژو پارس با مجوز جعلی در این شهر به سرقت رفته است.

در توضیح این داستان ، سرهنگ رضا اسماعیلی گفت: “روز گذشته ، مسئولان ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر از این دستور ، هنگامی كه یك وسیله نقلیه عبوری منتهی به منطقه خوزستان را كنترل می كردند ، تصور می كردند كه خودروی پژو پارس است و آنها آن را برای بیشتر متوقف كردند. پژوهش.

سرهنگ اسماعیلی افزود: با استعلام مجوز خودرو مشخص شد که این گواهینامه جعلی است و همچنین این خودرو سابقه سرقت در مرداد ماه امسال از شهرستان “اراک” را دارد.

این افسر پلیس با اشاره به دستگیری متهم این پرونده افزود: سارق پس از طرح شکایت تحویل دادستان هایی شد که خودرو را به صاحبش تحویل دادند.

سرانجام فرمانده انتظامی شهرستان دیلم به شهروندان گفت: برای جلوگیری از سرقت خودرو باید از تجهیزات ایمنی استفاده كرده و اتومبیل خود را در پارکینگ عمومی با نگهبانان پارک کنند.

بگیر 2 سارق 4 مورد داشتند دزدی

رئیس پلیس گناوه از هویت و دستگیری 2 نفر از کارشناسان در تحقیقات 4 هفته ای در مورد این سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی با بیان این اطلاعات افزود: به دنبال رواج چندین فقره سرقت در شهرستان “گناوه” ، دستگیری یک سارق یا سارق موضوع مهم در نیروی انتظامی این قانون است.

وی گفت: مأموران با انجام جستجوی میدانی و تحقیقات سرقت و همچنین اتصال افسران انتظامی ، دستگیری آنها در یک عملیات شگفت انگیز و مخفیگاه آنها ، دو سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

این افسر پلیس فاش کرد که سارقان در مصاحبه پلیس با اعتراف به 4 فقره جرم در شهرستان گناوه و همدستان آنها ، افزودند: “دو قاضی پس از دادرسی n” در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گناوه گفت که تلاش برای دستگیری سارقان این پرونده ادامه دارد و از شهروندان خواست هرگونه گزارش و مشكلات مشكوك را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند یا اشیای قیمتی مانند طلا و سایر اشیا valu با ارزش را در خانه نگهداری كنند. آنها را برای اطمینان از امنیت در بانک ها بگذارید.

معدنچیان وی طبق قانون در تنگستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی تنگستان از کشف 20 سکه دیجیتال به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

در توضیح این داستان ، سرهنگ حسین خواجه گفت: پلیس ایمنی عمومی این قانون از طریق سیستم اطلاعاتی از عملیات غیرمجاز صدور ارز دیجیتال در ساختمانهای مسکونی در شهر “بازویی” مطلع شده است.

وی افزود: این كارگران پس از سرانجام پی بردن به صحت این واقعیت ، با حمایت دادگاه به معدن اعزام شدند و در جریان تحقیقات ، آنها 20 میل پنهان ارز دیجیتال كشف كردند كه توسط برق محلی مورد سو mis استفاده قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تنگستان با بیان اینکه یک نفر در این پرونده دستگیر شده است ، گفت: به گفته کارشناسان ، ارزش دستگاه های کشف شده بین 2 تا 800 میلیون تخمین زده شده است.

پلیس روشن کرد: قاضی دستگیر شده با تجهیزات بازیابی شده به قضات تحویل داده شد.

با مراجعه به حمایت مردم و پلیس برای اطمینان از ایمنی ، سرهنگ. خواجه گفت: شهروندان عزیز ، اگر در مورد هر بندر وارداتی به شما گفتند ، بلافاصله از مرکز اورژانس 110 به پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا