ورزش

از تمرینات بدنسازی تیم در اردن رضایت نداریم

امیری: از تمرینات بدنسازی تیم در اردن رضایت نداریم

مربی تیم ملی بوکس گفت: از تمرینات بدنسازی تیم ملی در اردن رضایت نداریم و فکر می‌کنم مربی بدنساز خودمان خیلی بهتر است.

همایون امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سی وی نت، درخصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان بوکس در اردوی تدارکاتی اردن گفت: همه چیز خوب پیش می‌رود و تمرینات خوبی داریم. در طول روز تمرینات فنی را دنبال می‌کنیم و در نهایت هم بوکس دو نفره داریم. البته خیلی از تمرینات بدنسازی رضایت نداریم و فکر می‌کنم مربی بدنساز خودمان خیلی بهتر است ولی به هر صورت تلاش می‌کنیم از فرصتی که در اختیارمان گذاشته شده بهترین استفاده را ببریم و به آمادگی لازم دست پیدا کنیم.

وی در مورد عدم حضور طوفان شریفی در تمرینات گفت: من در جریان ریز ماجرا نیستم اما مشکلی در این وزن نداریم چون طوفان شریفی بوکسوری بود که خودش کنار کشید ولی ما همچنان دو بوکسور دیگر داریم که می‌توانند نماینده ما در بازی‌های آسیایی باشند.

مربی تیم ملی بوکس در پایان خاطر نشان کرد: تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت تا بتوانیم نتایج خوبی را در هانگژو کسب کنیم. بعد از بازگشت از اردن یک اردوی 10 روزه با ترکیه در تهران خواهیم داشت و سپس عازم بوسنی خواهیم شد تا در یک تورنمنت شرکت کنیم. از روسیه هم دعوت نامه داریم که مسابقات آنجا جوایز نقدی هم دارد ولی هنوز تصمیمی درخصوص اعزام به روسیه گرفته نشده است.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا